Hier ookquote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zeker weer geen box kunnen kopen. Het is opvallend dat steeds de zelfde mensen claimen een box te scoren. Bij de laatste iBood 6x geprobeerd maar bleek weer onmogelijk. De laatste box die ik heb ontvangen is zeker 7 jaar terug.
?quote:
Je vakantiegeld uitgeven aan ibood... mehhhh denk het nietquote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speciaal voor mensen die snel van hun vakantie geld af willen.
maar nee, ik heb nog geen vakantie geld om uit te geven en ook geen neuk meer om te geven
Dat heet nu reclame a la Fokquote:Op donderdag 24 mei 2018 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom staan er Referral links in mijn vorige bericht? Dit heb ik niet zelf gedaan
fixedquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:02 schreef Jimbo het volgende:
er komt weer iets dat op een hunt lijkt he ?
dankje. Ik zal er vooral niet aan meedoen.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dankje. Ik zal er vooral niet aan meedoen.
high five nigga!quote:
nee, 'meh..de huntquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
als essnhils maar meepost hier, dan is het pas echt een hunt
Mijn FOK!zussiequote:
4 minuten? Midden in de nacht? Engquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:13 schreef bambino het volgende:
De Hunt is los! Oh wacht.. no one cares
Ik heb de deals van vannacht ff bekeken, en elke 4 minuten een nieuwe deal is niet slecht.
En er zaten minstens 2 dingen bij die ik wel had gekocht.
Die misschien is de hunt toch weer wat beter. Ga het wel even volgen nu.
Mja ondanks dat de waarde vaak meer is dan wat je ervoor betaalde is het toch vaak oude troep die je helemaal niet nodig hebt;quote:
Ik heb geen idee. Heb nog nooit een doos gescoordquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Mja ondanks dat de waarde vaak meer is dan wat je ervoor betaalde is het toch vaak oude troep die je helemaal niet nodig hebt;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |