zoals 75% van de deelnemers.quote:
Bij Sannequote:
is sowieso een goede eigenschap op Fok, negeren, anders erger je je continuquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:14 schreef vencodark het volgende:
Wat een gemekker op kattenbrokje. Ik negeer dergelijke posts gewoon.
hoe smaken die bakstenen?quote:
Zoiets. Doet alleen maar aan scheldposts en iedereen moet dan raden over wie het gaat.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker eentje uit het trollkloonleger van TV4E?
best een goed advies. Laten we reclame afkrakenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:14 schreef vencodark het volgende:
Wat een gemekker op kattenbrokje. Ik negeer dergelijke posts gewoon.
Mediamarkt afzeikenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
best een goed advies. Laten we reclame afkraken
Je krijgt wat je geeft. Jij begint hier met arrogant gedrocht, verslaafde mislukking etc. Tsja. Incasseren moet je leren.quote:
Black Friday-reclames.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij terug leest zul je zien dat jij geen randdebiel wordt genoemd. Plus dat ik geen mod van RTV ben.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:16 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Wat is een TR-KNOP?
ik zie dat jij een moderator bent, dus dan heb je toch kunnen lezen dat er een user iemand voor randdebiel uitmaakt?
Goorquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die hebben idd altijd goede aanbiedingen. eerst 50 procent bij de prijs op en dan met 10 procent korting stuntenquote:
Nee dan lekker 17 zijnquote:
ik denk dat ik ook maar even wat in de oven ga gooien.quote:
Dat zal met de jaren alleen maar meer worden.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Black Friday-reclames.![]()
Het is dit jaar echt belachelijk. Kan me echt niet herinneren dat ik ooit van werkelijk alles en iedereen een BF-mail kreeg.
ja ik dus ook...... ben alleen bang dat ik alleen nog bamihapjes heb.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:19 schreef Greys het volgende:
Bitterballen.
Godver nu heb ik daar trek in.
Goudse Kaasbolletjes. Klinkt ook best goed.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:19 schreef Greys het volgende:
Bitterballen.
Godver nu heb ik daar trek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |