ik denk tegen een leeg glas vodkaquote:
Ga eens lekker normaal postenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:06 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Dat arrogante gedrocht van een Anouk.....
Wat doet die mislukkeling eigenlijk in de jury?
Zal een flink glas geweest zijn dan.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:06 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:06 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij/zij Anouk..quote:
goed punt!quote:
dan haalt hij geen kijkcijfers. Nu kan hij ze er lekker tussen dumpen en kijken mensen toch nog, want ja er kan ook iets wel leuks tussen zitten.quote:
Ik vind hem lelijk. Kurkdroog broekje hier.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:07 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij/zij Anouk..
Ik heb Mark toch maar geadopteerd. Ik heb het idee dat hij beter kan en ik vind dat hij prima camera looks heeft.
Ben benieuwd hoe hij Engelstalige nummers zal zingen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:07 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij/zij Anouk..
Ik heb Mark toch maar geadopteerd. Ik heb het idee dat hij beter kan en ik vind dat hij prima camera looks heeft.
Potjecreme erop smeren helpt wel danquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Kurkdroog broekje hier.
Als zij op TV domme opmerkingen mag maken, mag ik hier toch ook onderbouwde opmerkingen maken.quote:
Ik denk echt beroerd.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij Engelstalige nummers zal zingen.
Hahaha de mijne ook hoor..quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk. Kurkdroog broekje hier.
Je maakt jezelf echt belachelijk met je uitspraken. Ga zo door, dan nemen we je vast serieus.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:08 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Als zij op TV domme opmerkingen mag maken, mag ik hier toch ook onderbouwde opmerkingen maken.
Of beslis jij wat ik hier mag typen?
Dat domme, mislukte, verslaafde wijf heeft niets met muziek te maken.
neem een glas wodka en relaxquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:08 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Als zij op TV domme opmerkingen mag maken, mag ik hier toch ook onderbouwde opmerkingen maken.
en hiervoor kom jij speciaal UTO uit?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:08 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Viesmad...oud voicedeelnemer gespot die ooit kapotgemaakt is door Anouk (toen ze nog wel hatelijk deed)quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:08 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Oh ja ookquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:10 schreef mootie het volgende:
Ze lijkt een beetje op Carice van Houten.
ja dat zie ik er wel in.... als je haar mond weg denkt klopt de rest idd erg goedquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:10 schreef mootie het volgende:
Ze lijkt een beetje op Carice van Houten.
Dit is wel de normale manier van posten in Uto helaas. En dan denkt men dat het gebruikelijk is op heel FOK!quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hiervoor kom jij speciaal UTO uit?
Maak een topic in KLB, vinden ze leuk daar.
zin half gelezenquote:
Nee! Stuur haar niet terug!quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees je eigen posts even terug.
En lazer nu maar weer op met je getroll. Ga een ander topic verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |