Ik zag vooral weer genoeg redenen om Agüero op de bank te houden voor Jesus.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Bedankt Sterling voor het in stand houden van mijn weddenschap.
Ik ben al blij als ik mijn helden in levende lijve kan zien spelen. Ben euforischer met de tickets dan met de overwinning op het momentquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet City wel winnen van Shakhtar wil het op een feest uitdraaien.
Jesus viel lekker in wil je zeggen. Naast hem leek boetius nog bijna goed.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag vooral weer genoeg redenen om Agüero op de bank te houden voor Jesus.
Ik vind Gabriel Jesus in het basiselftal meer dienend en scherper dan Agüero. Weet zich altijd goed te positioneren in de opbouw, kan goed kaatsen, zeer goede loopacties. Agüero is net wat meer geďnteresseerd in de Aguero-show. Wil meer dingen aan de bal die vaak niet kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jesus viel lekker in wil je zeggen. Naast hem leek boetius nog bijna goed.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet City wel winnen van Shakhtar wil het op een feest uitdraaien.
Zijn wel heel slecht als ze niet eens kunnen scoren tegen CSKA.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is er toch met Benfica aan de hand
Gewoon puntloos eindigen in een poule met ook Basel en CSKA Moskouquote:Op woensdag 22 november 2017 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn wel heel slecht als ze niet eens kunnen scoren tegen CSKA.
Treurig ja, hadden de scouting ook altijd wel prima voor elkaar.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon puntloos eindigen in een poule met ook Basel en CSKA MoskouEn dat terwijl ze nog wel eens overwinterden in de CL
twitter:OmnisportNews twitterde op woensdag 22-11-2017 om 19:51:09Igor Akinfeev has kept his first Champions League clean sheet (not including qualifiers) since 1st November 2006 against Arsenal - ending a run of 43 games without one. reageer retweet
Houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik twijfel nog of ik Juve-Barca of Atletico-Roma ga kijken.
Een Barça zonder Messi kijk ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Beide? Juve-barca op tv end en de andere op stream.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Oh lolquote:Op woensdag 22 november 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juve v Barça is een ander topic.
Je mag best hier blijven, maar als het plebs maar een beetje afgescheept is.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh lol
Ik kijk altijd alleen in MyAT
Als je voor die laatste kiest ben je niet wijs.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Valt Ties niet onder het plebs? #durftevragenquote:Op woensdag 22 november 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag best hier blijven, maar als het plebs maar een beetje afgescheept is.
Doe even normaalquote:Op woensdag 22 november 2017 20:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt Ties niet onder het plebs? #durftevragen
Maar Atletico moet.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je voor die laatste kiest ben je niet wijs.
Dat moesten ze tegen Qarabag ook twee keer en dat was tweemaal een personificatie van gehandicaptenvoetbal. We kunnen er geen reet van en Cholo doet ook maar wat.quote:
Wat verwacht je van de Europa League-campagne?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat moesten ze tegen Qarabag ook twee keer en dat was tweemaal een personificatie van gehandicaptenvoetbal. We kunnen er geen reet van en Cholo doet ook maar wat.
Vrsaljko is geblesseerd las ik?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:34 schreef Koffieplanter het volgende:
- Thomas opeens op rechtsback, nog nooit gedaan. Waar is Vrsaljko?
Wat niet erkend is door de club.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrsaljko is geblesseerd las ik?
Hoezo is Carrasco persona non grata?quote:Op woensdag 22 november 2017 20:34 schreef Koffieplanter het volgende:
- Thomas opeens op rechtsback, nog nooit gedaan. Waar is Vrsaljko?
- Gimenez mag opeens weer opdraven. Iedereen krijgt een aanbod tot contractverlenging, van Oblak tot Savic en de materiaalman, maar Josema die over vier weken een voorcontract mag tekenen bij een andere club en zodoende gratis de deur uit dreigt te lopen.
- Augusto wordt out of the blue ineens weer opgesteld, nog geen serieuze wedstrijd gespeeld dit jaar. Oja, dat uurtje tegen Deportivo.
- Persona non grata Carrasco mag weer blind draven langs de zijkant, feest.
- Torres, de vierde of vijfde keus voorin toch maar weer een keer proberen.
Nee, dat komt wel goed.
Omdat het een blind paard is, die de gekste keuzes maakt en vervolgens gaat zeiken omdat hij gewisseld wordt. Superoverschatte speler, echt niets beter geworden in de laatste twee jaar of zo.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is Carrasco persona non grata?
Ik kijk altijd naar Atlético en dat doe je nooit voor je plezier.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus je vindt jezelf niet wijs?
De eeuwige hunkering om de eerste te zijn om een doelpunt, een schot op de paal of een opstelling te plaatsen.quote:
Ik ga nooit meer tussenstanden blind posten. Als dat je enige postoeuvre is, moet je jezelf te rade gaan. Dat doe ik.quote:
De dvdfreak's en Pino's van deze wereld.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De eeuwige hunkering om de eerste te zijn om een doelpunt, een schot op de paal of een opstelling te plaatsen.
Mooie sokken.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
https://twitter.com/Anton75_/status/933425308765736960
Och, och, och.
Heel vreemd vind ik dat.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De dvdfreak's en Pino's van deze wereld.
Spelen erg matig inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Bayern zo ziet klooien in de de CL, vraag je je af wat ze tegenkomen in de Bundesliga. Ook tegen Celtic was het niet om aan te gluren en allemaal gekloot achterin.
Wat is daar vreemd aan ?quote:Op woensdag 22 november 2017 21:18 schreef franske19 het volgende:
Anderlecht heeft nog niet gescoord deze CL campagne. Vreemd.
Als die Teodorczyk zulke kansen niet benut, snap ik dat wel.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:18 schreef franske19 het volgende:
Anderlecht heeft nog niet gescoord deze CL campagne. Vreemd.
Net wat Ajacied zegt . Met die spits ga je niet scorenquote:Op woensdag 22 november 2017 21:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je ziet welke kansen ze krijgen vandaag.
Gelukkig hebben ze nu Michiel Kramerquote:Op woensdag 22 november 2017 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord had ooit interesse in Theodorczyck.
Zijn toch allemaal narcisten die voetballers.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Lewandowski heeft zich ook al laten blonderen![]()
.
J Balvin ook.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:53 schreef Slobeend het volgende:
Lewandowski heeft zich ook al laten blonderen![]()
.
Gaan de CL winnenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die United-feelgoodshow duurde dus ook niet lang.
Ik ga mezelf nu slaan, want ik wou op basel winst zetten.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die United-feelgoodshow duurde dus ook niet lang.
United hoort zeker bij de favorieten,.. in de knock out rondes gaan ze het goed doen onder Mourinhoquote:
Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga mezelf nu slaan, want ik wou op basel winst zetten.
City slacht ze, anders Bayern of Juve wel.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
United hoort zeker bij de favorieten,.. in de knock out rondes gaan ze het goed doen onder Mourinho
Let maar op
Waarom Juve?quote:Op woensdag 22 november 2017 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
City slacht ze, anders Bayern of Juve wel.
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
United hoort zeker bij de favorieten,.. in de knock out rondes gaan ze het goed doen onder Mourinho
Let maar op
Krijgen we dit domme gejammer weer.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
Bus parkeren jaaa
Ik had het gevoel dat United op een gegeven moment zou verliezen, want zo is United als ze tegen clubs als Basel spelen.quote:
Niks doms aan.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgen we dit domme gejammer weer.
Defensieve masterclass. Verdedigen.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedoelde Barca, al zal Juve Manu wel een defensieve zaadpot worden verwacht ik.
Dortmund en Ajax in de EL seizoenen hiervoor was toch fijner om te zienquote:Op woensdag 22 november 2017 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Defensieve masterclass. Verdedigen.
Verschil van wat vermakelijk is. Jij ergert je aan wedstrijden met vele goals want naďef en geen verdedigen, ik erger me aan een ploeg die geen enkel initiatief of creativiteit toont in balbezit.quote:
O?quote:Op woensdag 22 november 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verschil van wat vermakelijk is. Jij ergert je aan wedstrijden met vele goals want naďef en geen verdedigen, ik erger me aan een ploeg die geen enkel initiatief of creativiteit toont in balbezit.
City speelt ze uiteindelijk wel kapot denk ik,en een Real in vorm ..quote:Op woensdag 22 november 2017 22:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
City slacht ze, anders Bayern of Juve wel.
Over een United dat in topwedstrijden zeker in uitduels heel erg veel moeite heeft om te scoren. Ga lekker fierljeppen.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
City speelt ze uiteindelijk wel kapot denk ik,en een Real in vorm ..
De rest kunnen ze hebben.
Polsstokhoogspringen, in Friesland meestal in weilanden met sloten als obstakel.quote:
Raar volk.quote:Op woensdag 22 november 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polsstokhoogspringen, in Friesland meestal in weilanden met sloten als obstakel.
Geen dank voor de info.
Ben sowieso een beetje klaar met voetbal. Lekker genieten van Ally Pally over een maandje, daar heb ik veel meer zin in. Alleen zoveel reclame bij dartsenquote:Op donderdag 23 november 2017 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zo’n Champions League is wanneer je eigen cluppie niet mee doet een gedrocht van een toernooi. Kan me echt niet meer motiveren om in de poulefase Juve - Barca te kijken.
Saaaaaaaaaaaai.
300x Frank Lammers reclames achter elkaar zienquote:Op donderdag 23 november 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben sowieso een beetje klaar met voetbal. Lekker genieten van Ally Pally over een maandje, daar heb ik veel meer zin in. Alleen zoveel reclame bij dartsen![]()
![]()
Darten is dan ook echt een genots kijksportquote:Op donderdag 23 november 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben sowieso een beetje klaar met voetbal. Lekker genieten van Ally Pally over een maandje, daar heb ik veel meer zin in. Alleen zoveel reclame bij dartsen![]()
![]()
kijkspelletje*quote:Op donderdag 23 november 2017 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darten is dan ook echt een genots kijksport
Zie artikel "Zo werd de Champions League een elitebal" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)bal/share/7519e2da5fquote:Op donderdag 23 november 2017 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zo’n Champions League is wanneer je eigen cluppie niet mee doet een gedrocht van een toernooi. Kan me echt niet meer motiveren om in de poulefase Juve - Barca te kijken.
Saaaaaaaaaaaai.
Maar bij het darts vind ik die uitmelktoernooitjes ook niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook goed. Boeit mij datLeuker dan de 4/5 sporten.
Maar dat vindt helemaal niemand bijzonder.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij het darts vind ik die uitmelktoernooitjes ook niet zo bijzonder.
Maar dat boeit ook niemand. Je kijkt toch ook geen oefenwedstrijden met voetbal?quote:Op donderdag 23 november 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij het darts vind ik die uitmelktoernooitjes ook niet zo bijzonder.
Lekker artikeltje, ik roep dit al een paar jaarquote:Op donderdag 23 november 2017 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Zo werd de Champions League een elitebal" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)bal/share/7519e2da5f
Jij riep dat al voor die mening mainstream werd.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker artikeltje, ik roep dit al een paar jaar
Smerige hipster ben ik ook ja.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij riep dat al voor die mening mainstream werd.
Ja, wie niet.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker artikeltje, ik roep dit al een paar jaar
Je moet wel echt ogen in je achterhoofd hebben om niet door te hebben dat het al een hele tijd een puinhoop wasquote:
Tsjah. De keuzes van Veronica helpen ook niet mee. Dinsdag doen ze Bayern - PSG (als ik de tv gids mag geloven), terwijl er elders nog wél wat op het spel staat (of denken ze echt dat Bayern 3-0 of meer gaat winnen?).quote:Op donderdag 23 november 2017 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Saaaaaaaaaaaai.
Maar dat zijn geen directe wedstrijden om het echtje. Alleen Bayern v PSG kan dat zijn.quote:Op zondag 3 december 2017 20:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah. De keuzes van Veronica helpen ook niet mee. Dinsdag doen ze Bayern - PSG (als ik de tv gids mag geloven), terwijl er elders nog wél wat op het spel staat (of denken ze echt dat Bayern 3-0 of meer gaat winnen?).
Altijd Barca en Bayernquote:Op zondag 3 december 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees eigenlijk meer voor de keuzes die ze gaan maken in de achtste finales.
Nou ja, Real Madrid en Bayern gaan sowieso een poulewinnaar treffen. Er kan slechts één Besiktas treffen.quote:
Als AS Roma nog poulewinnaar wordt, zullen ze daar wel één van die twee aan koppelen...quote:Op zondag 3 december 2017 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, Real Madrid en Bayern gaan sowieso een poulewinnaar treffen. Er kan slechts één Besiktas treffen.
Dan kan zwart paard Chelsea ook alleen PSG // Barça // Besiktas treffenquote:Op zondag 3 december 2017 21:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Als AS Roma nog poulewinnaar wordt, zullen ze daar wel één van die twee aan koppelen...
Racistquote:Op zondag 3 december 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan zwart paard Chelsea ook alleen PSG // Barça // Besiktas treffen.
Chelsea - PSG is ook al een standaardloting de laatste jaren, zal dat wel gebeuren.quote:Op zondag 3 december 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan zwart paard Chelsea ook alleen PSG // Barça // Besiktas treffen.
Neuer kan je nog over twisten, maar dit is best lachwekkend.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Beste keepers volgens FF:
1. Neuer
2. Buffon
3. Courtois
4. Lloris
5. Oblak
Hahaha.
Buffon hoort niet meer bij de top 5 helaas.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
1. Neuer
2. Buffon
3. Courtois
4. Lloris
5. Oblak
Hahaha.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat moet Oblak doen om een beetje respect te krijgen? Hij is de allerbeste.
Door het geblunder van Lloris is Zweden nu op het EK.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
1. Neuer
2. Buffon
3. Courtois
4. Lloris
5. Oblak
Hahaha.
Wilde dat toch typen. Bizar goed dit jaarquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat moet Oblak doen om een beetje respect te krijgen? Hij is de allerbeste. Handanovic is ook beter dan 60% van dat lijstje. Crimineel onderschatte keeper.
Waar de fuck is De Gea.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
1. Neuer
2. Buffon
3. Courtois
4. Lloris
5. Oblak
Hahaha.
DeGeaquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat moet Oblak doen om een beetje respect te krijgen? Hij is de allerbeste.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat hebben ze zowaar goed gezien.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat hebben ze zowaar goed gezien.
Calatayud tegen Barcelona.quote:
Lloris blundert opzichtig in 1 op de 3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 december 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
1. Neuer
2. Buffon
3. Courtois
4. Lloris
5. Oblak
Hahaha.
Hij gaat weg.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Vrsaljko nog niet fit genoeg voor de basis?
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hoezo dat nou weer.
Ja, sorry. De nieuwsvoorziening voor Spanje blijft altijd een matig iets voor me.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. De nieuwsvoorziening voor Spanje blijft altijd een matig iets voor me.
Gaan ze dan Odriozola halen?
Gepost met een iphonequote:Op dinsdag 5 december 2017 20:37 schreef TheGeneral het volgende:
Van Gelder :’) :’)
Blind naar Bayern Munchen :’)
Sinds die update is die apostrof anders gezetquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha klopt, ik heb iets gemist denk ik.
Eens, top 5 ofzo is allemaal goed. Absoluut niet iemand die er bovenuit springtquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind Courtois de beste, maar ze zullen best dicht bij elkaar staan. Zonder twijfel een bepaalde keeper de beste vinden is nogal debiel
Ah ik vroeg me al een hele tijd af waarom het niet meer lukte met m'n ipadquote:Op dinsdag 5 december 2017 20:45 schreef Caland het volgende:
Je moet hem nu ingedrukt houden en uiterst links pakken voor de emo.gif
Hogeschoolschakelen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:21 schreef franske19 het volgende:
Bij ziggy hebben ze een stagiaire achter de knoppen gezet vandaag. Word er onrustig van.
En dat terwijl er nergens iets gebeurtquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:21 schreef franske19 het volgende:
Bij ziggy hebben ze een stagiaire achter de knoppen gezet vandaag. Word er onrustig van.
Goede bijnaamquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dagelijkse kost voor Oblaktopus.
Vertel, wat had je verwacht?quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
Chelsea - Atletico is echt schandalig saai
2 saaie ploegen gohquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:29 schreef Caland het volgende:
Chelsea - Atletico is echt schandalig saai
Benfica 0.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef franske19 het volgende:
Man Utd, CSKA en Basel alle drie op 12 punten nu.
Zelfde situatie als v Nistelrooy op EK 2008 tegen Italie.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blind ligt over de achterlijn en heft buitenspel op.
Ah, die zag ik niet eensquote:Op dinsdag 5 december 2017 21:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blind ligt over de achterlijn en heft buitenspel op.
Werk jij bij Ziggy als commentator?quote:
Is net gebeurt, maar nee ssorryquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand de gif dat Dost Cillessen knuffelt na zijn redding?
Gaan ze dat serieus nemen denk je?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer het tijd is om Vietto te brengen, weet je dat alle hoop verloren is. Een personificatie van de witte vlag. Europa League it is.
Maar ze zouden half januari zomaar koploper kunnen zijn in de Liga?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Mooi zo. Atleti is anti genot dit jaar
Als ajacied moet je gewoon je bek houden.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
Mooi zo. Atleti is anti genot dit jaar
Niet serieus nemen staat niet in het woordenboek van Cholo.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan ze dat serieus nemen denk je?
Dus?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze zouden half januari zomaar koploper kunnen zijn in de Liga?
Wat is de definitie van antigenot? Ze hebben een hoop mankementen gehad maar desondanks knap de storm overleefd.quote:
Dat ik 90 minuten laf spel zie. Zelfs tegen semi-profs uit Azerbeijan. Dat gaat zelfs mij te verquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van antigenot? Ze hebben een hoop mankementen gehad maar desondanks knap de storm overleefd.
Doeidoeiquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit toernooi sla ik dus mooi over volgend jaar.
Oblak wil niet dat jij dit doet.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Nummers twee nauwelijks minder dan de nummers één. Dat worden wat heerlijke achtste finales.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Groepswinnaars
Manchester United
Paris St. Germain
AS Roma
FC Barcelona
Manchester City
Besiktas
Tottenham Hotspur
Nummers twee
FC Basel
Bayern München
Chelsea
Juventus
Real Madrid
Poule E moet nog een groepswinnaar afleveren, maar toch veel kans op tasty matches.
Nummers 2 zijn gewoon beterquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nummers twee nauwelijks minder dan de nummers één. Dat worden wat heerlijke achtste finales.
Ook de knock-out-fase?quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Alles kan hafc alles kan in het voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Spurs, Besiktas, Liverpool en United zijn te doen voor Juve. Rest is wss kansloos
Rest is alleen PSG.quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Spurs, Besiktas, Liverpool en United zijn te doen voor Juve. Rest is wss kansloos
twitter:OptaJose twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 22:41:573 - Barcelona top-scorers this season in all competitions:Lionel Messi 17OWN GOALS 6Luis Suárez 6Rarity. https://t.co/T7Olgq4lLf reageer retweet
Geluk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:OptaJose twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 22:41:573 - Barcelona top-scorers this season in all competitions:Lionel Messi 17OWN GOALS 6Luis Suárez 6Rarity. https://t.co/T7Olgq4lLf reageer retweet
Lekker fel geelquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanuit de nummers 2 gezien: tot nu toe.
[ afbeelding ]
Liverpool zal neem ik aan er nog wel bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |