LAPTOPTASLAPTOPTASLAPTOPTAS!!!quote:
strugglesquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef essnhills het volgende:
Over foto's gesproken, ik moet vandaag pasfoto's laten maken, maar heb geen zin om de stad in te gaan
Vorige keer langsgekomen. Ik heb hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
Een printer graag
en mijn vriendin zal wel de hele dag azen op babyspullen die we niet nodig hebben
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:41 schreef LTVDK het volgende:
En het vorige topic is na 9 maanden opeens vol
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
Een printer graag
en mijn vriendin zal wel de hele dag azen op babyspullen die we niet nodig hebben
multifunctie printer in vandaag ook al langs geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vorige keer langsgekomen. Ik heb hem.
En een tv ook.
En een koekenpan.
Want ik ging niks kopen![]()
Nah Zussiequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
LAPTOPTASLAPTOPTASLAPTOPTAS!!!
Weer lekker 38 euro betalen voor 4 kutfotootjes, dat ze daar nog niet iets 'innovatiefs' voor hebben verzonnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef essnhills het volgende:
Over foto's gesproken, ik moet vandaag pasfoto's laten maken, maar heb geen zin om de stad in te gaan
Mind is blownquote:
Dit topic gaat gewoon deze hunt vol, mark my wordsquote:
wut, heb je dat allemaal nu al gekocht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vorige keer langsgekomen. Ik heb hem.
En een tv ook.
En een koekenpan.
Want ik ging niks kopen![]()
Nee, vorige hunt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
wut, heb je dat allemaal nu al gekocht?
het mooie is ook dat je helemaal niks doet met die dingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer lekker 38 euro betalen voor 4 kutfotootjes, dat ze daar nog niet iets 'innovatiefs' voor hebben verzonnen.
Owquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah Zussie
Ik wil een tas met een laptopvak, maar waar ook andere spullen in kunnen. En die ik zowel als schoudertas als rugtas kan dragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop