abonnement Unibet Coolblue
pi_175248266
Mijn vriendin en 2 kinderen wonen in een huis, daarbij woon ik ook nog in ditzelfde huis, nu is het al langer bekend dat ze beperkt is, en dat het huishouden nooit gebeurde toen ze op zichzelf woonde, door begeleiding heeft ze geleerd hoe alles een beetje werkt.

zo zijn we eens samen gaan wonen en omdat we het gezellig hebben en van elkaar houden en een leuke tijd hebben stonden we er ook allebei achter en hebben we ook kinderen gekregen.

de was en een keer stofzuigen gaat nog wel, maar wat betreft de bovenverdiepingen, bedopmaak, de badkamer en de wc’s is het nog vaak teleurstellend, moet nog best met regelmaat zeggen je moet dit even doen of dat even doen, omdat het na enkele weken toch wel goor begint te worden.

De wc bril afnemen doet ze dan wel weer maar als je derest niet meepakt is het gewoon smerig in enkele weken ( gele vlekken in de pot of rond de bril)

In het begin heb ik wel eens wat meegeholpen omdat ik het niet aan kon zien, soms spring ik uit mijn vel, als ik dan na mijn werk thuiskom en ik zie haar op de bank zitten en het is een bende, er liggen kruimels van koekjes en de afwas is hoog dan zeg ik wel eens moet jij dat niet even opruimen, dat kan toch zo niet !! Dan staat ze op, krijgt ze een rood hoofd en moet ze bijna huilen en gaat ze zonder tegenspraak direct doen wat ik van haar vraag.

dit is al jaren zo, waardoor ik gewoon niet geloof dat ze het niks boeit, want waarom zou ze haar relatie op het spel zetten en de spanningen veroorzaken voor niks.

Soms twijfel ik echter wel aan haar beperking, omdat ze soms kortaf reageert als ik zeg dat ze bepaalde dingen nog moet doen, net of ze dan geen zin heeft.

Ikzelf werk 40 uur, zei helemaal niet.

Daarbuiten sport ik nog 3 keer, ben ik met de kinderen bezig en stuur ik haar ook nog eens.

Die dingen moet ik zovaak herhalen dat het spanningen oplevert, ook bij haar, dus zeg ik soms een aantal dagen extra niks, om het te laten rusten, maar ik fok me er wel aan op en in mijn hoofd blijft het wel spoken, want je word ermee geconfronteerd, ik ga niet meteen zeuren op alles wat niet glimt.

In het begin maakte ze ook altijd rommel, daar was ze een ster in, maar opruimen nooit, ze wou altijd alles bewaren, dat heb ik er gelukkig uitgekregen de laatste jaren, vaak lagen kleren gewoon op de grond in de woonkamer, die gooide ik dan in de prullebak, klinkt lullig maar heeft gewerkt.

Heb haar voorgesteld om een huishoudhulp in te schakelen, toen barste ze weer in tranen uit en verweet ze zichzelf dat ze een mislukking was( maar dit zal haarzelf niet veranderen)

Ik ken nog meer vrouwtjes die zo rommelig zijn en moeite hebben met opruimen en stofzuigen, komt dit jullie mannen bekend voor?

[ Bericht 100% gewijzigd door STING op 23-11-2017 19:17:04 (OP teruggezet) ]
pi_175248292
Niet herkenbaar. Mijn vrouw doet gewoon wat ik haar zeg wat ze moet doen.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:22:18 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175248373
Het lijkt mij dat jij je nog niet goed realiseert hoe een verstandelijke beperking kan beperken. Ik vermoed dat ze weinig leerbaar is, zoals dat wordt genoemd. Je kunt haar dus wel dingen uitleggen, maar het beklijft niet. En je verwacht dat ze wel ziet dat het een rommel is en dan zelf bedenkt om dat regelmatig op te ruimen, maar die gedachte komt niet in haar op.

Zij heeft hulp nodig, maar jij ook, om beter met haar beperking om te leren gaan.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:22:42 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175248385
Je wist dat ze een beperking had toen je met de relatie begon. Je wist dat ze begeleiding nodig had. Dacht je dat het nep was ofzo?

Kan je niet een schoonmaakster inschakelen voor 1 keer per week?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175248404
Als het komt door een beperking doet ze het misschien ook niet omdat het te confronterend is.

Waarom niet weer iemand die haar kan helpen er zicht op te krijgen en zo? Ipv iemand die het uit handen neemt
Ze lijkt we niet onwelwillend tegenover te staan maar ze zal het gewoon echt zelf niet rond krijgen
pi_175248415
En het leek je wel handig om dan ook nog kinderen te krijgen.
pi_175248511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Je wist dat ze een beperking had toen je met de relatie begon. Je wist dat ze begeleiding nodig had. Dacht je dat het nep was ofzo?

Kan je niet een schoonmaakster inschakelen voor 1 keer per week?
Ja dit wist ik allemaal, maar ik zag ook dat ze leerde en het beter ging, en dat we een mooie geweldige tijd hadden en hebben, maar in de loop der jaren krijg je irritaties als je elke week hetzelfde moet herhalen, in het begin vond ik dat niet erg omdat ze direct positief reageerde, maar het lijkt dat ze er zelf ook meer moeite mee heeft als ik haar zeg wat niet gedaan is, en sindsdien ben ik bang dat het op den duur onze relatie verslechtert.

de beperking is niet alleen het vergeten wat ze zelf beweert, ze kan ook niet op gang komen omdat ze het huishouden niet leuk vind.

want als we bij wijze van spreken een dagje weg gaan over 2.5 week, weet ze ook precies wanneer het is, omdat dat leuk en gezellig is, we hebben ook wel eens met een prikbord gewerkt, daar staat dan op wat ze moest doen, samen met de begeleider van haar destijds opgeschreven, zelf dan gebeurde het niet altijd.

Huishoudhulp denken we over na, ze moet nog even wennen aan het idee.
pi_175248549
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:27 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Ja dit wist ik allemaal, maar ik zag ook dat ze leerde en het beter ging, en dat we een mooie geweldige tijd hadden en hebben, maar in de loop der jaren krijg je irritaties als je elke week hetzelfde moet herhalen, in het begin vond ik dat niet erg omdat ze direct positief reageerde, maar het lijkt dat ze er zelf ook meer moeite mee heeft als ik haar zeg wat niet gedaan is, en sindsdien ben ik bang dat het op den duur onze relatie verslechtert.

de beperking is niet alleen het vergeten wat ze zelf beweert, ze kan ook niet op gang komen omdat ze het huishouden niet leuk vind.

want als we bij wijze van spreken een dagje weg gaan over 2.5 week, weet ze ook precies wanneer het is, omdat dat leuk en gezellig is, we hebben ook wel eens met een prikbord gewerkt, daar staat dan op wat ze moest doen, samen met de begeleider van haar destijds opgeschreven, zelf dan gebeurde het niet altijd.

Huishoudhulp denken we over na, ze moet nog even wennen aan het idee.
doe jij altijd alles waar je een hekel aan hebt en wat je met je neus op een beperking wijst?
Is daar ook ruimte voor vanuit jouw kant? Hoe spreek je haar aan als het niet gebeurd is?
pi_175248558
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:23 schreef mootie het volgende:
En het leek je wel handig om dan ook nog kinderen te krijgen.
nee, ik wou eigenlijk geen kinderen nemen en tot mijn 80ste wachten op een perfecte vrouw, die nooit komt, net als zoveel arrogante sukkels van tegenwoordig denken dat ze ooit een perfecte partner tegen komen.

euhm ja, ik heb 2 prachtige kinderen nu.
pi_175248594
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:30 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

nee, ik wou eigenlijk geen kinderen nemen en tot mijn 80ste wachten op een perfecte vrouw, die nooit komt, net als zoveel arrogante sukkels van tegenwoordig denken dat ze ooit een perfecte partner tegen komen.

euhm ja, ik heb 2 prachtige kinderen nu.
ja dit is of topic hoor maar dat anderen er ook een potje van maken is geen excuus
Net als de overdrijving dat een partner perfect moet zijn
Beide drogredenen om jezelf uit de wind te houden

Ik schrik er wel van hoe makkelijk mensen kinderen nemen omdat ze het nou eenmaal willen
pi_175248612
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:29 schreef Allures het volgende:

[..]

doe jij altijd alles waar je een hekel aan hebt en wat je met je neus op een beperking wijst?
Is daar ook ruimte voor vanuit jouw kant? Hoe spreek je haar aan als het niet gebeurd is?
Ik zorg dat ik mijn verplichtingen nakom ja, ik maak mijn werkweek vol om de vaste lasten te betalen en heb ook nog de verantwoordelijkheid een goede vader te zijn.

Maar dat is nu niet het discussiepunt.
pi_175248645
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:32 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dit is of topic hoor maar dat anderen er ook een potje van maken is geen excuus
Net als de overdrijving dat een partner perfect moet zijn
Beide drogredenen om jezelf uit de wind te houden

Ik schrik er wel van hoe makkelijk mensen kinderen nemen omdat ze het nou eenmaal willen
Ik schrik soms wel in afrikaanse landen van vrouwen die 8 kinderen hebben en geen voedsel hebben om ze te voeden, maar relatieproblemen houden niet altijd het krijgen van kinderen tegen.
pi_175248650
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:30 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

nee, ik wou eigenlijk geen kinderen nemen en tot mijn 80ste wachten op een perfecte vrouw, die nooit komt, net als zoveel arrogante sukkels van tegenwoordig denken dat ze ooit een perfecte partner tegen komen.

euhm ja, ik heb 2 prachtige kinderen nu.
Sorry, ik heb er echt een beetje moeite mee. Iemand die eigenlijk niet voor zichzelf kan zorgen die kinderen op moet voeden.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:40:12 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175248745
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:27 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Ja dit wist ik allemaal, maar ik zag ook dat ze leerde en het beter ging, en dat we een mooie geweldige tijd hadden en hebben, maar in de loop der jaren krijg je irritaties als je elke week hetzelfde moet herhalen, in het begin vond ik dat niet erg omdat ze direct positief reageerde, maar het lijkt dat ze er zelf ook meer moeite mee heeft als ik haar zeg wat niet gedaan is, en sindsdien ben ik bang dat het op den duur onze relatie verslechtert.

de beperking is niet alleen het vergeten wat ze zelf beweert, ze kan ook niet op gang komen omdat ze het huishouden niet leuk vind.

want als we bij wijze van spreken een dagje weg gaan over 2.5 week, weet ze ook precies wanneer het is, omdat dat leuk en gezellig is, we hebben ook wel eens met een prikbord gewerkt, daar staat dan op wat ze moest doen, samen met de begeleider van haar destijds opgeschreven, zelf dan gebeurde het niet altijd.

Huishoudhulp denken we over na, ze moet nog even wennen aan het idee.
Welke beperking heeft ze?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175248820
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Welke beperking heeft ze?
Een verstandelijke beperking met een laag iq, dit merk je bijna niet aan haar in een gesprek, vind het soms ook nog zielig voor haar, dat ik haar moet beledigen met huishoudelijke hulp, ze voelt zich er te goed voor, maar ik wil het puur om de stress te verminderen, dat ik gewoon lekker thuis kan komen zonder meteen geirriteerd te raken en haar aan moet spreken op dingen die echt te vies zijn.
pi_175248909
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:45 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Een verstandelijke beperking met een laag iq, dit merk je bijna niet aan haar in een gesprek, vind het soms ook nog zielig voor haar, dat ik haar moet beledigen met huishoudelijke hulp, ze voelt zich er te goed voor, maar ik wil het puur om de stress te verminderen, dat ik gewoon lekker thuis kan komen zonder meteen geirriteerd te raken en haar aan moet spreken op dingen die echt te vies zijn.
Afgezien van of de hele gezinsstructuur wel helemaal goed is, ik snap je wel. Jij werkt 40u per week, kost nu eenmaal veel tijd, klaar. Als je als je thuis bent ook nog eens moet gaan hameren op dat schoonmaakwerk is dat gewoon kut. Kan je niet met haar bespreken dat je voor 1 dag per week ofzo een schoonmaakster in wil huren voor de meest hardnekkige klusjes? Dan kan je vriendin nog stofzuigen e.d. Maar dan doet de schoonmaakster de wc pot bijvoorbeeld.
pi_175249070
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:17 schreef Pirateboy het volgende:
Mijn vriendin en 2 kinderen wonen in een huis, daarbij woon ik ook nog in ditzelfde huis, nu is het al langer bekend dat ze beperkt is, en dat het huishouden nooit gebeurde toen ze op zichzelf woonde, door begeleiding heeft ze geleerd hoe alles een beetje werkt.

zo zijn we eens samen gaan wonen en omdat we het gezellig hebben en van elkaar houden en een leuke tijd hebben stonden we er ook allebei achter en hebben we ook kinderen gekregen.

de was en een keer stofzuigen gaat nog wel, maar wat betreft de bovenverdiepingen, bedopmaak, de badkamer en de wc’s is het nog vaak teleurstellend, moet nog best met regelmaat zeggen je moet dit even doen of dat even doen, omdat het na enkele weken toch wel goor begint te worden.

De wc bril afnemen doet ze dan wel weer maar als je derest niet meepakt is het gewoon smerig in enkele weken ( gele vlekken in de pot of rond de bril)

In het begin heb ik wel eens wat meegeholpen omdat ik het niet aan kon zien, soms spring ik uit mijn vel, als ik dan na mijn werk thuiskom en ik zie haar op de bank zitten en het is een bende, er liggen kruimels van koekjes en de afwas is hoog dan zeg ik wel eens moet jij dat niet even opruimen, dat kan toch zo niet !! Dan staat ze op, krijgt ze een rood hoofd en moet ze bijna huilen en gaat ze zonder tegenspraak direct doen wat ik van haar vraag.

dit is al jaren zo, waardoor ik gewoon niet geloof dat ze het niks boeit, want waarom zou ze haar relatie op het spel zetten en de spanningen veroorzaken voor niks.

Soms twijfel ik echter wel aan haar beperking, omdat ze soms kortaf reageert als ik zeg dat ze bepaalde dingen nog moet doen, net of ze dan geen zin heeft.

Ikzelf werk 40 uur, zei helemaal niet.

Daarbuiten sport ik nog 3 keer, ben ik met de kinderen bezig en stuur ik haar ook nog eens.

Die dingen moet ik zovaak herhalen dat het spanningen oplevert, ook bij haar, dus zeg ik soms een aantal dagen extra niks, om het te laten rusten, maar ik fok me er wel aan op en in mijn hoofd blijft het wel spoken, want je word ermee geconfronteerd, ik ga niet meteen zeuren op alles wat niet glimt.

In het begin maakte ze ook altijd rommel, daar was ze een ster in, maar opruimen nooit, ze wou altijd alles bewaren, dat heb ik er gelukkig uitgekregen de laatste jaren, vaak lagen kleren gewoon op de grond in de woonkamer, die gooide ik dan in de prullebak, klinkt lullig maar heeft gewerkt.

Heb haar voorgesteld om een huishoudhulp in te schakelen, toen barste ze weer in tranen uit en verweet ze zichzelf dat ze een mislukking was( maar dit zal haarzelf niet veranderen)

Ik ken nog meer vrouwtjes die zo rommelig zijn en moeite hebben met opruimen en stofzuigen, komt dit jullie mannen bekend voor?
jazeker

welke beperking heeft ze?
pi_175249095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:50 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Afgezien van of de hele gezinsstructuur wel helemaal goed is, ik snap je wel. Jij werkt 40u per week, kost nu eenmaal veel tijd, klaar. Als je als je thuis bent ook nog eens moet gaan hameren op dat schoonmaakwerk is dat gewoon kut. Kan je niet met haar bespreken dat je voor 1 dag per week ofzo een schoonmaakster in wil huren voor de meest hardnekkige klusjes? Dan kan je vriendin nog stofzuigen e.d. Maar dan doet de schoonmaakster de wc pot bijvoorbeeld.
dit leek mij uiteindelijke na 3 jaar en vele eerdere pogingen om haar het zelf te laten doen een goede oplossing, ik wil haar nog een kans geven om het op te schroeven omdat ze er wel een beetje moeite mee heeft ( ze schaamt zich om tegen die vrouw te zeggen dat ze het niet kan, ze zegt er zijn mensen die echt ziek zijn en het niet kunnen en ik ben gewoon een dom mens, ik zeg hierop je hebt mensen die het lichamelijk niet kunnen maar ook geestelijk, dit is nou eenmaal zo en we moeten dat onder ogen zien en daarvoor een oplossingen zoeken om rustig verder te kunnen)

Denk dat dit een goeie oplossing is, kost wel rond de 100 euro per maand maar wat is er nou fijner dan zonder spanningen thuiskomen van je werk.
  Spellchecker woensdag 22 november 2017 @ 22:01:04 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175249161
Laat haar samen poetsen met de hulp; daar steekt ze vast wat van op. En met een beetje mazzel kunnen ze het goed vinden samen. ;)
pi_175249163
Maar kán ze het echt niet of wil/doet ze het gewoon niet.
pi_175249221
En gaan werken met weekschema's en eventueel picto's? En dan samen met haar een schema opstellen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_175249256
Zou wel een beetje oppassen met de manier waarop je het brengt. Ik snap dat je er al langere tijd tegen aan loopt en dat je het gewoon graag goed geregeld wil hebben, maar je vriendin voelt zich tekortschieten en springt daarvan in de weerstandmodus. Wanneer je haar mee hebt, zal ze best wel bereid zijn om een schoonmaker te accepteren. Zolang ze het maar niet ziet als een diskwalificatie van zichzelf...
Somebody that I used to know
  woensdag 22 november 2017 @ 22:05:48 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175249269
Doe het zelf (zat alleenstaanden die het huishouden zelf moeten doen naast een 40-urige werkweek. Als zij het niet kan, dan kan ze het niet) of huur idd een huishoudelijke hulp in (maar die zul je wrsch ook niet elke dag kunnen betalen, dus die komt maar 1x per werk en je houdt je ergernissen dus het grootste deel vd week).

Vind je overigens wel erg denigrerend en hard naar haar. Ik zou ook geen poot meer uitsteken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175249293
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:01 schreef mootie het volgende:
Maar kán ze het echt niet of wil/doet ze het gewoon niet.
ze weet hoe het moet, maar vaak vergeet ze het of ziet ze niet in dat het nodig is, soms geen zin.

Eerder was dit met luiers, die liet ze wel eens liggen terwijl die vol zat met pis, vergeten weg te gooien, als je dit vies vind is dat het eerste wat je doet, weggooien.
  Vis een optie? woensdag 22 november 2017 @ 22:07:47 #25
70532 loveli
N
pi_175249315
Jij ergert je er eerder aan dan zij, dat gaat nooit veranderen. Of je vindt een manier waardoor zij het leuk gaat vinden om (met een schema) schoon te maken, of je doet het zelf, of je regelt een schoonmaker. Wat je niet kunt is de schoonmaakdrift in haar activeren, zolang zij er later dan jij last van heeft.
crap in = crap out
  woensdag 22 november 2017 @ 22:08:49 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175249337
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:06 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ze weet hoe het moet, maar vaak vergeet ze het of ziet ze niet in dat het nodig is, soms geen zin.

Eerder was dit met luiers, die liet ze wel eens liggen terwijl die vol zat met pis, vergeten weg te gooien, als je dit vies vind is dat het eerste wat je doet, weggooien.
Zij heeft er geen last van kennelijk, jij wel. Jouw probleem dus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175249378
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het zelf (zat alleenstaanden die het huishouden zelf moeten doen naast een 40-urige werkweek. Als zij het niet kan, dan kan ze het niet) of huur idd een huishoudelijke hulp in (maar die zul je wrsch ook niet elke dag kunnen betalen, dus die komt maar 1x per werk en je houdt je ergernissen dus het grootste deel vd week).

Vind je overigens wel erg denigrerend en hard naar haar. Ik zou ook geen poot meer uitsteken.
ik heb jarenlang 40 uur gewerkt en het huishouden gedaan, ook nog 4 keer per week sporten, dit is nu 3 keer geworden.

Daarbuiten ben ik met de kinderen bezig en regel ik verder alle afspraken en telefoontjes, als zei afspraken heeft rij ik voor haar omdat ze geen rijbewijs heeft.

Kortom een droomman, juist een man, geen machine.
pi_175249383
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zij heeft er geen last van kennelijk, jij wel. Jouw probleem dus.
Kort door de bocht, dat soort dingen laten liggen is gewoon onhygiënisch, klaar. Niks zijn probleem, het is hun probleem, want zij maakt ook nog deel uit van het huishouden, ook al is het niet altijd even makkelijk voor haar.
pi_175249401
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:10 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ik heb jarenlang 40 uur gewerkt en het huishouden gedaan, ook nog 4 keer per week sporten, dit is nu 3 keer geworden.

Daarbuiten ben ik met de kinderen bezig en regel ik verder alle afspraken en telefoontjes, als zei afspraken heeft rij ik voor haar omdat ze geen rijbewijs heeft.

Kortom een droomman, juist een man, geen machine.
Genoeg alleenstaanden die juist ook een schoonmaakster inhuren hoor.
pi_175249405
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:58 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

dit leek mij uiteindelijke na 3 jaar en vele eerdere pogingen om haar het zelf te laten doen een goede oplossing, ik wil haar nog een kans geven om het op te schroeven omdat ze er wel een beetje moeite mee heeft ( ze schaamt zich om tegen die vrouw te zeggen dat ze het niet kan, ze zegt er zijn mensen die echt ziek zijn en het niet kunnen en ik ben gewoon een dom mens, ik zeg hierop je hebt mensen die het lichamelijk niet kunnen maar ook geestelijk, dit is nou eenmaal zo en we moeten dat onder ogen zien en daarvoor een oplossingen zoeken om rustig verder te kunnen)

Denk dat dit een goeie oplossing is, kost wel rond de 100 euro per maand maar wat is er nou fijner dan zonder spanningen thuiskomen van je werk.
Hoe oud zijn jullie kinderen?
pi_175249442
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het zelf (zat alleenstaanden die het huishouden zelf moeten doen naast een 40-urige werkweek. Als zij het niet kan, dan kan ze het niet) of huur idd een huishoudelijke hulp in (maar die zul je wrsch ook niet elke dag kunnen betalen, dus die komt maar 1x per werk en je houdt je ergernissen dus het grootste deel vd week).

Vind je overigens wel erg denigrerend en hard naar haar. Ik zou ook geen poot meer uitsteken.
Eens, vooral het dikgedrukte..
pi_175249464
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Kort door de bocht, dat soort dingen laten liggen is gewoon onhygiënisch, klaar. Niks zijn probleem, het is hun probleem, want zij maakt ook nog deel uit van het huishouden, ook al is het niet altijd even makkelijk voor haar.
De jeugdzorg is al eens in beeld geweest vanwege deze problemen bij haar vorige relatie, en geloof me dat het een probleem was voor haar, jeugdzorg is heel erg hard met dit soort dingen, dit met die luiers is er gelukkig allang uit, dat komt niet meer voor.
pi_175249478
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie kinderen?
3 en 7
pi_175249490
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:10 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ik heb jarenlang 40 uur gewerkt en het huishouden gedaan, ook nog 4 keer per week sporten, dit is nu 3 keer geworden.

Daarbuiten ben ik met de kinderen bezig en regel ik verder alle afspraken en telefoontjes, als zei afspraken heeft rij ik voor haar omdat ze geen rijbewijs heeft.

Kortom een droomman, juist een man, geen machine.
Helaas krijg je hier geen medaille voor en zal het niet veranderen. Ga je die energie houden?
Ook lijkt het me later lastig als ze de kinderen ook emotioneel niet kan bijbenen.
pi_175249494
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:14 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

De jeugdzorg is al eens in beeld geweest vanwege deze problemen bij haar vorige relatie, en geloof me dat het een probleem was voor haar, jeugdzorg is heel erg hard met dit soort dingen, dit met die luiers is er gelukkig allang uit, dat komt niet meer voor.
Heeft ze nog meer kinderen uit een eerdere relatie?
  woensdag 22 november 2017 @ 22:16:58 #36
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175249514
Misschien een beetje trekken in plaats van duwen?
Als je vandaag dit doet, dan gaan we vanavond (iets dat zij leuk vindt)
Als je de hele week elke dagtaak doet, gaan we in het weekend... etc
  woensdag 22 november 2017 @ 22:20:40 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175249585
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:10 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ik heb jarenlang 40 uur gewerkt en het huishouden gedaan, ook nog 4 keer per week sporten, dit is nu 3 keer geworden.

Daarbuiten ben ik met de kinderen bezig en regel ik verder alle afspraken en telefoontjes, als zei afspraken heeft rij ik voor haar omdat ze geen rijbewijs heeft.

Kortom een droomman, juist een man, geen machine.
Dus? Je vindt dat je wel genoeg doet?

Dan regel je die schoonmaakster en benoem je het als cadeautje ("Hey schatje, ik heb een cadeautje voor ons bedacht: voortaan komt er 1 keer per week een werkster zodat het huishouden geen zorg meer voor ons is") ipv iets om haar mee af te branden ("jij bent te stom om het huishouden te doen en ik doe al zo veel, door jou moet ik ook nog 100 euro per maand aan een schoonmaakster gaan uitgeven en me het merendeel vd week alsnog blijven ergeren").

En het zal vast aan mij liggen, maar door je harde toon naar haar lees ik in je volgende post bijna een verkapt dreigement in om Jeugdzorg in te schakelen.

Ik ben iig blij dat ik je partner niet ben. Dus droomman: nee hoor :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175249773
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus? Je vindt dat je wel genoeg doet?

Dan regel je die schoonmaakster en benoem je het als cadeautje ("Hey schatje, ik heb een cadeautje voor ons bedacht: voortaan komt er 1 keer per week een werkster zodat het huishouden geen zorg meer voor ons is") ipv iets om haar mee af te branden ("jij bent te stom om het huishouden te doen en ik doe al zo veel, door jou moet ik ook nog 100 euro per maand aan een schoonmaakster gaan uitgeven en me het merendeel vd week alsnog blijven ergeren").

En het zal vast aan mij liggen, maar door je harde toon naar haar lees ik in je volgende post bijna een verkapt dreigement in om Jeugdzorg in te schakelen.

Ik ben iig blij dat ik je partner niet ben. Dus droomman: nee hoor :N
Het ligt denk ik wel iig deels aan jou, want ik lees dat er totaal niet in. De vriendin van TS weet ook wel dat ze niet alles perfect doet, dus komt er een schoonmaakster, oftewel het is haar schuld... Dan hoeft TS nog niet eens iets gezegd te hebben.

Ik ben het wel met je eens dat TS moet oppassen dat hij niet een te harde toon aanslaat, ook al is 40u werken + de kinderen opvoeden gewoon veel werk. Hier heeft hij voor gekozen en volgens mij accepteert hij de gevolgen ook wel.

Ik zou zeggen, breng haar dit nieuws inderdaad op een lieve manier, zorg dat ze zich gewaardeerd voelt... Ik heb er vertrouwen in dat jullie er wel uit kunnen komen.
pi_175249845
Ik snap je post wel, maar sommige mensen hebben er echt geen overzicht over en 'zien' het niet. Gezien ze een beperking heeft kun je ook werken met een schoonmaak rooster, gewoon de dagen van de week en wat welke dag moet gebeuren, zo is het voor haar ook overzichtelijk. En dan niet zo van Maandag de hele boven verdieping want dan raakt ze weer het overzicht kwijt.

Ik ga niet zeggen dat het helpt, maar het is het proberen waard.
pi_175249864
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus? Je vindt dat je wel genoeg doet?

Dan regel je die schoonmaakster en benoem je het als cadeautje ("Hey schatje, ik heb een cadeautje voor ons bedacht: voortaan komt er 1 keer per week een werkster zodat het huishouden geen zorg meer voor ons is") ipv iets om haar mee af te branden ("jij bent te stom om het huishouden te doen en ik doe al zo veel, door jou moet ik ook nog 100 euro per maand aan een schoonmaakster gaan uitgeven en me het merendeel vd week alsnog blijven ergeren").

En het zal vast aan mij liggen, maar door je harde toon naar haar lees ik in je volgende post bijna een verkapt dreigement in om Jeugdzorg in te schakelen.

Ik ben iig blij dat ik je partner niet ben. Dus droomman: nee hoor :N
Ben jij gek, ben blij dat we daar vanaf zijn :D
pi_175249873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik snap je post wel, maar sommige mensen hebben er echt geen overzicht over en 'zien' het niet. Gezien ze een beperking heeft kun je ook werken met een schoonmaak rooster, gewoon de dagen van de week en wat welke dag moet gebeuren, zo is het voor haar ook overzichtelijk. En dan niet zo van Maandag de hele boven verdieping want dan raakt ze weer het overzicht kwijt.

Ik ga niet zeggen dat het helpt, maar het is het proberen waard.
Zoiets zou ik inderdaad ook proberen.
En er dan misschien zelfs iets van een beloning aan verbinden. :@
pi_175249922
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Zoiets zou ik inderdaad ook proberen.
En er dan misschien zelfs iets van een beloning aan verbinden. :@
Tja een etentje op zondag of zo, is misschien een idee, hoeft niemand te koken of de afwas te doen.
  woensdag 22 november 2017 @ 22:35:58 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175249926
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:33 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Ben jij gek, ben blij dat we daar vanaf zijn :D
Gelukkig ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175249968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik snap je post wel, maar sommige mensen hebben er echt geen overzicht over en 'zien' het niet. Gezien ze een beperking heeft kun je ook werken met een schoonmaak rooster, gewoon de dagen van de week en wat welke dag moet gebeuren, zo is het voor haar ook overzichtelijk. En dan niet zo van Maandag de hele boven verdieping want dan raakt ze weer het overzicht kwijt.

Ik ga niet zeggen dat het helpt, maar het is het proberen waard.
Heb al aangegeven dat ze samen met begeleiding met een prikbord gewerkt heeft met briefjes en dagen, dit werkte niet, want als ze vergeet op het bord te kijken dan vergeet ze ook de taak.
pi_175249977
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Tja een etentje op zondag of zo, is misschien een idee, hoeft niemand te koken of de afwas te doen.
Persoonlijk zou ik als gezin met 2 kinderen voor iets goedkopers gaan dan 4x per maand uiteten... Maar het idee van een beloning is wel goed ja
pi_175249985
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:37 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Heb al aangegeven dat ze samen met begeleiding met een prikbord gewerkt heeft met briefjes en dagen, dit werkte niet, want als ze vergeet op het bord te kijken dan vergeet ze ook de taak.
Plak hem op de koelkast, geloof mij, iedereen zit elke dag wel 1x in de koelkast
  woensdag 22 november 2017 @ 22:38:52 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175249988
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:37 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Heb al aangegeven dat ze samen met begeleiding met een prikbord gewerkt heeft met briefjes en dagen, dit werkte niet, want als ze vergeet op het bord te kijken dan vergeet ze ook de taak.
Is er nog steeds begeleiding?
The love you take is equal to the love you make.
pi_175250006
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:37 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Heb al aangegeven dat ze samen met begeleiding met een prikbord gewerkt heeft met briefjes en dagen, dit werkte niet, want als ze vergeet op het bord te kijken dan vergeet ze ook de taak.
Hang ze door het huis met magneetjes? Persoonlijk zou ik nog steeds voor de schoonmaker optie gaan. Je vriendin kan nog steeds wel de makkelijkere taken doen, alleen de dingen die ze vaak vergeet worden dan door de schoonmaakster gedaan, ideaal lijkt me. Maar dat is dan alleen nog de kwestie van overbrengen
pi_175250010
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:37 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Heb al aangegeven dat ze samen met begeleiding met een prikbord gewerkt heeft met briefjes en dagen, dit werkte niet, want als ze vergeet op het bord te kijken dan vergeet ze ook de taak.
Kan ze goed met een smartphone omgaan? Ik zet ook weleens herinneringen aan als ik bang ben dat ik iets vergeet. En dan samen elke week ‘agendatijd’ plannen voor komende week?
pi_175250054
Ik vraag me wel af hoe ze de kinderen structuur biedt als ze zelf geen structuur kan volgen.
pi_175250062
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:38 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik als gezin met 2 kinderen voor iets goedkopers gaan dan 4x per maand uiteten... Maar het idee van een beloning is wel goed ja
Daar heb je een punt
pi_175250072
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:41 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze de kinderen structuur biedt als ze zelf geen structuur kan volgen.
De kinderen gaan neem ik aan het grootste gedeelte van de dag naar school (althans de kleinste over een jaar)
pi_175250108
Ik lees iets over smartphone, daar heb je een programma voor, dat is voor autisten eigenlijk, zal even een vriendin appen, die heeft dat op de telefoon van haar zoontje gezet, even vragen hoe het heet.
pi_175250109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

De kinderen gaan neem ik aan het grootste gedeelte van de dag naar school (althans de kleinste over een jaar)
Maar die moeten ook elke ochtend wassen, tandjes poetsen, aankleden, eten. En ‘s avonds het omgekeerde.

En dat is nog maar het begin.
pi_175250150
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar die moeten ook elke ochtend wassen, tandjes poetsen, aankleden, eten. En ‘s avonds het omgekeerde.

En dat is nog maar het begin.
Goed ik ga niet pretenderen dat ik zelf kinderen heb, maaar... Paps kan het 's avonds gedeelte sowieso voor zijn kiezen nemen. Ik ga ervan uit dat mama het 's ochtends wel elke keer tot een goed einde brengt (TS?)... Ik moet toegeven, TS is wel een soort van verplicht een zwaardere taak tot zich te nemen dan gebruikelijk is, maar daar heeft hij zelf (hopelijk) bewust voor gekozen.
pi_175250187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Goed ik ga niet pretenderen dat ik zelf kinderen heb, maaar... Paps kan het 's avonds gedeelte sowieso voor zijn kiezen nemen. Ik ga ervan uit dat mama het 's ochtends wel elke keer tot een goed einde brengt (TS?)... Ik moet toegeven, TS is wel een soort van verplicht een zwaardere taak tot zich te nemen dan gebruikelijk is, maar daar heeft hij zelf (hopelijk) bewust voor gekozen.
Als je een relatie begint met iemand met een verstandelijke beperking en een laag iq dan loop je tegen enorm veel dingen aan lijkt me. En daar moet je op voorbereid zijn. Want het is nog altijd een keuze.
pi_175250226
https://mijneigenplan.nl/

Deze heeft zij voor haar zoon
pi_175250241
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je een relatie begint met iemand met een verstandelijke beperking en een laag iq dan loop je tegen enorm veel dingen aan lijkt me. En daar moet je op voorbereid zijn. Want het is nog altijd een keuze.
Ja mee eens. Na een tijdje heeft de oudste echter ook weer een leeftijd bereikt dat hij ook wat meer kan doen in het huishouden e.d. Dat is dan wel iets sneller volwassen worden dan normaal, maar op je 13e-14e kan je prima alles zelf regelen in principe. Niet dat ze dan alles af moeten schuiven, maar het scheelt iig.
pi_175250260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:50 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja mee eens. Na een tijdje heeft de oudste echter ook weer een leeftijd bereikt dat hij ook wat meer kan doen in het huishouden e.d. Dat is dan wel iets sneller volwassen worden dan normaal, maar op je 13e-14e kan je prima alles zelf regelen in principe. Niet dat ze dan alles af moeten schuiven, maar het scheelt iig.
Daar heb ik wel veel moeite mee.
pi_175250275
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar die moeten ook elke ochtend wassen, tandjes poetsen, aankleden, eten. En ‘s avonds het omgekeerde.

En dat is nog maar het begin.
Die dingen kan ze wel, net als stofzuigen en dweilen, of de badkamer schoonmaken, maar het probleem is dat het allemaal te weinig gebeurd of maar half, waardoor op den duur bepaalde dingen toch vies worden, ik ben extra veel met de kinderen bezig, met de kleinste woordjes leren enzo.. hoe meer zei ziet hoe ik dat doe hoe beter ze het overneemt en daar leert ze weer van.
pi_175250286
Ze lijkt wel gewoon lui
pi_175250299
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Die dingen kan ze wel, net als stofzuigen en dweilen, of de badkamer schoonmaken, maar het probleem is dat het allemaal te weinig gebeurd of maar half, waardoor op den duur bepaalde dingen toch vies worden, ik ben extra veel met de kinderen bezig, met de kleinste woordjes leren enzo.. hoe meer zei ziet hoe ik dat doe hoe beter ze het overneemt en daar leert ze weer van.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat ze met de kinderen ook maar half werk en te weinig doet?
pi_175250305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef hoechst het volgende:
Ze lijkt wel gewoon lui
Of kortzichtig. Waar ze overigens zelf verder niets aan kan doen.

Edit: beperkt is inderdaad een vriendelijkere term
Somebody that I used to know
pi_175250317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef hoechst het volgende:
Ze lijkt wel gewoon lui
Of beperkt
Owja dat is ze

Zo ingewikkeld is het allemaal niet
pi_175250334
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar heb ik wel veel moeite mee.
Ja kijk ik snap je wel hoor. Ik heb zelf een relatief onbezorgde jeugd gehad, zoals het hoort. Maar ik heb ook een aantal mensen gesproken (vrienden/studiegenoten) die minder geluk hadden en door omstandigheden meteen heel veel op hun bord kregen als het ware. Desondanks zijn ze er niet slechter van geworden.

Nu zeg ik zeker niet dat ze zich daarop moeten richten, maar er is niets mis met een jongere van 13-14 die af en toe een maaltijd klaarmaakt of iets in het huishouden doet. Ook al zitten genoeg leeftijdsgenoten de hele middag op de xbox, zoiets draagt juist bij aan een persoonlijkheid ontwikkelen. En soms kan het door omstandigheden niet anders. Je stuurt je kinderen geen oorlog in, je geeft ze alleen meer verantwoordelijkheden dan leeftijdsgenoten.
  woensdag 22 november 2017 @ 23:03:03 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175250484
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Die dingen kan ze wel, net als stofzuigen en dweilen, of de badkamer schoonmaken, maar het probleem is dat het allemaal te weinig gebeurd of maar half, waardoor op den duur bepaalde dingen toch vies worden, ik ben extra veel met de kinderen bezig, met de kleinste woordjes leren enzo.. hoe meer zei ziet hoe ik dat doe hoe beter ze het overneemt en daar leert ze weer van.
Ja, jij bent geweldig hoor.. En zij schiet tekort..
Echt, sorry, maar ik kan geen sympathie voor je opbrengen. Hoe je over haar praat (schrijft) stuit me tegen de borst.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175250565
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, jij bent geweldig hoor.. En zij schiet tekort..
Echt, sorry, maar ik kan er geen sympathie voor je opbrengen. Hoe je over haar praat (schrijft) stuit me tegen de borst.
Laten we het erop houden dat dingen zich opstapelen en er daardoor niet altijd meer rationeel of aardig naar zaken kan worden gekeken.
Somebody that I used to know
pi_175250588
Ik zou gewoon die schoonmaker huren, zo’n Braziliaan.
.
  woensdag 22 november 2017 @ 23:08:35 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175250629
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:05 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat dingen zich opstapelen en er daardoor niet altijd meer rationeel of aardig naar zaken kan worden gekeken.
Het gaat om het huishouden, niet om onoverkomelijkheden. Huur die schoonmaakster in en breng het als een cadeautje.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175250747
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:27 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Ja dit wist ik allemaal, maar ik zag ook dat ze leerde en het beter ging, en dat we een mooie geweldige tijd hadden en hebben, maar in de loop der jaren krijg je irritaties als je elke week hetzelfde moet herhalen, in het begin vond ik dat niet erg omdat ze direct positief reageerde, maar het lijkt dat ze er zelf ook meer moeite mee heeft als ik haar zeg wat niet gedaan is, en sindsdien ben ik bang dat het op den duur onze relatie verslechtert.

de beperking is niet alleen het vergeten wat ze zelf beweert, ze kan ook niet op gang komen omdat ze het huishouden niet leuk vind.

want als we bij wijze van spreken een dagje weg gaan over 2.5 week, weet ze ook precies wanneer het is, omdat dat leuk en gezellig is, we hebben ook wel eens met een prikbord gewerkt, daar staat dan op wat ze moest doen, samen met de begeleider van haar destijds opgeschreven, zelf dan gebeurde het niet altijd.

Huishoudhulp denken we over na, ze moet nog even wennen aan het idee.
Praat er over een structureer het. Vraag hulp in haar te begeleiden. Zelfstandigheid is sinds heel moeilijk voor mensen met een geestelijke handicap.

Maak samen een agenda die voor haar te behappen is. Maak er routine van.

Dan nog is het wellicht lastig voor haar en zal het nooit vanzelf gaan. Daar heb je zelf natuurlijk ook voor gekozen.

Lijkt me dat jij je ook niet beseffen wat je van haar kan verwachten in alle redelijkheid.
Whatever...
pi_175250783
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Die dingen kan ze wel, net als stofzuigen en dweilen, of de badkamer schoonmaken, maar het probleem is dat het allemaal te weinig gebeurd of maar half, waardoor op den duur bepaalde dingen toch vies worden, ik ben extra veel met de kinderen bezig, met de kleinste woordjes leren enzo.. hoe meer zei ziet hoe ik dat doe hoe beter ze het overneemt en daar leert ze weer van.
Het is zij niet zei

OT: Het probleem is dat het door haar beperking niet lukt om het te doen. Fysiek kan ze het wel, maar het lukt haar niet om een routine aan te brengen.

Je schrijft dat ze begeleiding heeft gehad, waarom heeft ze die nu niet meer?
pi_175250862
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, jij bent geweldig hoor.. En zij schiet tekort..
Echt, sorry, maar ik kan geen sympathie voor je opbrengen. Hoe je over haar praat (schrijft) stuit me tegen de borst.
Helemaal mee eens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 november 2017 @ 23:27:56 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175250998
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175251070
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:52 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Die dingen kan ze wel, net als stofzuigen en dweilen, of de badkamer schoonmaken, maar het probleem is dat het allemaal te weinig gebeurd of maar half, waardoor op den duur bepaalde dingen toch vies worden, ik ben extra veel met de kinderen bezig, met de kleinste woordjes leren enzo.. hoe meer zei ziet hoe ik dat doe hoe beter ze het overneemt en daar leert ze weer van.
Huur die schoonmaker, man! Of iemand die het ook wil combineren met oppassen voor de kinderen.

Je vrouw is nu eenmaal beperkt...

Mogelijk kom je nog in aanmerking voor vergoeding vanuit de gemeente ook, voor de huishoudelijke hulp, gezien je vrouw met een beperking en de aanwezigheid van kinderen (misschien weten Fok!kers die hier mee te maken hebben er wat van).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175251075
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik kan het mis hebben, maar zo komt TS bij mij niet per se over. Kan hij aardiger zijn voor zijn vriendin soms? Ja dat denk ik wel. Bedoelt hij het slecht en is hij heel vaak onaardig? Nee dat denk ik niet.

TS komt bij mij over als een gewone, simpele en hardwerkende jongen(man) die het beste overheeft voor zijn gezin. Alleen kan hij niet overal tegelijk zijn dus dan krijg je die wrijvingen.

Ben het wel eens met je advies over de schoonmaakster, maar denk niet dat TS het echt slecht bedoeld en denk dat hij veel vaker lief voor zijn vriendin is dan dat hij een beetje opvliegerig reageert omdat hij net thuis is en stress etc... Praat dat het helemaal goed? Nee, maar ik snap hem dan wel, het is voor hem natuurlijk ook niet makkelijk.

Verder dus wel eens met Whiskers over de schoonmaakster TS, dat zou jullie en het huis al zo veel helpen, probeer dat eens te regelen met der (als in aanbieden).
pi_175251401
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:10 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ik heb jarenlang 40 uur gewerkt en het huishouden gedaan, ook nog 4 keer per week sporten, dit is nu 3 keer geworden.

Daarbuiten ben ik met de kinderen bezig en regel ik verder alle afspraken en telefoontjes, als zei afspraken heeft rij ik voor haar omdat ze geen rijbewijs heeft.

Kortom een droomman, juist een man, geen machine.
En op emotioneel gebied?

Op het moment zij zo afhankelijk van je is en kennelijk regelmatig tekortschiet in jouw ogen lijkt dat me iets dat nogal van invloed is op haar eigenwaarde.
pi_175251438
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:17 schreef Pirateboy het volgende:
Heb haar voorgesteld om een huishoudhulp in te schakelen, toen barste ze weer in tranen uit en verweet ze zichzelf dat ze een mislukking was( maar dit zal haarzelf niet veranderen)
Stel voor om iemand te zoeken om haar te helpen met het doen van het huishouden zodat ze het wel zelf kan doen (met een beetje hulp).
pi_175251524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Stel voor om iemand te zoeken om haar te helpen met het doen van het huishouden zodat ze het wel zelf kan doen (met een beetje hulp).
Of vraag eerst eens hoe zij het probleem het liefst opgelost zou zien worden.
  donderdag 23 november 2017 @ 00:06:04 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175251532
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Of vraag eerst eens hoe zij het probleem het liefst opgelost zou zien worden.
Precies ^O^
En dan zonder eerst met verwijten te strooien waardoor ze zich weer tekort voelt schieten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175251571
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 november 2017 @ 00:15:24 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175251589
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175251635
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175251755
De manier waarop je het brengt maakt een heel groot verschil. Je schrijft zelf al in het topic "ik wil haar niet beledigen, maar ik moet wel".

Hoezo? Zij is niet veranderd hoor. Ze had die stoornis, en heeft hem nog steeds. Je zal mijn inziens dus vooral zelf in de spiegel moeten kijken. Ja het is kut, maar die frustratie richting haar is niet terecht. Die keuze heb je toch echt zelf gemaakt en haar op een negatieve manier benaderen gaat het echt niet oplossen. Dus als je het zelf niet meer aan kan zal je serieuze hulp moeten zoeken. En daar zou jij de wijste in moeten zijn.

Als zij begint te huilen omdat ze die schoonmaakster als een falen ziet, zou je haar moed in moeten praten. Dat het niet erg is. Dat iedereen zijn eigen problemen heeft, en dat als een schoonmaakster dat op kan lossen, dat dat toch alleen maar fijn is.

Hoe denk je dat het gaat als je de kinderen hebt en je zet haar de deur uit? Dan draait niemand de wasmachine meer hoor.
pi_175251892
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het zelf (zat alleenstaanden die het huishouden zelf moeten doen naast een 40-urige werkweek. Als zij het niet kan, dan kan ze het niet) of huur idd een huishoudelijke hulp in (maar die zul je wrsch ook niet elke dag kunnen betalen, dus die komt maar 1x per werk en je houdt je ergernissen dus het grootste deel vd week).

Vind je overigens wel erg denigrerend en hard naar haar. Ik zou ook geen poot meer uitsteken.
Tuurlijk joh. De man een full time baan EN al het huishouden doen en de vrouw niks. Jaaaah, emancipatie enzo :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175251961
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het zelf (zat alleenstaanden die het huishouden zelf moeten doen naast een 40-urige werkweek. Als zij het niet kan, dan kan ze het niet) of huur idd een huishoudelijke hulp in (maar die zul je wrsch ook niet elke dag kunnen betalen, dus die komt maar 1x per werk en je houdt je ergernissen dus het grootste deel vd week).

Vind je overigens wel erg denigrerend en hard naar haar. Ik zou ook geen poot meer uitsteken.
Dit is hetzelfde als toegeven op mensen die een bijstandsuitkering willen maar niet willen werken (terwijl ze het wel kunnen). Van die tokkies die de hele dag bier zuipen. Zeggen dat ze niet "kunnen" werken want werken ligt niet in hun aard. Zolang je niet in een rolstoel zit kan je prima poetsen.
pi_175252309
Kun je gewoon niet accepteren dat t zo is en bij thuiskomst haar op een gewone manier aanbieden om te helpen zodat jullie t dan samen doen. En volgens mij hoeven bepaalde taken maar eens per week te worden uitgevoerd dus dat scheelt. Doe jij wat, doet zij wat.. lekker muziekje op en die afwas er ff doorheen halen.
pi_175252563
quote:
15s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. De man een full time baan EN al het huishouden doen en de vrouw niks. Jaaaah, emancipatie enzo :')
Juist geen emancipatie. Die vrouw is flink afhankelijk van haar man, zo komt t over.
pi_175252569
Maak een schoonmaak rooster!
pi_175252687
Tja ik denk dat hier ook een ander stukje bij komt kijken, hij zal de beperking van zijn vriendin geaccepteerd hebben toen ze nog heel erg verliefd waren, op den duur word dat minder en verandert een relatie in houden van, maar als ik een ding heb geleerd is het dat haat en liefde heel dicht bij elkaar liggen.

Misschien begint TS het wel behoorlijk zat te worden, 40 uur werken en dan moet hij de kinderen en zijn vriendin ook nog verzorgen, want zo voelt het misschien, je vriendin verzorgen.
Daarbij zal de vriendin van TS niet veranderen door haar beperking, dit is gewoon trekken aan een dood paard, zoals ik al eerder zei, waarschijnlijk 'ziet' ze het niet eens.

Ik denk dat TS beter realistisch moet kijken, we proberen bv nog een rooster op de koelkast en daarna moet hij gaan nadenken of hij de rest van zijn leven, dus voor eeuwig en altijd, zin heeft om voor een zijn vriendin te zorgen.
Dit klinkt erg lullig want de vrouw heeft een beperking, waarschijnlijk heeft hij deze nooit echt gezien toen de relatie begon, ze was gewoon een beetje traag en misschien vond TS dat wel schattig, maar nu hakt de realiteit in en die is niet rooskleurig.
Ik kan mij voorstellen dat je niet blij kan worden als de hele toilet naar de urine stinkt, ik snap ook dat je niet blij kan worden als alles smerig is en mevrouw zit op de bank voor de tv.

TS denk gewoon na, ja je zal een hoop kritiek over je heen krijgen, maar kijk realistisch, wil je dit, kan je dit en blijf je dit willen?
pi_175253060
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 04:17 schreef Beathoven het volgende:
Kun je gewoon niet accepteren dat t zo is en bij thuiskomst haar op een gewone manier aanbieden om te helpen zodat jullie t dan samen doen. En volgens mij hoeven bepaalde taken maar eens per week te worden uitgevoerd dus dat scheelt. Doe jij wat, doet zij wat.. lekker muziekje op en die afwas er ff doorheen halen.
Denk dat jij geen kinderen hebt ofwel? en vast ook geen zware baan hebt? ik ben doodmoe en kan niet helpen wat zoals ik al eerder schreef ben ik al dag en nacht bezig met van alles en nog wat.

En wat betreft die andere sukkels hier, hoe weten jullie hoe ik mijn vriendin benader, ondanks dit alles wil ze met me trouwen, dat kan alleen als je die droomman ben.

Sommige mensen zijn echt een ster in oordelen en beren op de weg zien ( die er niet zijn) misschien zijn die ook een beetje beperkt in hun denkvermogen.

Heb zelf aangegeven dat ik al soms dagen niet meer zeg wat er moet gebeuren omdat ik die spanningen niet wil, maar uiteindelijk wel moet, vaak gebeurd dit op een normale manier, behalve als ik het al 2 dagen gevraagd heb, maar het de derde dag nog niet gebeurd is.
  donderdag 23 november 2017 @ 08:16:07 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175253094
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:11 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Denk dat jij geen kinderen hebt ofwel? en vast ook geen zware baan hebt? ik ben doodmoe en kan niet helpen wat zoals ik al eerder schreef ben ik al dag en nacht bezig met van alles en nog wat.

En wat betreft die andere sukkels hier, hoe weten jullie hoe ik mijn vriendin benader, ondanks dit alles wil ze met me trouwen, dat kan alleen als je die droomman ben.

Sommige mensen zijn echt een ster in oordelen en beren op de weg zien ( die er niet zijn) misschien zijn die ook een beetje beperkt in hun denkvermogen.

Heb zelf aangegeven dat ik al soms dagen niet meer zeg wat er moet gebeuren omdat ik die spanningen niet wil, maar uiteindelijk wel moet, vaak gebeurd dit op een normale manier, behalve als ik het al 2 dagen gevraagd heb, maar het de derde dag nog niet gebeurd is.
Ik vind dat je nogal tegenstrijdig overkomt. Er zijn geen beren op de weg, zeg je. Waar gaat dit topic dan over?
The love you take is equal to the love you make.
pi_175253135
Volgens mij is zij meer een type voor begeleid wonen.
  donderdag 23 november 2017 @ 08:24:11 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175253189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Volgens mij is zij meer een type voor begeleid wonen.
Wel iemand die begleiding nodig heeft, ja. En dat lijkt nu neer te komen op TS, die zich daar al dan niet mee weet te redden. Wat dat betreft heeft Fem_LittleLady wel een punt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_175253213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 07:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tja ik denk dat hier ook een ander stukje bij komt kijken, hij zal de beperking van zijn vriendin geaccepteerd hebben toen ze nog heel erg verliefd waren, op den duur word dat minder en verandert een relatie in houden van, maar als ik een ding heb geleerd is het dat haat en liefde heel dicht bij elkaar liggen.

Misschien begint TS het wel behoorlijk zat te worden, 40 uur werken en dan moet hij de kinderen en zijn vriendin ook nog verzorgen, want zo voelt het misschien, je vriendin verzorgen.
Daarbij zal de vriendin van TS niet veranderen door haar beperking, dit is gewoon trekken aan een dood paard, zoals ik al eerder zei, waarschijnlijk 'ziet' ze het niet eens.

Ik denk dat TS beter realistisch moet kijken, we proberen bv nog een rooster op de koelkast en daarna moet hij gaan nadenken of hij de rest van zijn leven, dus voor eeuwig en altijd, zin heeft om voor een zijn vriendin te zorgen.
Dit klinkt erg lullig want de vrouw heeft een beperking, waarschijnlijk heeft hij deze nooit echt gezien toen de relatie begon, ze was gewoon een beetje traag en misschien vond TS dat wel schattig, maar nu hakt de realiteit in en die is niet rooskleurig.
Ik kan mij voorstellen dat je niet blij kan worden als de hele toilet naar de urine stinkt, ik snap ook dat je niet blij kan worden als alles smerig is en mevrouw zit op de bank voor de tv.

TS denk gewoon na, ja je zal een hoop kritiek over je heen krijgen, maar kijk realistisch, wil je dit, kan je dit en blijf je dit willen?
dit inderdaad.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175253223
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel iemand die begleiding nodig heeft, ja. En dat lijkt nu neer te komen op TS, die zich daar al dan niet mee weet te redden. Wat dat betreft heeft Fem_LittleLady wel een punt.
Een heel sterk punt zelfs. Dit is geen gezonde en gelijkwaardige relatie.
pi_175253252
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:30 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

nee, ik wou eigenlijk geen kinderen nemen en tot mijn 80ste wachten op een perfecte vrouw, die nooit komt, net als zoveel arrogante sukkels van tegenwoordig denken dat ze ooit een perfecte partner tegen komen.

euhm ja, ik heb 2 prachtige kinderen nu.
boos worden op anderen omdat die niet met een halfie kinderen hebben. :')
pi_175253256
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind dat je nogal tegenstrijdig overkomt. Er zijn geen beren op de weg, zeg je. Waar gaat dit topic dan over?
Sommige denken te weten hoe ik mijn vriendin benader of vermoeden dat ik de jeugdzorg in wil schakelen, terwijl daar geen aanleiding voor is, dit topic gaat over huishouden maar sommige willen er een draai aan geven en het nog spannender maken dan het is.
pi_175253490
heb genoeg reacties gehad waar ik iets aan heb, ook genoeg onzin jammer genoeg, vaak de mannetjes die nog bij mama wonen en niks weten van wat er in de buitenwereld speelt hebben de stevigste reacties, maar dit zal nooit veranderen.

Bedankt mensen, ik doe er wat mee.
pi_175253623
Het is tijd om weer begeleiding in te schakelen :Y neem contact op met je gemeente en leg het voor. Dan krijgt je vriendin de nodige ondersteuning en kun jij dat loslaten. Is in principe gratis (want WMO) en kost alleen de inkomensafhankelijke CAK bijdrage.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175253728
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:18 schreef 8777 het volgende:
Niet herkenbaar. Mijn vrouw doet gewoon wat ik haar zeg wat ze moet doen.
Dat kan ik beaamen over jouw vrouw.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:41:39 #102
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_175254282
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het zelf (zat alleenstaanden die het huishouden zelf moeten doen naast een 40-urige werkweek.
Ja hallo, het huis van een alleenstaande vervuilt amper. De grootste vuilmakers zijn toch kinderen.

Daarnaast, als die dame er blijkbaar vooral geen zin in heeft, dan MAAKT ze maar zin. Hoe de fuck kan je verwachten dat iemand naast zijn fulltime baan ook het huishouden er nog bij doet....
  donderdag 23 november 2017 @ 10:21:07 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175255035
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:30 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Sommige denken te weten hoe ik mijn vriendin benader of vermoeden dat ik de jeugdzorg in wil schakelen, terwijl daar geen aanleiding voor is, dit topic gaat over huishouden maar sommige willen er een draai aan geven en het nog spannender maken dan het is.
Neem me niet kwalijk, maar op heel gerichte vragen en adviezen ging je ook niet echt in. Het leek soms meer een klaagbaaktopic.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 november 2017 @ 10:21:31 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175255039
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:41 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ja hallo, het huis van een alleenstaande vervuilt amper. De grootste vuilmakers zijn toch kinderen.

Daarnaast, als die dame er blijkbaar vooral geen zin in heeft, dan MAAKT ze maar zin. Hoe de fuck kan je verwachten dat iemand naast zijn fulltime baan ook het huishouden er nog bij doet....
Je leest dus niet goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_175257036
Even TR gemacht om OP terug te laten zetten.
pi_175257427
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:11 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Denk dat jij geen kinderen hebt ofwel? en vast ook geen zware baan hebt? ik ben doodmoe en kan niet helpen wat zoals ik al eerder schreef ben ik al dag en nacht bezig met van alles en nog wat.
Ik ga jou mijn prive niet aan je nek hangen Sjaak. Of ik t wel of niet zo druk als jou heb en wel of geen relatie heb doet er niets toe bij reacties. Je mag ervan denken wat je wil en gaan gissen maar die man of vrouw die je met professionele hulp zou kunnen helpen hoeft ook geen identieke kopie van jou te zijn natuurlijk.

Je vindt ook tijd om hier te posten en op iedereen te reageren op een forum waar geen professionals zitten dus misschien moet je die tijd en energie hier eens omzetten in helpen of instaties zoeken die dat kunnen.

quote:
En wat betreft die andere sukkels hier, hoe weten jullie hoe ik mijn vriendin benader.
Dat beschreef je.

quote:
ondanks dit alles wil ze met me trouwen, dat kan alleen als je die droomman ben.
Als je alles omschrijft zoals je het omschrijft kan het ook zijn dat ze met je wil trouwen omdat ze een beperking heeft en ze je nodig heeft. Maar dat zegt niets over je kwalificaties als goede echtgenoot. Er zijn er genoeg getrouwd omdat ze dachten dat het zo hoorde.

quote:
Sommige mensen zijn echt een ster in oordelen en beren op de weg zien ( die er niet zijn) misschien zijn die ook een beetje beperkt in hun denkvermogen.
De mensen oordelen omdat jij je leven op tafel gooit.

Verder begin ik bij jou ook de impressie te krijgen dat je een beetje beperkt bent in je denkvermogen als je wel de energie stopt in commanderen en stukjes schrijven hier en niet in de het zoeken naar echte oplossingen met professionals die wel met concrete oplossingen kunnen komen omdat ze toegang tot mensen en middelen hebben.

Je probleem op Fok dumpen is hetzelfde als dat in een cafe bespreken. Je hebt er geen kloten aan zolang je niet de weg van de professionele instanties zoekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 23-11-2017 12:40:02 ]
pi_175257649
Heel eerlijk hé. Ik mankeer niks maar heb het wel vreselijk druk waardoor het huishouden vaak op de tweede plaats eindigt. Ik werk met een schema waardoor mijn huis altijd schoon en opgeruimd is. Maarja daar moet ze zich dan wel aan houden.

Verder probeer de gelijkwaardigheid in jullie relatie te houden want zo klinkt het nu niet.

Daarnaast een schoonmaakster waar ze dan samen mee gaat werken. Want ze moet natuurlijk niet gaan staan toekijken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175257847
Gelijkwaardigheid met iemand die een aanzienlijke beperking heeft is wat lastig lijkt me
pi_175257867
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:49 schreef Allures het volgende:
Gelijkwaardigheid met iemand die een aanzienlijke beperking heeft is wat lastig lijkt me
Gelijkwaardigheid zou ook openstaan voor elkaars plussen en minnen moeten zijn lijkt me. En die serieus nemen. Niet iedereen is letterlijk hetzelfde. Ook niet als er geen beperking is.
pi_175257916
Iemand die van een landelijk forum competente steun verwacht en op ieder bericht dat m niet bevalt gaat lopen afreageren ipv de energie in wegen stopt waar meer uit te halen valt dan deze halfdode kuil met amateurs is zelf ook niet helemaal ok.

Te moe om dingen naast t werk te doen en een beetje te sturen maar niet te moe om met een onbekende op internet te gaan lopen matten.
pi_175257936
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gelijkwaardigheid zou ook openstaan voor elkaars plussen en minnen moeten zijn lijkt me. En die serieus nemen. Niet iedereen is letterlijk hetzelfde. Ook niet als er geen beperking is.
Dit dus.

En niet doen alsof je een een of ander godsgeschenk bent voor haar en dat ze zich onderhand zou moeten danken op haar blote knietjes voor zo'n droom prins..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175259493
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]


Verder begin ik bij jou ook de impressie te krijgen dat je een beetje beperkt bent in je denkvermogen als je wel de energie stopt in commanderen en stukjes schrijven hier en niet in de het zoeken naar echte oplossingen met professionals die wel met concrete oplossingen kunnen komen omdat ze toegang tot mensen en middelen hebben.
wederom praat je onzin, er zijn al meerdere malen hulpverleners geweest in het verleden, dit is weer gestopt naarmate het beter ging, we zijn nu aan het kijken naar oplossingen voor de lange termijn, ik hoor graag jullie kijk aan op de situatie maar uiteindelijk beslissen we zelf.

als ik naar sommige hier moet luisteren zou ik het huishouden doen na mijn werkdag, ik denk dat deze jongens eerst wel eens mogen vragen wat voor baan ik uitoefen, voordat je zulke domme dingen zegt, nog niet gesproken over de tijd die het in beslag neemt om savonds nog in huis te gaan werken, dit gaat allemaal af van de tijd die we voor elkaar hebben, ik denk dat de meeste mensen het liefst hun verplichtingen savonds klaar hebben zodat er ruimte is voor voor elkaar en/of hobby’s.

ik verwacht ook geen steun van het hele forum, maar sommige typen eerst voordat ze denken ( lang leve het internet)

als ik in staat was om 40 uur te werken en het huishouden te doen was er vanaf het begin al geen probleem geweest.

de mensen die zelf geen flikker uitvoeren zullen me aanvallen omdat ze zich aan gesproken voelen, voor de mensen die zelf een zware baan hebben en ook het huishouden niet kunnen dragen buiten hun baan zullen waarschijnlijk steun uitspreken en achter me staan.

Dat is hoe het meestal gaat toch.

Daarbuiten ben ik ook bezig met oplossingen, maar die heb ik niet persoonlijk aan jou gevraagd.

Dat trouwen wil ze omdat ze van me houd, niet omdat het moet, goed van je dat je weet hoe het bij anderen of jezelf gegaan is :D

Maar dit is bij ons anders.
pi_175259598
Wat voor baan heb je dan wel niet? En misschien moet je je dan eens wat minder gaan storen als een klusje wat langer blijft liggen. De wereld vergaat niet hoor.
pi_175260284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:28 schreef Fripsel het volgende:
Wat voor baan heb je dan wel niet? En misschien moet je je dan eens wat minder gaan storen als een klusje wat langer blijft liggen. De wereld vergaat niet hoor.
Daar zul je je nog op verkijken, ik heb eens een week niet gewassen, dan kom je om in het wasgoed. 2 dagen de afwas niet doen, je wil niet weten hoe lekker bv pastasaus gaat ruiken, speelgoed van de kinderen door de kamer laten liggen, je struikelt erover. Nou een toilet met kinderen, je wil niet weten hoe dat gaat ruiken als je dat niet netjes schoonmaakt en na verloop van tijd krijg je de geur niet meer uit. Als hij thuiskomt en ze heeft niets gedaan en hij moet eerst nog boodschappen doen, eten koken, de afwas, kinderen klaarmaken enz enz enz naast je baan, ja dat is zwaar. Kijk een paar dagen je was niet opvouwen kan prima, maar je zal het wel moeten wassen eens zijn de handdoeken op en zij zijn dan met z'n 4.
pi_175260332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Daar zul je je nog op verkijken, ik heb eens een week niet gewassen, dan kom je om in het wasgoed. 2 dagen de afwas niet doen, je wil niet weten hoe lekker bv pastasaus gaat ruiken, speelgoed van de kinderen door de kamer laten liggen, je struikelt erover. Nou een toilet met kinderen, je wil niet weten hoe dat gaat ruiken als je dat niet netjes schoonmaakt en na verloop van tijd krijg je de geur niet meer uit. Als hij thuiskomt en ze heeft niets gedaan en hij moet eerst nog boodschappen doen, eten koken, de afwas, kinderen klaarmaken enz enz enz naast je baan, ja dat is zwaar. Kijk een paar dagen je was niet opvouwen kan prima, maar je zal het wel moeten wassen eens zijn de handdoeken op en zij zijn dan met z'n 4.
Er is ook een verschil tussen niks doen of uit je werk nog even het hoog nodige doen. En ik vind TS erg kritisch overkomen.
pi_175260448
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Er is ook een verschil tussen niks doen of uit je werk nog even het hoog nodige doen. En ik vind TS erg kritisch overkomen.
Tja maar vriendin doet dus niets of het maar half, dat is zoiets als de was wel in de wasmachine proppen, maar niet aandrukken, de afwas afspoelen maar niet schoonmaken en opbergen, een doekje over de toilet halen, maar niet met schoonmaak middel de vloer en de muren afnemen.
Of alleen de halve kamer stofzuiger en dan de stofzuiger ook in het pad laten staan.

Ik kan mij wel voorstellen dat TS er gefrustreerd door raakt, als je de hele dag hebt moeten rennen op je werk en dan thuis komt en dan het hele huishouden nog mag doen of af mag maken.
Maar goed, zoals ik in vorig stukje al zette, waarschijnlijk vond hij het niet zo erg toen hij verliefd was, maar nu moet hij eigenlijk ook zijn vriendin verzorgen want die kan het niet handelen.
  donderdag 23 november 2017 @ 15:09:16 #117
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175260497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:28 schreef Fripsel het volgende:
Wat voor baan heb je dan wel niet? En misschien moet je je dan eens wat minder gaan storen als een klusje wat langer blijft liggen. De wereld vergaat niet hoor.
Ben benieuwd hoe lang jij het zou volhouden met iemand die de hele dag wat op de bank zit en geen flikker uitvoert terwijl jij elke dag na je werk alle huishoudelijke klussen ook nog even mag doen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175260558
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang jij het zou volhouden met iemand die de hele dag wat op de bank zit en geen flikker uitvoert terwijl jij elke dag na je werk alle huishoudelijke klussen ook nog even mag doen. :')
Sorry ik zou meer begrip hebben voor iemand met een beperking ja. Zouden meer mensen iets van kunnen leren.
  donderdag 23 november 2017 @ 15:15:29 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175260631
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:24 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

wederom praat je onzin, er zijn al meerdere malen hulpverleners geweest in het verleden, dit is weer gestopt naarmate het beter ging, we zijn nu aan het kijken naar oplossingen voor de lange termijn, ik hoor graag jullie kijk aan op de situatie maar uiteindelijk beslissen we zelf.

als ik naar sommige hier moet luisteren zou ik het huishouden doen na mijn werkdag, ik denk dat deze jongens eerst wel eens mogen vragen wat voor baan ik uitoefen, voordat je zulke domme dingen zegt, nog niet gesproken over de tijd die het in beslag neemt om savonds nog in huis te gaan werken, dit gaat allemaal af van de tijd die we voor elkaar hebben, ik denk dat de meeste mensen het liefst hun verplichtingen savonds klaar hebben zodat er ruimte is voor voor elkaar en/of hobby’s.

ik verwacht ook geen steun van het hele forum, maar sommige typen eerst voordat ze denken ( lang leve het internet)

als ik in staat was om 40 uur te werken en het huishouden te doen was er vanaf het begin al geen probleem geweest.

de mensen die zelf geen flikker uitvoeren zullen me aanvallen omdat ze zich aan gesproken voelen, voor de mensen die zelf een zware baan hebben en ook het huishouden niet kunnen dragen buiten hun baan zullen waarschijnlijk steun uitspreken en achter me staan.

Dat is hoe het meestal gaat toch.

Daarbuiten ben ik ook bezig met oplossingen, maar die heb ik niet persoonlijk aan jou gevraagd.

Dat trouwen wil ze omdat ze van me houd, niet omdat het moet, goed van je dat je weet hoe het bij anderen of jezelf gegaan is :D

Maar dit is bij ons anders.
Dus er was hulpverlening, toen ging het beter. Maar na het stoppen met de hulpverlening ben je dus nu terug bij af? Aan wat voor oplossingen denk je dan voor de lange termijn?

Hulpverleningsland is de afgelopen jaren nogal veranderd. Het is jammer dat de overheid tegenwoordig inzet op de kortdurende ondersteuning, waarna mensen het weer zelf moeten kunnen. Terwijl er toch een flinke groep is van mensen met bijv. een verstandelijke beperking die altijd weer terugvalt in het oude patroon. (Met alle gevolgen vandien, denk maar eens aan schuldenproblematiek vanwege slecht met geld om kunnen gaan.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_175261107
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sorry ik zou meer begrip hebben voor iemand met een beperking ja. Zouden meer mensen iets van kunnen leren.
Lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn ex. Niet leuk wanneer je thuiskomt en er zwerven poepluiers door het huis, een zolder wat bezaaid is met vuile was. De vaat die niet in de vaatwasser ligt. Geen boodschappen gedaan of gekookt.

Dan zit je snel op je kookpunt hoor.
pi_175261156
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn ex. Niet leuk wanneer je thuiskomt en er zwerven poepluiers door het huis, een zolder wat bezaaid is met vuile was. De vaat die niet in de vaatwasser ligt. Geen boodschappen gedaan of gekookt.

Dan zit je snel op je kookpunt hoor.
Maar je hebt zelf de keuze gemaakt om een relatie te beginnen met iemand met een verstandelijke beperking en erg laag iq. Daar kun je niet hetzelfde van verwachten als van een gezonde, normale jonge vrouw.
pi_175261369
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je hebt zelf de keuze gemaakt om een relatie te beginnen met iemand met een verstandelijke beperking en erg laag iq. Daar kun je niet hetzelfde van verwachten als van een gezonde, normale jonge vrouw.
Beetje simplistisch, iemand met een laag IQ zou toch in principe wel schoon kunnen maken? Dat ze geen vast werk heeft dat snap ik nog wel maar het lijkt of ze gewoon helemaal niets uitvoert de hele dag.

Wat ik wel onverantwoord vind is dat er 2 kinderen bij zijn gekomen dat lijkt mij veel zwaarder dat een huishouden. Ik snap ook nog steeds niet of die kinderen alleen van haar zijn of van beiden.
pi_175261389
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:24 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

wederom praat je onzin, er zijn al meerdere malen hulpverleners geweest in het verleden, dit is weer gestopt naarmate het beter ging, we zijn nu aan het kijken naar oplossingen voor de lange termijn, ik hoor graag jullie kijk aan op de situatie maar uiteindelijk beslissen we zelf.

als ik naar sommige hier moet luisteren zou ik het huishouden doen na mijn werkdag, ik denk dat deze jongens eerst wel eens mogen vragen wat voor baan ik uitoefen, voordat je zulke domme dingen zegt, nog niet gesproken over de tijd die het in beslag neemt om savonds nog in huis te gaan werken, dit gaat allemaal af van de tijd die we voor elkaar hebben, ik denk dat de meeste mensen het liefst hun verplichtingen savonds klaar hebben zodat er ruimte is voor voor elkaar en/of hobby’s.

ik verwacht ook geen steun van het hele forum, maar sommige typen eerst voordat ze denken ( lang leve het internet)

als ik in staat was om 40 uur te werken en het huishouden te doen was er vanaf het begin al geen probleem geweest.

de mensen die zelf geen flikker uitvoeren zullen me aanvallen omdat ze zich aan gesproken voelen, voor de mensen die zelf een zware baan hebben en ook het huishouden niet kunnen dragen buiten hun baan zullen waarschijnlijk steun uitspreken en achter me staan.

Dat is hoe het meestal gaat toch.

Daarbuiten ben ik ook bezig met oplossingen, maar die heb ik niet persoonlijk aan jou gevraagd.

Dat trouwen wil ze omdat ze van me houd, niet omdat het moet, goed van je dat je weet hoe het bij anderen of jezelf gegaan is :D

Maar dit is bij ons anders.
Maakt lange stukken op Fok schrijven en ranten nu deel uit van je drukke baan of je priveleven?
pi_175261560
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je hebt zelf de keuze gemaakt om een relatie te beginnen met iemand met een verstandelijke beperking en erg laag iq. Daar kun je niet hetzelfde van verwachten als van een gezonde, normale jonge vrouw.
Als er progressie geboekt word kun je er toch positief tegenover staan, na een langere tijd heb je iets opgebouwd en blijkt dat het ook tijden minder kan gaan, dan gooi je niet alles over boord, maar zoek je oplossingen.

In mijn geval ben ik lichamelijk soms uitgeput omdat ik als een machine moet functioneren, dat lukt een mens niet.

Vandaag was er opvallend veel gedaan, omdat ze misschien geschrokken is van de betaalde hulp.

Maar weet zelf ook dat het voor tijdelijk is.

De langer termijnoplossing is iemand inhuren.
pi_175261672
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:07 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Als er progressie geboekt word kun je er toch positief tegenover staan, na een langere tijd heb je iets opgebouwd en blijkt dat het ook tijden minder kan gaan, dan gooi je niet alles over boord, maar zoek je oplossingen.

In mijn geval ben ik lichamelijk soms uitgeput omdat ik als een machine moet functioneren, dat lukt een mens niet.

Vandaag was er opvallend veel gedaan, omdat ze misschien geschrokken is van de betaalde hulp.

Maar weet zelf ook dat het voor tijdelijk is.

De langer termijnoplossing is iemand inhuren.
De oplossing voor jou is minder stukken op fok schrijven. Scheelt je veel tijd en stress.
pi_175261724
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De oplossing voor jou is minder stukken op fok schrijven. Scheelt je veel tijd en stress.
Ik schrijf voor mezelf, jij voor anderen, als jij daarmee stopt scheelt het jou een mensenleven ;)
pi_175261752
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:19 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Ik schrijf voor mezelf, jij voor anderen, als jij daarna stopt scheelt het jou een mensenleven ;)
Je kunt dezelfde tijd ook besteden aan je "drukke baan" en de plee schrobben.
pi_175261777
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je kunt dezelfde tijd ook besteden aan je "drukke baan" en de plee schrobben.
Stop ff met dat getroll
pi_175261816
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je kunt dezelfde tijd ook besteden aan je "drukke baan" en de plee schrobben.
als dit jou dagelijkse bezigheid is, mensen vervelen op een forum, dan kun jij complete woonwijken neerzetten, moet je wel een opleiding bouwvakker gaan doen, word je misschien nog eens nuttig.

Succes
pi_175261909
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Stop ff met dat getroll
Waarom is dat getroll? Die mafkees loopt te pochen over zn drukke baan en dat ie te moe is voor het huishouden en is hier inmiddels een pen-pall sessie begonnen :')
pi_175261927
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waarom is dat getroll? Die mafkees loopt te pochen over zn drukke baan en dat ie te moe is voor het huishouden en is hier inmiddels een pen-pall sessie begonnen :')
Je hoeft toch niet te reageren. Je kan het topic ook negeren.
pi_175261946
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:25 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

als dit jou dagelijkse bezigheid is, mensen vervelen op een forum, dan kun jij complete woonwijken neerzetten, moet je wel een opleiding bouwvakker gaan doen, word je misschien nog eens nuttig.

Succes
Ik heb niet de problemen die jij omschrijft. Misschien moet je eens je vrouw bellen ipv die 20 minuten aan mij te besteden.
pi_175261952
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet te reageren. Je kan het topic ook negeren.
Zelfde geldt voor jou toch?
pi_175262071
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor jou toch?
Want ik loop toch niet te trollen? Je bent niet echt inhoudelijk aan het reageren. Het is geen ONZ of KLB. Je hebt je punt gemaakt maar blijft maar door zuigen.
pi_175262511
Volgens mij zijn er zat met kinderen, waar beide werken. Die doen het huishouden er ook nog naast, dat is gewn mogelijk.
.
pi_175262522
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:07 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Als er progressie geboekt word kun je er toch positief tegenover staan, na een langere tijd heb je iets opgebouwd en blijkt dat het ook tijden minder kan gaan, dan gooi je niet alles over boord, maar zoek je oplossingen.

In mijn geval ben ik lichamelijk soms uitgeput omdat ik als een machine moet functioneren, dat lukt een mens niet.

Vandaag was er opvallend veel gedaan, omdat ze misschien geschrokken is van de betaalde hulp.

Maar weet zelf ook dat het voor tijdelijk is.

De langer termijnoplossing is iemand inhuren.
Gaat misschien nu de goede kant op,heb je haar wel een complimentje gegeven ;)
pi_175262546
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Stop ff met dat getroll
^O^
pi_175262652
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:05 schreef Fer het volgende:
Volgens mij zijn er zat met kinderen, waar beide werken. Die doen het huishouden er ook nog naast, dat is gewn mogelijk.
Klopt alleen dan zijn de kinderen vaak naar de opvang en komen tegelijk aan. Nu maken 3 personen rommel de hele dag.
pi_175262880
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:05 schreef Fer het volgende:
Volgens mij zijn er zat met kinderen, waar beide werken. Die doen het huishouden er ook nog naast, dat is gewn mogelijk.
Ja maar goed als beide ouders werken blijven de kinderen meestal niet alleen thuis dus is het huis leeg, dus komt er ook geen troep en is het makkelijker te overzien. Als er 3 mensen thuis blijven die geen van allen opruimen maar wel gebruik maken van toilet, de vloer, de keuken koekjes eten, enz enz enz, dan komt er wel troep in huis.
pi_175262944
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb niet de problemen die jij omschrijft. Misschien moet je eens je vrouw bellen ipv die 20 minuten aan mij te besteden.
Haha yeah right, jij bent probleemloos! Tuurlijk.ik ken je problemen niet maar weet nu al dat ik niet met je wilt ruilen, het lijkt of je nooit een vrouwtje kon krijgen en daarom nu je haat op mij richt omdat ik die wel heb, misschien beperkt maar een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam.

Of misschien is het nog wel veel erger dan dat met jou problemen.
pi_175262988
Waarom neem je niet gewoon een poets?
  donderdag 23 november 2017 @ 17:42:47 #142
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175263171
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sorry ik zou meer begrip hebben voor iemand met een beperking ja. Zouden meer mensen iets van kunnen leren.
Iedereen is wel ergens beperkt in. Betekent niet dat je niets mag vragen van een ander.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 23 november 2017 @ 17:44:23 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175263195
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:28 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Haha yeah right, jij bent probleemloos! Tuurlijk.ik ken je problemen niet maar weet nu al dat ik niet met je wilt ruilen, het lijkt of je nooit een vrouwtje kon krijgen en daarom nu je haat op mij richt omdat ik die wel heb, misschien beperkt maar een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam.

Of misschien is het nog wel veel erger dan dat met jou problemen.
Laat je toch verdomme niet zo opnaaien door die vervelende gast!

Ik probeer steeds helpend te reageren, maar je negeert het gewoon. Fijn, dan niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_175263270
quote:
13s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Laat je toch verdomme niet zo opnaaien door die vervelende gast!

Ik probeer steeds helpend te reageren, maar je negeert het gewoon. Fijn, dan niet.
Ja dat snap ik ook niet, lijkt nu ook heel erg dat hij alleen maar op het strakke lichaam valt van z'n vriendin. Moet je nagaan als dat met de jaren minder wordt dan blijft er niet veel meer over.
  donderdag 23 november 2017 @ 17:49:01 #145
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175263276
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:28 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Haha yeah right, jij bent probleemloos! Tuurlijk.ik ken je problemen niet maar weet nu al dat ik niet met je wilt ruilen, het lijkt of je nooit een vrouwtje kon krijgen en daarom nu je haat op mij richt omdat ik die wel heb, misschien beperkt maar een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam.

Of misschien is het nog wel veel erger dan dat met jou problemen.
Misschien een vreemde vraag, maar zie je eigenlijk nog andere positieve eigenschappen in haar behalve uiterlijk? Ik zie daar weinig van terug en zou bijna het idee krijgen dat je spijt hebt van je huwelijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175263333
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:28 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

misschien beperkt maar een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam.

Mja maar ook een vies toilet en een smerig huis.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:04:24 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175263537
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:28 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Haha yeah right, jij bent probleemloos! Tuurlijk.ik ken je problemen niet maar weet nu al dat ik niet met je wilt ruilen, het lijkt of je nooit een vrouwtje kon krijgen en daarom nu je haat op mij richt omdat ik die wel heb, misschien beperkt maar een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam.

Of misschien is het nog wel veel erger dan dat met jou problemen.
Je komt nog steeds niet erg sympathiek over...
Het aardigste dat je over je partner hebt gezegd is dat ze een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam is. Maar dat zijn slechts uiterlijkheden. Over haar innerlijk, waarom je van haar houdt, lees ik niks..

Zorg gewoon voor die werkster voor de grote klussen, dan is het voor je partner en voor jou veel makkelijker dagelijks bij te houden en is er meer tijd voor de kinderen en elkaar. En zijn er dus ook minder ergernissen bij jou en minder een faalgevoel/minderwaardigheidsgevoel bij haar. Win - win ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175263578
quote:
13s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Laat je toch verdomme niet zo opnaaien door die vervelende gast!

Ik probeer steeds helpend te reageren, maar je negeert het gewoon. Fijn, dan niet.
Hahaha bedankt hoor, maar iemand moet hem duidelijk maken dat hij onzin verkoopt :D
  donderdag 23 november 2017 @ 18:09:23 #149
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175263598
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:07 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Hahaha bedankt hoor, maar iemand moet hem duidelijk maken dat hij onzin verkoopt :D
Ze geeft kritiek op jou gast...
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175263608
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je komt nog steeds niet erg sympathiek over...
Het aardigste dat je over je partner hebt gezegd is dat ze een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam is. Maar dat zijn slechts uiterlijkheden. Over haar innerlijk, waarom je van haar houdt, lees ik niks..
Oooh want ik heb nog niet genoeg over mezelf verteld, ik had je moeten vertellen waarom ik van haar houd, dat word een beetje een te lang verhaal, dan krijg ik ook weer jaloerse mannetjes zoals die andere knakker hier.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:11:10 #151
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175263625
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je komt nog steeds niet erg sympathiek over...
Het aardigste dat je over je partner hebt gezegd is dat ze een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam is. Maar dat zijn slechts uiterlijkheden. Over haar innerlijk, waarom je van haar houdt, lees ik niks..

Zorg gewoon voor die werkster voor de grote klussen, dan is het voor je partner en voor jou veel makkelijker dagelijks bij te houden en is er meer tijd voor de kinderen en elkaar. En zijn er dus ook minder ergernissen bij jou en minder een faalgevoel/minderwaardigheidsgevoel bij haar. Win - win ^O^
Als hij niks positiefs kan verzinnen over haar behalve een lekker lijf zit een win-win hooguit nog in een scheiding.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 23 november 2017 @ 18:12:02 #152
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175263636
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:09 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Oooh want ik heb nog niet genoeg over mezelf verteld,
Je hebt juist meer dan genoeg over jezelf verteld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175263644
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Mja maar ook een vies toilet en een smerig huis.
Blijkbaar kun je niet alles hebben he 😀

Zoek jij nog een baantje ?
pi_175263676
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Als hij niks positiefs kan verzinnen over haar behalve een lekker lijf zit een win-win hooguit nog in een scheiding.
verder is alles oke hoor, fijn dat je je zorgen maakt over haar innerlijk, maar dat zit allemaal oke 👍
  donderdag 23 november 2017 @ 18:32:39 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175263928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:09 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Oooh want ik heb nog niet genoeg over mezelf verteld, ik had je moeten vertellen waarom ik van haar houd, dat word een beetje een te lang verhaal, dan krijg ik ook weer jaloerse mannetjes zoals die andere knakker hier.
Het had je wat sympathieker kunnen doen overkomen. ..

Overigens opvallend dat je niks met aangedragen oplossingen doet, maar jezelf wel nogal fel loopt te verdedigen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 23 november 2017 @ 18:35:56 #156
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175263990
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:15 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

verder is alles oke hoor, fijn dat je je zorgen maakt over haar innerlijk, maar dat zit allemaal oke 👍
Zorgen niet, maar op basis van je eerdere posts zou men anders kunnen vermoeden. Maar goed om te lezen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175264025
Nou slotje dan maar, op is ook weg zie ik. En inhoudelijke reacties geeft hij ook niet meer.
pi_175264101
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:12 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je niet alles hebben he 😀

Zoek jij nog een baantje ?
Nee ik ben gepensioneerd, maar wat ik al eerder zei, probeer een rooster of die app, kun je zo alles in haar telefoon zetten wat ze moet doen. Kun je kijken of het dan beter gaat.
pi_175264596
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Want ik loop toch niet te trollen? Je bent niet echt inhoudelijk aan het reageren.
Jawel, ik gooi deel van t probleem op zijn bloggedrag en hier 24 uur aanwezig zijn. Dat is wellicht een factor in zijn "druk" zijn waardoor hij minder tijd aan zn gezin besteedt. En jij bent dan onderdeel van dat probleem ipv de oplossing.

Mocht ik te weinig tijd aan iets besteden en hier een reeks opbouwen dan is dat deel van t probleem. En jij haalt je voldoening uit deze café-hulp en daarom noem je dit trollen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 23-11-2017 19:09:35 ]
pi_175264607
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:07 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Als er progressie geboekt word kun je er toch positief tegenover staan, na een langere tijd heb je iets opgebouwd en blijkt dat het ook tijden minder kan gaan, dan gooi je niet alles over boord, maar zoek je oplossingen.

In mijn geval ben ik lichamelijk soms uitgeput omdat ik als een machine moet functioneren, dat lukt een mens niet.

Vandaag was er opvallend veel gedaan, omdat ze misschien geschrokken is van de betaalde hulp.

Maar weet zelf ook dat het voor tijdelijk is.

De langer termijnoplossing is iemand inhuren.
En wat is daar nou precies het probleem mee behalve dat je je vrouw moet overhalen dat dat misschien de beste keuze is?
pi_175264725
Hé piraat, doet je vrouw wel een beetje koken? Of heb jij dat net moeten doen?
  donderdag 23 november 2017 @ 19:14:09 #162
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175264778
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sorry ik zou meer begrip hebben voor iemand met een beperking ja. Zouden meer mensen iets van kunnen leren.
Haar 'beperking' is dat ze dom is. Betekent niet dat ze niet de handjes uit de mouwen kan steken. Iedereen kan het huishouden doen. Heb je het IQ van een baksteen voor nodig.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175264856
OP teruggezet, niet netjes om die weg te halen.
pi_175264865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:
Hé piraat, doet je vrouw wel een beetje koken? Of heb jij dat net moeten doen?
ja dat kan ze prima.
pi_175264907
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:18 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ja dat kan ze prima.
Nou dat scheelt toch een hoop. Kun je als dank na het eten een wasje aanzetten of even de dweil over de wc halen ?
pi_175264917
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:28 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

Haha yeah right, jij bent probleemloos! Tuurlijk.ik ken je problemen niet maar weet nu al dat ik niet met je wilt ruilen
Mooi :)

Ben je al tijd voor "je baan" hier op Fok aan t vrijgeven aan je gezin?

quote:
, het lijkt of je nooit een vrouwtje kon krijgen en daarom nu je haat op mij richt omdat ik die wel heb, misschien beperkt maar een bloedmooie dame met een goddelijk lichaam.
Ik heb zo'n idee dat jij ook niet helemaal deugt, maar misschien kunnen onze amateurs hier hun gebrek aan expertise op je projecteren.

quote:
Of misschien is het nog wel veel erger dan dat met jou problemen.
Wat moet ik hier van maken?
pi_175265114
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

En wat is daar nou precies het probleem mee behalve dat je je vrouw moet overhalen dat dat misschien de beste keuze is?
niks?
pi_175265145
Ik zou iig niet de vrouw van TS willen zijn ;(
compact en kleverig.
pi_175265168
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou iig niet de vrouw van TS willen zijn ;(
Wegens het lage IQ of wegens ts zelf😂
pi_175265251
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou iig niet de vrouw van TS willen zijn ;(
ook niet een poetshulpje? Mag je op de knietjes lekker de boel oppoetsen.
pi_175265949
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:36 schreef Pirateboy het volgende:

[..]

ook niet een poetshulpje? Mag je op de knietjes lekker de boel oppoetsen.
volgens mij ben jij ook wel te gebruiken als stofzuiger en pleeschrobber met die tong van je. Dat doen we graag.
pi_175266005
Wel mooi geweest :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')