abonnement Unibet Coolblue
pi_175273785
Ik heb genoten van Danny in ieder geval. Ballen getoond door toch door te gaan met een verrotte arm en het spel heel tactisch gespeeld.

Zijn chantage op het eind was briljant, daarmee lokte hij prachtige reacties uit en dat komt het spel zeker ten goede.

Heb me weer kapot geïrriteerd aan Niels en dat hele winnaarseiland hangt mij ook de strot uit. Daar zijn nu nog 14 stemmen ofzo? Maar ze kunnen en willen er niks mee doen. Dodelijk saai.
pi_175273863
Wel ergerlijk dat de winnaarseiland spelers nu alles kunnen bepalen met hun overschot aan stemmen.
pi_175274059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel ergerlijk dat de winnaarseiland spelers nu alles kunnen bepalen met hun overschot aan stemmen.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, om dat te kunnen doen moeten ze wel verliezen en dat brengt risico's met zich mee. Alhoewel die klein zijn nu er weinig stemmen zijn, al weet ik niet hoeveel Carlos er nog heeft.

Volgens mij heeft alleen Shelly nog 2 stemmen en dat is het op het normale eiland.

Deze proef had Carlos of Niels overigens lachend moeten verliezen. Gewoon die hele kip naar binnen rammen en dan op het normale eiland je stemmen gebruiken (al was dat niet nodig deze keer).
pi_175274350
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 04:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is zn vriendin die met die zwarte haren :P

DannyGOD trouwens. Wat een leuke baas.
Vind het maar een loser
https://www.ad.nl/show/ri(...)ongeluk-a2~ac82af1f/
pi_175274406
Volgens mij is de stemmenverdeling nu zo:

- Kaj: 7 of 8 stemmen
- Niels: 5 of 6 stemmen
- Carlos: 3 stemmen
- Shelly: 2 stemmen
- Herold, Soundos en Roelandt: 0 stemmen

Kaj en Niels dus zekere finalisten, tenzij ze elkaar gaan aanvallen. Carlos en Shelly moeten voorzichtig zijn en met minimale inzet van stemmen die andere 3 er uit werken.

Ik vind het winnaarseiland trouwens wel leuk, omdat het een extra beloning is voor winnen van proeven, zodat sterke spelers niet makkelijk weggestemd kunnen worden. Eindelijk een kwalitatief sterke finale dit jaar.

Verder vind ik Niels en Carlos wel beetje hypocriet dat ze steeds Herold er uit willen stemmen. Terwijl ze verder hun mond vol hebben over eervol spelen en zwakke schakels elimineren. Laat Herold dan er in wanneer je uitdaging wilt in de finale.
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:37:10 #281
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175274565
Jammer dat Danny weg is, toch een leuke kandidaat geworden. Maar ik zag al aankomen dat het mis zou gaan, zeker nadat hij aan die monkeybar ging hangen. :')

Het winnaarseiland is tof. Dit is echt voor het eerst in 5 jaar dat sterke mannen ook een kans hebben om de finale te bereiken, in plaats van alleen maar sluwe wijven en onzichtbare mannetjes waar op wordt vergeten te stemmen. Kaj, Niels, Carlos, gewoon drie krachtpatsers. En Herold doet ook nog mee. Ben zo benieuwd wie uiteindelijk tegen wie mag strijden.

Ik hoop alleen niet dat Kaj tegen het einde van dat eiland af komt en toch nog even Niels of Carlos gaat naaien. Ik vertrouw hem het minste van de drie.
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:38:39 #282
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175274599
quote:
Tja, dat is een fout, maar
quote:
Hoewel Danny niet verplicht was de rechtszaak bij te wonen, was hij er wel.
Dat spreekt dan wel voor hem. Terechte straf en gelukkig heeft hij geen slachtoffers gemaakt.
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:40:41 #283
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175274639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:28 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Hoe kom je op die onzin?

Ze moeten een stem inzetten als ze een stem hebben. Dus Soundos moest haar stem inzetten. Heeft niets met Danny te maken.
Als Danny was opgestapt, had Soundos die stem op zak kunnen houden, of indien er toch gestemd werd, op een andere kandidaat kunnen zetten.

Niet dat het super veel had uitgemaakt. Ik snap niet waarom Roeland zo trots was, alsof het een of andere meesterzet was dat zei stiekem één stem had en hij nul. :') Terwijl die finalisteneiland kerels nog 4-7 stemmen hebben.
pi_175274765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:29 schreef mici1983 het volgende:
Volgens mij is de stemmenverdeling nu zo:

- Kaj: 7 of 8 stemmen
- Niels: 5 of 6 stemmen
- Carlos: 3 stemmen
- Shelly: 2 stemmen
- Herold, Soundos en Roelandt: 0 stemmen

Kaj en Niels dus zekere finalisten, tenzij ze elkaar gaan aanvallen. Carlos en Shelly moeten voorzichtig zijn en met minimale inzet van stemmen die andere 3 er uit werken.

Ik vind het winnaarseiland trouwens wel leuk, omdat het een extra beloning is voor winnen van proeven, zodat sterke spelers niet makkelijk weggestemd kunnen worden. Eindelijk een kwalitatief sterke finale dit jaar.

Verder vind ik Niels en Carlos wel beetje hypocriet dat ze steeds Herold er uit willen stemmen. Terwijl ze verder hun mond vol hebben over eervol spelen en zwakke schakels elimineren. Laat Herold dan er in wanneer je uitdaging wilt in de finale.
Als je dit zo ziet kun je de finale wel bijna invullen.
Kaj, Carlos en Niels.
pi_175274769
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Als Danny was opgestapt, had Soundos die stem op zak kunnen houden, of indien er toch gestemd werd, op een andere kandidaat kunnen zetten.
Als Danny was opgestapt was er nog steeds gestemd. En die stemming had dan een zwarte stem opgeleverd. En was dus net zo goed een weggegooide stem geweest.
pi_175274829
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jammer dat Danny weg is, toch een leuke kandidaat geworden. Maar ik zag al aankomen dat het mis zou gaan, zeker nadat hij aan die monkeybar ging hangen. :')

Het winnaarseiland is tof. Dit is echt voor het eerst in 5 jaar dat sterke mannen ook een kans hebben om de finale te bereiken, in plaats van alleen maar sluwe wijven en onzichtbare mannetjes waar op wordt vergeten te stemmen. Kaj, Niels, Carlos, gewoon drie krachtpatsers. En Herold doet ook nog mee. Ben zo benieuwd wie uiteindelijk tegen wie mag strijden.

Ik hoop alleen niet dat Kaj tegen het einde van dat eiland af komt en toch nog even Niels of Carlos gaat naaien. Ik vertrouw hem het minste van de drie.
Winnaarseiland beschermd Niels en Kaj. Die hoeven totaal geen moeite te doen om in de finale te komen en kunnen zelfs heerlijk pitten in een hutje met een bed.

In de finale hoef je helemaal niet sterk te zijn. Is totaal onbelangrijk. Het fysieke deel wat erin zit doet er nooit toe, er zitten altijd vertragers in al vuur maken en kokosnootjes schieten op een doel 200 meter verder. Je moet niet sterk zijn, je moet vooral geluk hebben. En uiteindelijk staan alle finalisten naast elkaar te schieten met kokosnoten en hopen op een toevalstreffer..
pi_175274852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:46 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Als Danny was opgestapt was er nog steeds gestemd. En die stemming had dan een zwarte stem opgeleverd. En was dus net zo goed een weggegooide stem geweest.
Danny had ook iemand er uit kunnen stemmen (Soundos of Roeland :r :r :r ) en dan wanneer die weg was kunnen zeggen dat hij zelf ook opstapt. Waren we in ieder geval van een van die twee teringlijers af
pi_175274860
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:45 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als je dit zo ziet kun je de finale wel bijna invullen.
Kaj, Carlos en Niels.
Carlos is inwisselbaar met Shelly of Herold. Maar Niels en Kaj zullen er wel zo heen hobbelen zonder enige moeite :{

Dodelijk saai dit jaar. Danny, Roeland en Soundos gaven nog was sjeu aan de expeditie, maar dan houdt het wel op. Shelly is onverwacht sterk en is ook wel leuk om dat te zien.
pi_175274861
Ik blijf het raar vinden dat de persoon met immuniteit minimaal een stem moet inzetten.
SOONY
pi_175274884
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Danny had ook iemand er uit kunnen stemmen (Soundos of Roeland :r :r :r ) en dan wanneer die weg was kunnen zeggen dat hij zelf ook opstapt. Waren we in ieder geval van een van die twee teringlijers af
Dat had gekund, maar dan was er de volgende stemming niemand weg gegaan waarschijnlijk. En dan had hij zelf op moeten geven en een matennaaier zijn. Dat wilde hij duidelijk niet.
pi_175274898
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:50 schreef DKUp het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat de persoon met immuniteit minimaal een stem moet inzetten.
De immuniteit is alleen bedoeld om je tegen stemmen te beschermen. Waarom zou je dan niet zelf moeten stemmen?
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:11:51 #292
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175275301
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Winnaarseiland beschermd Niels en Kaj. Die hoeven totaal geen moeite te doen om in de finale te komen en kunnen zelfs heerlijk pitten in een hutje met een bed.

In de finale hoef je helemaal niet sterk te zijn. Is totaal onbelangrijk. Het fysieke deel wat erin zit doet er nooit toe, er zitten altijd vertragers in al vuur maken en kokosnootjes schieten op een doel 200 meter verder. Je moet niet sterk zijn, je moet vooral geluk hebben. En uiteindelijk staan alle finalisten naast elkaar te schieten met kokosnoten en hopen op een toevalstreffer..
Ja dat weet ik, ik kijk ook al een paar jaar, maar er waren uberhaupt nooit sterke mannen in de finale. Nu een keertje wel. Dat het niet per se van pas komt maakt niet uit

En ik weet ook hoe het werkt met winnaarseiland, maar als Herold wint en Kaj verslaat, is het best mogelijk dat hij samen met Carlos in het kamp landt. Ik hoop niet dat hij toch besluit de concurrentie even uit te schakelen - hij zinspeelde daar eerder in het seizoen op t.a.v. Niels.
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:14:19 #293
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175275348
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:46 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Als Danny was opgestapt was er nog steeds gestemd. En die stemming had dan een zwarte stem opgeleverd. En was dus net zo goed een weggegooide stem geweest.
Ook dat zeg ik letterlijk in mijn post, maar ze had dus nog op iemand anders kunnen stemmen - dat was de ''verrassing'' waar Roeland zo trots op was.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 10:17:59 #294
213457 engine
pi_175275425
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:51 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat had gekund, maar dan was er de volgende stemming niemand weg gegaan waarschijnlijk. En dan had hij zelf op moeten geven en een matennaaier zijn. Dat wilde hij duidelijk niet.
Ik snap alleen die logica niet. Waarom ben je een matennaaier als je er zelf uitstapt?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 10:26:32 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175275570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, ik kijk ook al een paar jaar, maar er waren uberhaupt nooit sterke mannen in de finale. Nu een keertje wel. Dat het niet per se van pas komt maakt niet uit

En ik weet ook hoe het werkt met winnaarseiland, maar als Herold wint en Kaj verslaat, is het best mogelijk dat hij samen met Carlos in het kamp landt. Ik hoop niet dat hij toch besluit de concurrentie even uit te schakelen - hij zinspeelde daar eerder in het seizoen op t.a.v. Niels.
Niels en Kaj zijn nu wel zeker ja, Carlos had de proef (op winnaarseiland) moeten winnen voor meer zekerheid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175275625
Ik heb het nog even opgezocht. Kaj zou nog 7 stemmen moeten hebben en Niels 6. Theoretisch kan Kaj dus nog Niels er uit stemmen, maarja dan moeten ze eerst beiden van winnaarseiland af en dat zie ik niet snel gebeuren.
pi_175275655
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:17 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik snap alleen die logica niet. Waarom ben je een matennaaier als je er zelf uitstapt?
Omdat als je toch weg wilt het een matennaaiers actie is om eerst iemand anders weg te sturen en dan 2 minuten later zelf op te stappen.
pi_175275693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:19 schreef 44rdbei het volgende:
Dit was hem voor mij vanavond. :W

Volgende week ben ik er misschien niet, dus jullie hoeven me niet te zoeken :P
-O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175275735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

...
In de finale hoef je helemaal niet sterk te zijn. Is totaal onbelangrijk. Het fysieke deel wat erin zit doet er nooit toe, er zitten altijd vertragers in al vuur maken en kokosnootjes schieten op een doel 200 meter verder. Je moet niet sterk zijn, je moet vooral geluk hebben. En uiteindelijk staan alle finalisten naast elkaar te schieten met kokosnoten en hopen op een toevalstreffer..
Dit ja. Je ziet ze altijd als gekken uit de startblokken schieten en uiteindelijk staan ze naast elkaar. Hoewel je meer kansen hebt als je als eerste op het eind onderdeel bent aangekomen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 10:36:25 #300
213457 engine
pi_175275777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:30 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Omdat als je toch weg wilt het een matennaaiers actie is om eerst iemand anders weg te sturen en dan 2 minuten later zelf op te stappen.
Ja dat zou het wel zijn. Alhoewel je toch ook wel een hekel aan iemand hebt na een paar weken op z'n eiland :+

Maar je kunt toch gewoon voor het stemmen opstappen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')