SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
ook al geen kleur.. maar aangezien het black friday is, heb ik die genoemd in de titelquote:
Dat heeft hij ook inderdaad. Onze buren blijken een hele sterke wifi versterker te hebben. Maar we merken nu wel een groot verschil. Ons oude modem was ook al oud zei hij.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaak is de buurt juist onderdeel van het probleem bij WiFi. Als je met z'n allen op hetzelfde kanaal zit, is elk modem aan het vechten om z'n signaal te kunnen versturen. Ik hoop dat de monteur dus ook naar de kanalen heeft gekeken
Voor het eerst dit jaar dat het ook echt in Nederland lijkt te levenquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook al geen kleur.. maar aangezien het black friday is, heb ik die genoemd in de titel
Ik ook niet, maar moet toch wel een aantal dingen hebben. En als ze dan vandaag goedkoper zijn, dan maak ik daar dankbaar gebruik van.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Voor het eerst dit jaar dat het ook echt in Nederland lijkt te leven
Heb er zelf niks mee.
Alleen daarom heb ik nog altijd de voorkeur voor een kabel naar de PC.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook inderdaad. Onze buren blijken een hele sterke wifi versterker te hebben. Maar we merken nu wel een groot verschil. Ons oude modem was ook al oud zei hij.
we hebben ook nog wel een kabel naar de pcquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen daarom heb ik nog altijd de voorkeur voor een kabel naar de PC.
Is kabel ook nog eens minder storings gevoelig en is het ook nog eens minder "hackbaar".
Enige nadeel is dat Wifi tegenwoordig in theorie sneller kan zijn.
Ik zeg altijd wiefie...quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wat geniet jullie voorkeur trouwens: Wiefie of wijfij? Fonetisch dan?
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:54 schreef peaceman het volgende:
Is er nog een behoefte aan een show vanavond? Zo ja, dan zal even wat gaan samenstellen straks.
wijfij zeg ik altijd tegen Diaan...quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Lekker op een lijn dusquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
wijfij zeg ik altijd tegen Diaan...
Waifai. Op z'n Engels.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |