Ja, allemaal 90- en 100-paden, meen ik. Snellere paden ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 27 november 2017 23:05 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ligt de Betuweroute niet vol met facultatieve treinpaden die gemakkelijk te boeken zijn voor een goederentoko? Als je spaarzaam gebruikte 160-paden inlegt gaat dat ten koste van de capaciteit vermoed ik.
dat niet nee, maar zolang als ik me kan heugen heb ik altijd een pak rammel gehad als ik me bevond op een plek die gevaarlijk was als er iets los zou schieten... Brrrquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:10 schreef dennistd het volgende:
Je verwacht toch ook niet dat een trein die weggesleept wordt een paar minuten later doodleuk met een rotvaart weer terug komt rollen...
Dat is nooit de bedoeling van het groepsretour geweest toch?quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:50 schreef dennistd het volgende:
Waarom helemaal afschaffen en niet gewoon terug naar waar het voor bedoeld is: samen reizen. Zorg ervoor dat op het ticket van reiziger 1 de aanduiding hoofdticket staat, en dat de bijtickets van de andere reizigers niet geldig zijn zonder de aanwezigheid van reiziger 1.
Ik heb geen vrienden, heb er dan ook geen gebruik van gemaaktquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:33 schreef James1988 het volgende:
Een conducteur heeft wat onenigheid met een reiziger over het vervoerbewijs. De conducteur: "Gelukkig gaat het groepsretour er per 1 januari uit."
Dat u het weet.
Eindelijk is het fabeltje dat arriva het wel even overneemt ontkracht.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:56 schreef b2py het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)terdam-en-breda.html
Hup, even je best doen ja!
Daar had ik dat fortuin aan consultants niet voor nodig gehad om die conclusie te kunnen trekkenquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:12 schreef MTL het volgende:
Nee hoor, ik ben vandaag vrij. Vandaag ga ik mij even niet verbeteren
Overigens: leuke conclusie. Ze kunnen het allemaal beter en willen het alleenrecht op de HSL, maar hebben geen materieel voorhanden.
Joh. Waarom denken ze dat NS de ICNG besteld heeft? Omdat ze een paar miljoentjes over hadden?
Arriva heeft geen treinen op voorraad.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Eindelijk is het fabeltje dat arriva het wel even overneemt ontkracht.
Ik heb het wel twee keer gebruikt met de toenmalige bedoeling: allemaal reizen naar hetzelfde punt vanaf verschillende herkomsten. Zou best kunnen dat er daarvoor nog een ander groepsticket is geweest.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:17 schreef MTL het volgende:
Groepsretour blijft wel, maar (als ik het goed begreep) in de oorspronkelijke bedoeling: alleen reizen met een groep in dezelfde trein.
Arriva heeft wel altijd beweerd dit binnen een paar jaar(3) te kunnen fixen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Arriva heeft geen treinen op voorraad.
De concurrentie heeft er belang bij om deze maatregelen zo hoog mogelijk te maken, de kans dat ns echt zijn concessie verliest is nul.quote:Het probleem is dat in de marktverkenning door de andere partijen 8 maatregelen zijn genoemd die de prestaties met het bestaande materieel kunnen verbeteren. Die maatregelen kan NS ook nemen. Maar NS weet niet wat deze maatregelen zijn, want die zijn vertrouwelijke concurrentiegevoelige informatie. En de drie serieuze concurrenten hebben geen interesse in een zuiver adviserende rol in een samenwerking met NS.
Daar is naar gekeken.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Arriva heeft wel altijd beweerd dit binnen een paar jaar(3) te kunnen fixen.
[..]
De concurrentie heeft er belang bij om deze maatregelen zo hoog mogelijk te maken, de kans dat ns echt zijn concessie verliest is nul.
Dus zou er wat mij betreft eerst een gekeken moeten worden hoe realistisch die 8 maatregelen zijn.
Die Hettinga roept wel vaker wat al dan niet via buikspreekpop driekoplopers.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Arriva heeft wel altijd beweerd dit binnen een paar jaar(3) te kunnen fixen.
Ik zie het, ik zou zeggen begin met ns af te rekenen op een schone punctualiteit, dat lost al veel problemen op en geef daarna die 8 maatregelen vrij, desnoods onder druk van een motie.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar is naar gekeken.
https://www.tweedekamer.n(...)16458&did=2017D34408
Laatste pagina van de pdf
Ik hoop dat je zelf snapt wat je voor ontzettend domme opmerking maakt. Als overheid concurrentiegevoelige informatie vergaren onder de belofte van vertrouwelijkheid en die dan openbaar maken. Hoe kóm je erop?quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zie het, ik zou zeggen begin met ns af te rekenen op een schone punctualiteit, dat lost al veel problemen op en geef daarna die 8 maatregelen vrij, desnoods onder druk van een motie.
Hou op zeg cijfers over in en uitstappen, over winst en verlies zijn vertrouwelijk, voorstellen om de hsl dienst te verbeteren is niks vertrouwelijk aan en moeten gewoon openbaar.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf snapt wat je voor ontzettend domme opmerking maakt. Als overheid concurrentiegevoelige informatie vergaren onder de belofte van vertrouwelijkheid en die dan openbaar maken. Hoe kóm je erop?
Hahahaha.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op zeg cijfers over in en uitstappen, over winst en verlies zijn vertrouwelijk, voorstellen om de hsl dienst te verbeteren is niks vertrouwelijk aan en moeten gewoon openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |