quote:
Op zondag 26 november 2017 21:20 schreef Erasmo het volgende:[..]
Een lokale buffer die tussen de laadsessies door rustig op kan laden en de aansluiting kan veel kleiner zijn. En laat Tesla nou toevallig ook net zulke dingen maken
[..]
Maar het zou ook maar de helft 'erg' moeten zijn van naar rechts draaien omdat je in het midden zit. Ze denken er echt wel over na om de juiste spiegels te plaatsen hoor
Na een poosje wennen zul je er waarschijnlijk niks meer van merken.
Als het zo zou werken zou het idd schelen, maar dat doet het niet. Als je in het midden zit heb je aan beide kanten 0% zicht naar achter, niet 50%.
Die Semi hebben ze ook smal gemaakt, maar containers en bestaande opleggers zijn nog steeds dik tweeënhalve meter breed. Praktijkvoorbeeld: Ik rij een Actros uit 2012, en Mercedes heeft in al haar wijsheid besloten de cabine 10 centimeter aan iedere kant smaller te maken. Ik moet zeggen dat dat enorm kut rijdt, zeker als ik een lzv erachter heb hangen, zelfs als je met je kop uit het raam moet hangen
Nu snap ik dat er met beeldschermen en camera's een beeld rondom het voertuig wordt gecreëerd, maar dan moet het systeem wel behoorlijk betrouwbaar zijn, zowel in domweg werken als het weerstaan van allerlei lichtstoringen zoals volle zon of ander licht dat recht in de camera's kan schijnen, want met het zitje in het midden kun je nergens op terugvallen.