SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
in Praag niet?quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe is Praag? ik ga er volgende week ff heen? Tsjechië klinkt alsof ik er van mijn jas beroofd ga worden
Praag is oprecht tof en mooiquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe is Praag? ik ga er volgende week ff heen? Tsjechië klinkt alsof ik er van mijn jas beroofd ga worden
Praag klinkt bekend.. maar wist eerst niet dat die stad in Tsjechië lag.. mijn topo was nooit echt goed geweestquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Praag klinkt bekend.. maar wist eerst niet dat die stad in Tsjechië lag.. mijn topo was nooit echt goed geweest
Pilsen ligt ook in Tsjechiequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Praag klinkt bekend.. maar wist eerst niet dat die stad in Tsjechië lag.. mijn topo was nooit echt goed geweest
Ik ga met de autoquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice. Ik ging naar Praag met het vliegtuig en 1x vanuit Slovenië.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.Praag is gewoon een prima en veilige stad.
Naar Ljubljana ben ik wel gevlogen (maar daar een autootje gehuurd)quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice. Ik ging naar Praag met het vliegtuig en 1x vanuit Slovenië.
Denk dat je in de war bent met Bulgarije ofzo, Tsjechië is gewoon een prima landquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Kost geen drol daar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Naar Ljubljana ben ik wel gevlogen (maar daar een autootje gehuurd)
Bulgarije kennen de meeste alleen maar van tv, zon zee zuipen ziekenhuis e.d.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Bulgarije ofzo, Tsjechië is gewoon een prima land
Getint met (arabische)krullenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wat heeft de wel de voorkeur dan?
Preciesquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bulgarije kennen de meeste alleen maar van tv, zon zee zuipen ziekenhuis e.d.
Net zo veilig als Amsterdam. Elke grote stad trekt criminelen aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.Praag is gewoon een prima en veilige stad.
Dus zo'n soort krullenbolletjequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Getint met (arabische)krullen
Ook naar de kerk?quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat dat betreft ben ik mijn ouders wel dankbaar. Die namen mij werkelijk overal mee naar toe.
Die bezochten ze wel altijd in welke stad, dorp etc dan ook ja. Maar ik bleef op gegeven moment buiten. Moest er echt niets van weten.quote:
Mijn ouders hebben mij alleen slagharen laten zienquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat dat betreft ben ik mijn ouders wel dankbaar. Die namen mij werkelijk overal mee naar toe.
Klopt maar niet in elke stad zal je er even veel last van hebben. Gewoon gezond verstand gebruiken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Net zo veilig als Amsterdam. Elke grote stad trekt criminelen aan natuurlijk.
Als die er niet zijn kun je altijd nog aan de Becherovka gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Getint met (arabische)krullen
cultuurbarbarenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij alleen slagharen laten zien![]()
Het buitenland heb ik nog nooit samen met mijn ouders bezocht
Enige probleem is dat ik niet drinkquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als die er niet zijn kun je altijd nog aan de Becherovka gaan.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar niet in elke stad zal je er even veel last van hebben. Gewoon gezond verstand gebruiken.
Nee dat zou ik echt niet doen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik niet drink![]()
Zou eigenlijk wel wat wiet willen meenemen maar idk risico niet waard
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:42 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee dat zou ik echt niet doen.
Ik ook, maar ging eigenlijk wel altijd mee naar binnen, in Duitsland en Oostenrijk enzo, en elke keer denk ik weer dan: wat een hoop geld wordt er toch eigenlijk uitgegeven aan die onzinquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bezochten ze wel altijd in welke stad, dorp etc dan ook ja. Maar ik bleef op gegeven moment buiten. Moest er echt niets van weten.
ach...valt wel meequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik niet drink![]()
Zou eigenlijk wel wat wiet willen meenemen maar idk risico niet waard
haha ja. Mijn idee. Ik vind het allemaal maar walgelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ook, maar ging eigenlijk wel altijd mee naar binnen, in Duitsland en Oostenrijk enzo, en elke keer denk ik weer dan: wat een hoop geld wordt er toch eigenlijk uitgegeven aan die onzin
straffen zijn daar ook veel hoger volgens mijquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb als pubermeisje eens weed meegenomen op schoolreis naar Engeland. Maar we durfden het eigenlijk nergens te roken dus hebben we het weer mee terug gesmokkeld.
Wat een stress.
Ik lach je niet uit hoor maar..quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb als pubermeisje eens weed meegenomen op schoolreis naar Engeland. Maar we durfden het eigenlijk nergens te roken dus hebben we het weer mee terug gesmokkeld.
Wat een stress.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Wtf, je durft het wel mee te smokkelen maar het op roken daarvan durf je dan weer niet...quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een stress.
1x met de klas naar een hostel in Duitsland meegenomen.. bewaker kwam erachter.. of 500 cash of de politie en docenten erbij.. hebben toen maar met zn allen 50 euro betaaldquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een stress.
Ik was 17 ofzo.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor maar..
Lol!quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1x met de klas naar een hostel in Duitsland meegenomen.. bewaker kwam erachter.. of 500 cash of de politie en docenten erbij.. hebben toen maar met zn allen 50 euro betaald
Was toen ook rond de 16/17 idk hoe oud je bent in de 4de klas van de middelbareschoolquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!Bewaker had een goede dag!
Dat wordt tegenwoordig zowat zwaarder bestraft dan softdrugs.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje boefjes. Het stoerste dat ik ooit heb gedaan is vuurwerkhandel. Wel goud geld weten te verdienen daaraan.
dat is ook best wel boefjes streken hoor vuurwerkquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje boefjes. Het stoerste dat ik ooit heb gedaan is vuurwerkhandel. Wel goud geld weten te verdienen daaraan.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig zowat zwaarder bestraft dan softdrugs.
Reed je dan met een bestelbus vol explosieven door het buitenland.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is ook best wel boefjes streken hoor vuurwerk
ik heb wel flesjes rum meegehad naar schoolquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik nam altijd vodka new naar schoolkamp
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed je dan met een bestelbus vol explosieven door het buitenland.
nee idd met dat etnisch profileren helemaalquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet doen als je een baard hebt.
Een stinkbomquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Lachgas op het toilet in school
echt hoorquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Living on the edge.
Enige aanraking met de politie komt door mn rijstijl op de scooterquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gelukkig ben ik een dame nooit last van politie dingen
ahquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige aanraking met de politie komt door mn rijstijl op de scooterAuto nog nooit problemen gehad
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahen is je scooter opgevoerd of dat niet?
ah joh geeft ook weer kalmte in je levenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat ben ik toch eigenlijk een doetje geworden
Blauw kenteken en gaat 70quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahen is je scooter opgevoerd of dat niet?
Ja, doe ik vanavondquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah joh geeft ook weer kalmte in je leven
je kan het ook anders spannend maken, pittig eten bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |