Of de TT van deze veranderen in: De Druiventros: d'r op of d'r onder!quote:Op maandag 19 april 2021 22:29 schreef Snowsquall het volgende:
Leuk !! Maak je vast een nieuw topic met naam aan en met deze info?
Maar dat kun je toch zelf, jij bent de TS..quote:Op dinsdag 20 april 2021 11:56 schreef golfer het volgende:
Of de TT van deze veranderen in: De Druiventros: d'r op of d'r onder!
Als TS kun je de OP wel aanpassen maar de TT niet.quote:Op dinsdag 20 april 2021 14:13 schreef Snowsquall het volgende:
Maar dat kun je toch zelf, jij bent de TS..
Ah okequote:Op dinsdag 20 april 2021 14:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als TS kun je de OP wel aanpassen maar de TT niet.
Meneer Reimers ook niet en daar is hij heel blij meequote:Op dinsdag 27 april 2021 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
Nog steeds geen nwe TT? Herman den Blijker heeft er namelijk niks meer mee te maken..
Zeker weten, het zijn ook een stel eigenwijze bij elkaar!! Zelf kunnen ze niks goed en een ander geloven ze nietquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Meneer Reimers ook niet en daar is hij heel blij mee
Voorheen was dit met Herman den Blijker en Reijmer, dat was echt genant!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:35 schreef StephanL het volgende:
Deze serie heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel andere verbouwingen van hotels, maar deze niet
De moeite waard om de eerste serie ook eens te bekijken als die nog ergens online staat.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:35 schreef StephanL het volgende:
Deze serie heb ik nog nooit gezien volgens mij. Wel andere verbouwingen van hotels, maar deze niet
Ja met Herman en die andere meneer. Die twee waren lachen in andere seriesquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
De moeite waard om de eerste serie ook eens te bekijken als die nog ergens online staat.
Corona moet misschien even huishouden daar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Gaan nou die 2 ouwe muppets weer de dienst uit maken daar??
Meet and greet met schoonloeder ga je nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Als Corona voorbij is ga ik er een keer naartoe, ekkes kieken en snuffelen.![]()
Elkaar zo hard anaal genomen dat ze beide niet meer kunnen lopenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:45 schreef StephanL het volgende:
Frank wn Rogierwat hebben die nou weer gedaan..
Het verbaasd me dat ze die 4 jaar nog overleeft hebben. Zal ook alleen maar dankzij ramptoerisme geweest zijn na de vorige serie en nu is het geld weer opquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit soort zaken moeten gewoon failliet. Ga eerst eens normaal een zaak runnen. En die ouders moeten het hun dochter eens laten doen en zelf lekker met pensioen gaan.
Hahaquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Elkaar zo hard anaal genomen dat ze beide niet meer kunnen lopen![]()
Kost het minste en ze zijn nog al op de centjesquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:50 schreef E.T. het volgende:
echt.. het opperen van een fondue-restaurant als serieuze optie maakt je toch direct ongeschikt om bij zo'n zaak een (dikke) vinger in de pap te hebben..
Mijn god.. Fondue..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |