SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Technisch gezien nietquote:
Je hebt gewoon al die tijd verkeerd gezocht, CindieYquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maroon, hebben we net geleerd
Ik neem een cola-malibu!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze dame heeft zichzelf een rum-cola ingeschonken. Maskertje in m'n haar, maskertje op m'n gezicht. Even relaxen
Ik kom niet verder dan 1 trui
Peaceman kan niet eens voor zijn eigen kleren shoppen? En dan ons vrouwen belachelijk maken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem een cola-malibu!
Ik heb net bij Zalando alleen voor peaceman en Twan geshopt. Ik heb voor mezelf vanmiddag al een jurk besteld.![]()
Ik hou ook niet van shoppen, maar af en toe is het nodig.
Het veld verbeteren?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen wordt een redelijk rustige dag, de wedstrijd van Twan gaat niet door ivm slecht veld. Wat moeten we dan gaan doen??![]()
![]()
Hij kan het wel, maar vindt het vreselijk. Dus doe ik het maar.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Peaceman kan niet eens voor zijn eigen kleren shoppen? En dan ons vrouwen belachelijk maken.
Ja, de verveling slaat snel toe met al die vrije dagen van jullie.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen wordt een redelijk rustige dag, de wedstrijd van Twan gaat niet door ivm slecht veld. Wat moeten we dan gaan doen??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de verveling slaat snel toe met al die vrije dagen van jullie.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Peaceman kan niet eens voor zijn eigen kleren shoppen? En dan ons vrouwen belachelijk maken.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de verveling slaat snel toe met al die vrije dagen van jullie.
Als mannen gaan shoppen en thuiskomen, dan krijgen ze tóch alleen maar "Heb je dat sérieus gekocht?! Dat is lelijk!" om de oren van hun vrouw. Het is veel makkelijker voor mannen om hun vrouwen geld te geven zodat zij voor hun man iets kunnen kopen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Je hebt zoiets met een veld en een koe waarbij het veld in vakken word verdeeld en dan moet je gokken waar de koe gaat kakken. Dat zou daar dan best kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Daar heb je wel een punt spijkerbroekquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mannen gaan shoppen en thuiskomen, dan krijgen ze tóch alleen maar "Heb je dat sérieus gekocht?! Dat is lelijk!" om de oren van hun vrouw. Het is veel makkelijker voor mannen om hun vrouwen geld te geven zodat zij voor hun man iets kunnen kopen.
Goed gedaan, peace.
Kijk livelink! Mannen begrijpen dat!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mannen gaan shoppen en thuiskomen, dan krijgen ze tóch alleen maar "Heb je dat sérieus gekocht?! Dat is lelijk!" om de oren van hun vrouw. Het is veel makkelijker voor mannen om hun vrouwen geld te geven zodat zij voor hun man iets kunnen kopen.
Goed gedaan, peace.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed gedaan, peace.
Echt, waar halen jullie het vandaan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed gedaan, peace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |