Ja met Herman en die andere meneer. Die twee waren lachen in andere seriesquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
De moeite waard om de eerste serie ook eens te bekijken als die nog ergens online staat.
Corona moet misschien even huishouden daar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Gaan nou die 2 ouwe muppets weer de dienst uit maken daar??
Meet and greet met schoonloeder ga je nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Als Corona voorbij is ga ik er een keer naartoe, ekkes kieken en snuffelen.![]()
Elkaar zo hard anaal genomen dat ze beide niet meer kunnen lopenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:45 schreef StephanL het volgende:
Frank wn Rogierwat hebben die nou weer gedaan..
Het verbaasd me dat ze die 4 jaar nog overleeft hebben. Zal ook alleen maar dankzij ramptoerisme geweest zijn na de vorige serie en nu is het geld weer opquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit soort zaken moeten gewoon failliet. Ga eerst eens normaal een zaak runnen. En die ouders moeten het hun dochter eens laten doen en zelf lekker met pensioen gaan.
Hahaquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Elkaar zo hard anaal genomen dat ze beide niet meer kunnen lopen![]()
Kost het minste en ze zijn nog al op de centjesquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:50 schreef E.T. het volgende:
echt.. het opperen van een fondue-restaurant als serieuze optie maakt je toch direct ongeschikt om bij zo'n zaak een (dikke) vinger in de pap te hebben..
Mijn god.. Fondue..
Ja, maar dat wil ze al 40 jaar..... Volgens mij was fondue 40 jaar geleden al een beetje passé.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:50 schreef E.T. het volgende:
echt.. het opperen van een fondue-restaurant als serieuze optie maakt je toch direct ongeschikt om bij zo'n zaak een (dikke) vinger in de pap te hebben..
Mijn god.. Fondue..
Precies ja, als het op centen aankomt dan hoeft het niet meer en gaan ze voor cheapquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kost het minste en ze zijn nog al op de centjes
Precies dat!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Jongens, het hele 'laat het verleden los en laat de jonge generatie hun ding doen' hebben we vorige serie helemaal kapot herhaald. Als dat nou nog niet duidelijk is zijn deze mensen echt niet te redden hoor.
Enige waar deze familie zich moeiteloos voor kwalificeerd is Obesequote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Jongens, het hele 'laat het verleden los en laat de jonge generatie hun ding doen' hebben we vorige serie helemaal kapot herhaald. Als dat nou nog niet duidelijk is zijn deze mensen echt niet te redden hoor.
Ik denk dat ze gewoon een doorlopend contract hebben dus die lagen toch nog op de plank. En met de corona tijd is het vooral zo goedkoop mogelijke programma's te maken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit kan toch niet. Was RTL dit contractueel verplicht aan Frank en Rogier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |