Bristow erbij en je krijgt een warme douchequote:Op vrijdag 24 november 2017 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij kan beter in dat commentaarhokje ruften laten en wedstrijden ophemelen die niet om aan te gluren zijn.
Het is een matige avondquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan niet echt zeggen dat ik hier met veel plezier naar kijk...
Ik mis de dubbele tong van Bristow in het commentaarhok.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bristow erbij en je krijgt een warme douche
Imo eigenlijk te veel toernooien. Zo veel darts erop dat ik niet meer alles kijk. Overdaad schaadt enzulks.quote:
Waarom was hij ook alweer opgestapt? Een controversiële uitspraak ofzo?quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mis de dubbele tong van Bristow in het commentaarhok.
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Sowieso de majors gewoon meepakken natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Imo eigenlijk te veel toernooien. Zo veel darts erop dat ik niet meer alles kijk. Overdaad schaadt enzulks.
Ja over dat misbruik in kleedkamers van jongensvoetbal.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom was hij ook alweer opgestapt? Een controversiële uitspraak ofzo?
Teveel stookwijn van Raygod opquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mis de dubbele tong van Bristow in het commentaarhok.
Kijk ook veel andere sporten. Dan houdt het, icm school en werk, ergens op.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Sowieso de majors gewoon meepakken natuurlijk
Ja logisch lijkt mequote:Op vrijdag 24 november 2017 23:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kijk ook veel andere sporten. Dan houdt het, icm school en werk, ergens op.
Noemde iedereen hersendood. Taylor was een keer viesmad.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Teveel stookwijn van Raygod op
Eigenlijk zijn veel darters dat ook ..quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noemde iedereen hersendood. Taylor was een keer viesmad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |