abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 juli 2018 @ 00:17:58 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180845919
Belastingdienst lust Herman den Blijker rauw :D

Het proces tussen de Belastingdienst en RTL over het dienstverband van Herman den Blijker gaat verder bij het gerechtshof. Na de nederlaag bij de rechtbank in Arnhem gaat de fiscus in hoger beroep, bevestigt een woordvoerder.

De Belastingdienst en de tv-zender bakkeleien over de vraag of de beroemde tv-kok, die een kwart van zijn inkomsten bij RTL verdient, een freelancer mag zijn, of dat hij eigenlijk een werknemer in dienst van de commerciële zender is. In dat laatste geval zou RTL WW- en andere sociale premies moeten afdragen voor de presentator van onder meer Herrie in de keuken!, Mijn tent is top en Herman & Martijn op de proef gesteld.

Dit voorjaar moest Den Blijker als getuige opdraven in de Gelderse rechtbank. Daar verklaarde de Rotterdamse bourgondiër onder meer dat zijn programma’s niet gescript worden, en dat hij dus een grote zeggenschap heeft over hoe hij zijn taken uitoefent. aha :P

De Belastingdienst stelde daartegenover dat er wel degelijk een gezagsverhouding tussen RTL en de tv-kok bestaat. Die zou onder meer terug te zien zijn in het feit dat Den Blijker al sinds 2004 RTL-programma’s maakt, en dat er in zijn ’overeenkomst van opdracht’ een concurrentiebeding staat.

De rechtbank in Arnhem oordeelde in het voordeel van de tv-zender: Den Blijker is géén werknemer, maar wordt terecht als freelancer aangemerkt. De Belastingdienst is het met die uitspraak niet eens. Wanneer het hof zich over deze zaak buigt, is nog niet bekend. Volgens een woordvoerder van het gerechtshof kan de zitting nog „een halfjaar tot een jaar” op zich laten wachten.

https://www.telegraaf.nl/(...)man-den-blijker-rauw

Gezellig stoeien met de fiscus :|W
pi_180846002
Als ze bij Deliveroo wel ZZPer zijn dan zou Hermand dat helemaal moeten zijn. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193271355
Hotel spaander is failliet verklaard. Uiteraard door de corona crisis, het heeft niks te maken met mismanagement.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:33:35 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193272846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:10 schreef TjjWester het volgende:
Hotel spaander is failliet verklaard. Uiteraard door de corona crisis, het heeft niks te maken met mismanagement.
Hoort eigenlijk thuis in dit topic, maar daar kunnen wij niet meer in posten?
TV / Herrie in het Hotel #3
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193273452
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoort eigenlijk thuis in dit topic, maar daar kunnen wij niet meer in posten?
TV / Herrie in het Hotel #3
Zit op slot na 1500 dagen.
speak only if it improves the silence.
  maandag 19 april 2021 @ 22:08:27 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199077467
27 april Druiventros erop of eronder :D
RTL 4 met Die andere dikke kok Julius :P
  maandag 19 april 2021 @ 22:11:22 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199077510
De Druiventros stapt weer in een tv-serie: ‘Het is toch goed voor de bekendheid’

BERKEL-ENSCHOT - Na drieënhalf jaar is het zover: een nieuwe tv-serie over De Druiventros. RTL4 zendt vanaf dinsdag 27 april zeven afleveringen uit over het hotel-restaurant in Berkel-Enschot. ,,We hebben elkaar weer gevonden”, zegt directielid Janny Zoontjens-Mutsaers. ,,Het is toch goed voor de bekendheid. En door de lockdown hadden we er ook tijd voor. We hebben ons er voor 300 procent in gestort.”

Twaalf draaidagen door het Blue Circle-productieteam zijn al achter de rug voor ‘De Druiventros: d’r op of d’r onder’. Deze maand volgen er nog drie. ,,Twee camerateams over de vloer, dat is wel een groot gezelschap. Maar het is de moeite waard. We hebben al veel lol gehad.”

We zijn altijd met RTL in contact gebleven. Vorig jaar hebben we laten weten dat we weer voor iets open stonden
Janny Zoontjens-Mutsaers, directielid De Druiventros
‘Herrie in de Druiventros’ krijgt dus een opvolger. Die serie uit 2017 met tv-kok Herman den Blijker als helper van een zogenaamd restaurant in nood maakte veel tongen los. Tot een tweede ‘Herrie’-serie kwam het echter niet, mede omdat de familie zich iets te veel te kijk zag gezet. Zoontjens-Mutsaers: ,,We zijn er door klanten vaak op aangesproken dat ze graag een vervolg wilden zien. We zijn altijd met RTL in contact gebleven, vorig jaar hebben we laten weten dat we weer voor iets open stonden.”

In de nieuwe serie is de verhaallijn dat De Druiventros zichzelf opnieuw wil uitvinden. Er moet een nieuw restaurant-concept komen, en daar hoort ook een interne verbouwing bij. Onder begeleiding van kok en kookboekenschrijver Julius Jaspers worden in een zaal drie concepten uitgetest: een fonduerestaurant, een BBQ & Beer-concept en een ‘All you can eat’-opzet.

Meningsverschillen maken ‘goede tv’
Wat het uiteindelijk wordt? Janny Zoontjens-Mutsaers doet er het zwijgen toe. Dat er meningsverschillen aan bod komen lijdt geen twijfel. ,,Ja, je kunt dan zeggen: daar doe ik niet aan mee. Maar ik wil ook goede tv.”

Het familiebedrijf in Berkel-Enschot weet toch altijd al wel de publiciteit te vinden. In Tilburg laat het momenteel van zich horen met het project om van horecacomplex De Postelse Hoeve een studentenhotel te maken. De crowdfunding die ze daarvoor inriepen was een doorslaand succes: in dertien uur haalden ze 2,5 miljoen euro binnen. Die wordt gebruikt voor aankoop en verbouwing van het pand.

https://www.bd.nl/tilburg(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Gezellig hoor _O-
  maandag 19 april 2021 @ 22:23:12 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199077719
Ze dachten dat het vast nog erger kon dan Gillisen met Massa is Kassa. Nou daar gaan zij wel even overheen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † maandag 19 april 2021 @ 22:29:55 #209
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199077848
quote:
6s.gif Op maandag 19 april 2021 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Druiventros stapt weer in een tv-serie: ‘Het is toch goed voor de bekendheid’

BERKEL-ENSCHOT - Na drieënhalf jaar is het zover: een nieuwe tv-serie over De Druiventros. RTL4 zendt vanaf dinsdag 27 april zeven afleveringen uit over het hotel-restaurant in Berkel-Enschot. ,,We hebben elkaar weer gevonden”, zegt directielid Janny Zoontjens-Mutsaers. ,,Het is toch goed voor de bekendheid. En door de lockdown hadden we er ook tijd voor. We hebben ons er voor 300 procent in gestort.”

Twaalf draaidagen door het Blue Circle-productieteam zijn al achter de rug voor ‘De Druiventros: d’r op of d’r onder’. Deze maand volgen er nog drie. ,,Twee camerateams over de vloer, dat is wel een groot gezelschap. Maar het is de moeite waard. We hebben al veel lol gehad.”

We zijn altijd met RTL in contact gebleven. Vorig jaar hebben we laten weten dat we weer voor iets open stonden
Janny Zoontjens-Mutsaers, directielid De Druiventros
‘Herrie in de Druiventros’ krijgt dus een opvolger. Die serie uit 2017 met tv-kok Herman den Blijker als helper van een zogenaamd restaurant in nood maakte veel tongen los. Tot een tweede ‘Herrie’-serie kwam het echter niet, mede omdat de familie zich iets te veel te kijk zag gezet. Zoontjens-Mutsaers: ,,We zijn er door klanten vaak op aangesproken dat ze graag een vervolg wilden zien. We zijn altijd met RTL in contact gebleven, vorig jaar hebben we laten weten dat we weer voor iets open stonden.”

In de nieuwe serie is de verhaallijn dat De Druiventros zichzelf opnieuw wil uitvinden. Er moet een nieuw restaurant-concept komen, en daar hoort ook een interne verbouwing bij. Onder begeleiding van kok en kookboekenschrijver Julius Jaspers worden in een zaal drie concepten uitgetest: een fonduerestaurant, een BBQ & Beer-concept en een ‘All you can eat’-opzet.

Meningsverschillen maken ‘goede tv’
Wat het uiteindelijk wordt? Janny Zoontjens-Mutsaers doet er het zwijgen toe. Dat er meningsverschillen aan bod komen lijdt geen twijfel. ,,Ja, je kunt dan zeggen: daar doe ik niet aan mee. Maar ik wil ook goede tv.”

Het familiebedrijf in Berkel-Enschot weet toch altijd al wel de publiciteit te vinden. In Tilburg laat het momenteel van zich horen met het project om van horecacomplex De Postelse Hoeve een studentenhotel te maken. De crowdfunding die ze daarvoor inriepen was een doorslaand succes: in dertien uur haalden ze 2,5 miljoen euro binnen. Die wordt gebruikt voor aankoop en verbouwing van het pand.

https://www.bd.nl/tilburg(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Gezellig hoor _O-
Leuk !! Maak je vast een nieuw topic met naam aan en met deze info?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 19 april 2021 @ 22:41:11 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199078026
quote:
11s.gif Op maandag 19 april 2021 22:23 schreef golfer het volgende:
Ze dachten dat het vast nog erger kon dan Gillisen met Massa is Kassa. Nou daar gaan zij wel even overheen. ;)
IQ nog lager en BMI nog hoger O-) :D
  dinsdag 20 april 2021 @ 10:48:15 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 20 april 2021 @ 11:56:18 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199081989
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 22:29 schreef Snowsquall het volgende:

Leuk !! Maak je vast een nieuw topic met naam aan en met deze info?
Of de TT van deze veranderen in: De Druiventros: d'r op of d'r onder!

Ik heb dat via topicreport aangevraagd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2021 @ 14:13:55 #213
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199083602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 11:56 schreef golfer het volgende:
Of de TT van deze veranderen in: De Druiventros: d'r op of d'r onder!
Maar dat kun je toch zelf, jij bent de TS..
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 20 april 2021 @ 14:31:16 #214
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199083832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:13 schreef Snowsquall het volgende:
Maar dat kun je toch zelf, jij bent de TS..
Als TS kun je de OP wel aanpassen maar de TT niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2021 @ 14:46:31 #215
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199083999
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef Nine. het volgende:

[..]

Als TS kun je de OP wel aanpassen maar de TT niet.
Ah oke
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 27 april 2021 @ 16:48:44 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199181034
De Druiventros: D'r op of d'r onder

RTL 4 VANAVOND 21:31 - 22:11 *O* *O*


Zevendelige serie over Hotel De Druiventros, in Berkel-Enschot. Ook het restaurant van de Mutsaers is getroffen door de gevolgen van de coronacrisis. Ze willen dit gezamenlijk gaan overwinnen met de verbouwing van het restaurant waarvoor een geheel nieuw concept is bedacht.

Topchef Julius Jaspers ontmoet de familie Mutsaers-Zoontjes in hun familiehotel. Het zwaar verouderde restaurant is hard toe aan een make-over. Als het restaurant straks weer open mag, moet dit de nieuwe publiekstrekker worden. Maar de meningen over het nieuwe restaurantconcept zijn nogal verdeeld.

https://www.tvgids.nl/tv/(...)-d-r-onder/108242661

Eens kijken of Julius wel die achterbakse lui op kan schieten, bij meneer reimers komt het stoom nog uit zijn oren |:) _O-
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2021 @ 21:10:10 #217
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199184423
Nog steeds geen nwe TT? Herman den Blijker heeft er namelijk niks meer mee te maken..
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:28:00 #218
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199184791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
Nog steeds geen nwe TT? Herman den Blijker heeft er namelijk niks meer mee te maken..
Meneer Reimers ook niet en daar is hij heel blij mee :P
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2021 @ 21:33:39 #219
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199184935
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Meneer Reimers ook niet en daar is hij heel blij mee :P
Zeker weten, het zijn ook een stel eigenwijze bij elkaar!! Zelf kunnen ze niks goed en een ander geloven ze niet :') :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_199184942
Gaan we weeeer :D Kansloos kut hotel _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199184975
Deze serie heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel andere verbouwingen van hotels, maar deze niet
pi_199185009
*O*
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2021 @ 21:36:58 #223
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199185025
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:35 schreef StephanL het volgende:
Deze serie heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel andere verbouwingen van hotels, maar deze niet
Voorheen was dit met Herman den Blijker en Reijmer, dat was echt genant!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_199185028
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:35 schreef StephanL het volgende:
Deze serie heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel andere verbouwingen van hotels, maar deze niet
De moeite waard om de eerste serie ook eens te bekijken als die nog ergens online staat. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2021 @ 21:37:33 #225
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_199185032
Als Corona voorbij is ga ik er een keer naartoe, ekkes kieken en snuffelen. :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')