dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is wel zwart, dus dan valt het onder ding toch?
niks mis meequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben dan ook en niet groot, en niet Vlaams, en geen womanizer
Nah, kijk wel mee, maar echt spectaculair is het nietquote:
ja dat werkt nog steeds even goed als 6 jaar geledenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig werkt de autorefresh van de site nog steeds even matig.
nee, mislukte matchquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:24 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vind de deur niet bij de douchekop passen
beide staan openquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:24 schreef EDMAN- het volgende:
kijken jullie op 1dk of gewoon de ibood site?
Snijplanken en een mes? Of loop ik achterquote:
het lijkt me een dvd speler.quote:
Nee nu dan, een vegetarische koekenpanquote:
ik doelde op dit ding iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt me een dvd speler.
maar ik moet best vaak zelf refreshen
wat zou er gebeuren als je er vlees in baktquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nu dan, een vegetarische koekenpan
geen idee, beide sites refreshen niet echt goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snijplanken en een mes? Of loop ik achter
Ontploft die als je er een stuk dode koe in gooit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nu dan, een vegetarische koekenpan
Denk dat je keuken ontploft dan. Of dat door die pan komt of door een dierenactivist laat ik nog even in het midden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat zou er gebeuren als je er vlees in bakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |