quote:Op donderdag 23 november 2017 15:26 schreef amenth het volgende:
Vaak valt mij op dat als je discusiert met een allochtonen dat ze gauw in de slachtoffer rol kruipen om vervolgens onderling te zeggen dat je als allochtoon minder rechten hebt enz.
Ik heb verder niks tegen allochtonen, ik heb vaak samen gewerkt met ze. onder andere in garage in buurt van Spaanse Polder en Vreewijk. Zo sprak ik laatst bijvoorbeeld Mo 'grote boem' in Rotterdam Zuiden. Meeste zullen hem wel kennen, veel geweld plegen enzo, maar zegt ie laats in kroeg op beijerlandselaan dat als ie een allochtoon was veel korter gevangenisstraf zou krijgen, omdat ie 3.5 jaar kreeg voor iemand neersteken. terwijl de meeste turken die ik ken die dat deden 4 a 5 jaar kregen.
Dit geld ook voor werk vinden enzo. Als er een succesvolle allochtone zakenman bijvoorbeeld aan slag bij NN gaat, is het alleen maar vanwege positieve discriminazi zogenaamd. maar als ie via netwerk van zijn rijke oom Piet gaat is het allemaal zelf berijkt zogenaamd.
Ik heb voor de rest niks tegen, net als omgekeerd altijd zeggen, ken er genoeg en zijn ook veel serieuze geldmakers tussen (met bijv. nieuwste mercedes, zonder witwerk) dus dat zeg tniet alles, maar als je steekproef doet, weet ik zeker dat er onder de allochtone populatie grootste slachtoffers zitten.
Dat en even wat dingen gefixt.quote:
quote:dat als ie een turk of antilliaan was veel korter gevangenisstraf zou krijgen, omdat ie 3.5 jaar kreeg voor iemand neersteken. terwijl de meeste turken die ik ken die dat deden 4 a 5 jaar kregen.
Fi- en sepo maken op je eigen kutkloon. Kap nou eens met die onzin SecretPret.quote:Op donderdag 23 november 2017 15:28 schreef _--_ het volgende:
Kut. Binnen 3 dagen zijn we in deel 300 als dit topic niet wordt gesloten.
quote:Op donderdag 23 november 2017 15:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Fi- en sepo maken op je eigen kutkloon. Kap nou eens met die onzin SecretPret.
Hier ook, geen hekel aan blanken, al mijn ouders zijn blank zelfs.quote:Op donderdag 23 november 2017 15:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook niks tegen blanken, sommige van mijn beste vrienden zijn blank
joden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:05 schreef Pendule het volgende:
Het zijn juist de niet geïntegreerden die zich in de slachtoffer rol verschuilen.
Met namen degene die een bepaalde ideologie aanhangen.
Ja die mag ik idd ook niet maar ik had het over mensen die islamitisch zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2017 11:43 schreef Lachmed het volgende:
[..]
joden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Achter een dictator aanlopenquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel goed in oude mercedessen rijdend houden.
Vet coolquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef amenth het volgende:
[..]kom keer rotterdam zuiden of centrum en kijk of de turken oude mercedesse rijden. elke dikke merrie is turk of morro, sommige gevalle chinees en zelden nederlander.
In een moderne benz wil ik niet zitten. Slechte motoren.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef amenth het volgende:
[..]kom keer rotterdam zuiden of centrum en kijk of de turken oude mercedesse rijden. elke dikke merrie is turk of morro, sommige gevalle chinees en zelden nederlander.
nieuwe volvos zijn wel mooi jaquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
In een moderne benz wil ik niet zitten. Slechte motoren.
Koop liever een Saab of een Volvo.
Wat slechte motoren lan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
In een moderne benz wil ik niet zitten. Slechte motoren.
Koop liever een Saab of een Volvo.
Bron?quote:
Echt niet! Amenth is Turk en mag dus iedereen de moeder discrimineren.quote:
Turken zijn ook racisten! En vieze imperialisten.quote:Op vrijdag 24 november 2017 14:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Echt niet! Amenth is Turk en mag dus iedereen de moeder discrimineren.
We weten dat je een beetje traag van begrip bent, maar een half jaar na dato reageren is wel erg laatquote:Op maandag 30 april 2018 22:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
Nooit gedacht dat ik het eens met amenth abe eens zou zijn
Helemaal gelijk heb je niffo wat een afgunstzaaiers zijn het
Dit soort kutkicks hoeven dus niet he.quote:Op maandag 30 april 2018 22:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
Nooit gedacht dat ik het eens met amenth abe eens zou zijn
Helemaal gelijk heb je niffo wat een afgunstzaaiers zijn het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |