SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

). Het bed gaat echt super. In slaap vallen is lastig, hij wil er nog graag uit dan. Maar dat was in het ledikant ook vaak lastig, dus dan blijven we er even bij zitten
 ). Het bed gaat echt super. In slaap vallen is lastig, hij wil er nog graag uit dan. Maar dat was in het ledikant ook vaak lastig, dus dan blijven we er even bij zitten 

Ook wel een idee, ga ik eens naar kijken als dit echt niks wordtquote:Op woensdag 22 november 2017 23:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ha, wij hebben eentje die ze zelf niet afgedaan krijgt, deze:
[ afbeelding ]
Fungeert ook meteen als sjaal
Maar dat oefenen ziet er wel gezellig uit!

even die muts van jou in gedachten houden
 even die muts van jou in gedachten houden 

Oh ja goeie, die stinkerd doet alles voor etenquote:Op donderdag 23 november 2017 21:52 schreef Molo het volgende:
Dan wil ze snel naar die boom toe lopen. Gewoon niets van steun in de buurt zetten en boom vol kransjes hangen

en idd Arja, ze begrijpen zo veel. Ik zei vanochtend dat ik zo ging werken en ik vanmiddag terug kwam. Ging hij gelijk zwaaien, terwijl ik gewoon nog rustig op de bank zat. Sowieso was hij vandaag zo veel anders dan de rest van de week. Hij kon eindelijk weer alleen spelen en was vrolijk. Door een sprongetje heen of misschien weer energie na dat griepje. Ik vind het zo leuk dat hij zo blij wordt als hij mijn moeder ziet
 en idd Arja, ze begrijpen zo veel. Ik zei vanochtend dat ik zo ging werken en ik vanmiddag terug kwam. Ging hij gelijk zwaaien, terwijl ik gewoon nog rustig op de bank zat. Sowieso was hij vandaag zo veel anders dan de rest van de week. Hij kon eindelijk weer alleen spelen en was vrolijk. Door een sprongetje heen of misschien weer energie na dat griepje. Ik vind het zo leuk dat hij zo blij wordt als hij mijn moeder ziet   hij vindt haar zo leuk. Echt heel fijn.
 hij vindt haar zo leuk. Echt heel fijn.

We wachten het af.
  We wachten het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

tot zover makkelijk een speelgoedwinkel in.
 tot zover makkelijk een speelgoedwinkel in.

. Kan ik d’r tenminste weer kussen als ze platligt, en boekjes in bed lezen ipv ernaast
. Kan ik d’r tenminste weer kussen als ze platligt, en boekjes in bed lezen ipv ernaast  . )
. )  awesomeness.
 awesomeness.

) kleinkind, dus ik probeer die ontmoetingen wel te stimuleren. Ze zijn dol op 'm en blij met elke keer dat ze 'm zien
 ) kleinkind, dus ik probeer die ontmoetingen wel te stimuleren. Ze zijn dol op 'm en blij met elke keer dat ze 'm zien   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |