ik weet ook nog niet precies hoe t werkt, maar t ziet er aan de buitenkant professioneel genoeg uit om t geen shit coin te laten lijken. tijd zal t leren. heb er zelf geen geld in gestopt.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Sure, een coin die geld terugbetaalt voor stroom die je niet gebruikt. Dat werkt ook zo lekker met regulatie, geografie, en bestaande nutsbedrijven gaan daar ook zeker geen stokje voor steken
Dat kan met Gulden ook.quote:Op donderdag 23 november 2017 12:41 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Bij Spectrocoin claim je een IBAN en betaal je met crypto gewoon je energie- of telefoonrekening...
Ondertussen kijk je op de exchange welke coin je het best uitkomt en gaan met die banaan
Je bedoelt IDnow?quote:Op donderdag 23 november 2017 12:45 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ha, ja, het duurde mij ook een tijdje voordat ik Sasha's "marketing" doorhad. Praatjes, dat zijn het. Ik ben even die URL kwijt, maar ik denk dat menigeen zich nog wel de "never sell your waves!!!" website herinnert waarin meneer zijn "just another day in Wavesland" uiteenzette
Heb je wel eens geprobeerd w(Euro/BTC/ETH/Waves) te gebruiken? Dat is absoluut niet gebruiksvriendelijk. Ik heb ellenlang met vage callcenter medewerkers in Rusland moeten videocallen terwijl ik mijn paspoort van links naar rechts, van boven naar onderen heb moeten laten zien.
Heb je wel eens geprobeerd te withdrawen? Ik weet niet of die bug er nog steeds is (ik heb het opgegeven), maar letterlijk, 3 maanden lang kon ik niet BTC withdrawen omdat het schermpje elke keer verdween (!) als ik op de knop drukte![]()
En, als je dan een keer succes had dan wordt het via een of andere vage tussenpartij/tumblerwebsite (die natuurlijk dikke matties is met Sasha/Waves) verstuurd
Om over de verwarring tussen "transfer" en "withdraw" nog maar niet te spreken. Man man man.
Tuurlijk, Sasha zegt dat het opgelost gaat worden.... Installeer de PART (Particl) wallet maar eens en zie hoe ECHTE gebruiksvriendelijkheid nu al mogelijk is.
Bovendien: zolang het nog steeds vage "tokens" zijn ipv. atomic swaps o.i.d. dan is het imo. al gedoemd om te falen.
Wat heeft dat er mee te maken? Hype komt zelden van de teams zelf.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]_! Wel eens van een bubble gehoord?
quote:Op donderdag 23 november 2017 13:28 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Hype komt zelden van de teams zelf.
Weer zo'n blinde Waves adeptquote:Op donderdag 23 november 2017 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bedoelt IDnow?
Die zijn duits. En dat was hier ook wederom binnen 5 minuten geregeld. En als je het verschil niet begrijpt tussen send, withdraw en deposit moet je misschien eens bij je eigen te raden gaan.
Nee geen blinde waves adept. Maar ik zie je 2 dingen roepen die totaal niet stroken met mijn ervaring.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2017 13:34 schreef fathank het volgende:
Je bent eerder een soort van Marco Borsato van de cryptowereld.
Vanwaar die keuze?quote:Op donderdag 23 november 2017 13:37 schreef NeeOfTochJA het volgende:
straks maar s al mn OCL inruilen voor OMG
Dat zal bij iedere US-based exchange het geval zijn/worden gezien de AML/KYC regulations waaraan ze moeten voldoen.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:37 schreef Mender het volgende:
Bittrex![]()
Van de ene op de andere dag ben je verplicht om je te verifiëren. Anders mag je je coins niet withdrawen. Zucht
Je kan nu helemaal niet withdrawen als je geen ID's opgestuurd hebt? eerder was het tot 3btc ofzo?quote:Op donderdag 23 november 2017 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zal bij iedere US-based exchange het geval zijn/worden gezien de AML/KYC regulations waaraan ze moeten voldoen.
dunno, ik kan 100 btc per dag withdrawen.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan nu helemaal niet withdrawen als je geen ID's opgestuurd hebt? eerder was het tot 3btc ofzo?
Wow, wat een insinuaties. Je mag reageren zoals je wilt hoor, ik weet dat ik zelf ook erg lomp en bot en volquote:Op donderdag 23 november 2017 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee geen blinde waves adept. Maar ik zie je 2 dingen roepen die totaal niet stroken met mijn ervaring.
En jij slaat hier regelmatig een toon aan alsof je de Louis van Gaal van de cryptowereld bent dan kun je niet verwachten dat mensen niet reageren als je weer eens je beperkte waarneming vertolkt alsof het de waarheid is.
Je bent eerder een soort van Marco Borsato van de cryptowereld.
Eerst was het (voor mijn balans) onbeperkt.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan nu helemaal niet withdrawen als je geen ID's opgestuurd hebt? eerder was het tot 3btc ofzo?
ik denk dat de downtrend van OMG voorbij is en ik heb meer veel meer vertrouwen in OMG dan in OCL. OMG ziet er best professioneel uit en mensen hebben er vertrouwen in gezien de snelle stijging. Had na een paar maanden al n marketcap van 1 miljard.quote:
Het zijn geen insinuaties, slechts observaties over jouw manier van communiceren hier. Je doet alsof je crypto zelf hebt uitgevonden, net zoals Marco Borsato denkt dattie in 2004 rap mainstream heeft gemaakt https://www.nu.nl/muziek/(...)enwerking-ali-b.html.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wow, wat een insinuaties. Ik probeer in mijn laatste posts juist mijn bredere visie uit te zetten en discussie op te roepen, en nu ben ik een Marco Borsato? Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?
Er valt hier echt geen kritiek op Waves te leveren he. Zet je bril eens af en kijk naar het grote plaatje. Er vallen enorme gains te pakken, maar op Waves gaat dat het IMO echt niet zijn met de volgende bullrun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |