Lezen. Mensen die in Marokko wonen. En waarom zou je dat doen? Ik zie een Nederlander zijn zoon ook geen Mohammed noemen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Wellicht is het je ontgaan, maar die mensen wonen in het westen. Misschien hebben ze wat minder met het verleden of hun achtergrond dan jij.
Vajen is geen Arabische naam, lol. Heb je feiten op orde.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat had je ook gelijk kunnen vragen ipv zo bot te reageren, nergens voor nodig.
Ik noemde Vajèn als voorbeeld van ''westerse'' mensen die hun kind een ''arabische'' naam geven.
Is Stijhe een typefout? Of is dat een naam?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:31 schreef Loj het volgende:
Omdat Jonah, Jesseen James heel hoog op m'n lijstje stonden hier mijn vind ik leuk lijstje
Als m'n oudste
Aiden
Nathan
Ronan
Ryan
Jamie
Stijhe
Thomas
Thom
Brian
Hidde
Robby
Dean
Guido
Ik ken wel een Teije, Friese naam.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is Stijhe een typefout? Of is dat een naam?
Ik ken ook een Marian, maar dat maakt Kwarian ook geen normale naamquote:Op woensdag 13 december 2017 19:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ken wel een Teije, Friese naam.
Misschien is het wel zo'n hippe verbasteringquote:Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ken ook een Marian, maar dat maakt Kwarian ook geen normale naam
Een Brabantse Tijhe?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is Stijhe een typefout? Of is dat een naam?
Maar er zijn ook heeeele leuk S.ebassen. Ik heb zo eentje namelijkquote:Op woensdag 13 december 2017 14:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dit komt wel veel meer in de buurt bij namen waar we discussies over hebben.
Morris, wil hij niet en ik wel (hij wil uberhaupt geen m naam, waarom geen idee?)
Tristan, zo heet een vriend van hem en ik heb een hekel aan hem.
Faber, niet onze smaak.
Fender, wil hij niet.
Jack, wil ik niet.
Jonathan, niet onze smaak.
Sebas, ik heb een hekel aan een Sebastian en dus ook gelijk aan Sebas.
Silas, vinden we leuk met Engelse uitspraak (maar oude mensen doen dat sowieso niet).
Marijn, niet onze smaak.
Roan, wil hij heel erg graag en ik niet.
Colin, hetzelfde.
Aron, niet onze smaak.
Abel, vind ik leuk (want the weeknd) en hij niet.
Alex(ander), zo heet mijn neef.
Boaz, vinden we leuk en valt af (door een basisschool vriend van hem).
Hugo, vind ik echt niet mooi.
Rune, hetzelfde (ik kan het ook niet echt uitspreken volgens mij).
Ik had het er gister nog met mijn moeder over, onze smaken verschillen gewoon te erg om compromissen te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |