even kijken of het budget het gaat toelaten, zit eigenlijk al ruim over het budget heenquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:55 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Sorry, die memo heb ik even gemist.
[..]
Dat dacht ik ook, prima prijs! Mocht je nog wat geld ergens hebben liggen zou ik ze zeker aanraden, was een mooie bak vorig jaar (ondanks dat 90 p/s iets te veel van het goede was).
Herkenbaar, zoals voor de meesten hier wssquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:03 schreef handik het volgende:
[..]
even kijken of het budget het gaat toelaten, zit eigenlijk al ruim over het budget heen![]()
![]()
ik vind 2 tegelijk ook weer zoietsquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:55 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Sorry, die memo heb ik even gemist.
[..]
Dat dacht ik ook, prima prijs! Mocht je nog wat geld ergens hebben liggen zou ik ze zeker aanraden, was een mooie bak vorig jaar (ondanks dat 90 p/s iets te veel van het goede was).
Hahah YEPquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:21 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Herkenbaar, zoals voor de meesten hier wss
Hang je ze achter elkaar, ook mooi toch!quote:
Precies hahaha, zolang we nog normaal kunnen eten en drinken past het allemaal wel!quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah YEPmaar ik ga schijt hebben, dan maar een paar zakken oliebollen minder, of moeders een kleiner cadeau
![]()
![]()
Maar ik wil verdomme een rotzootje rambakken hebben dit jaar
Ghe ghe, een kenner !quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:44 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Precies hahaha, zolang we nog normaal kunnen eten en drinken past het allemaal wel!
Knetterballen.quote:Op zondag 10 december 2017 10:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vriend van me heeft nog effe 50 eu gedoneerd voor in het vuurwerkpotje#ikbenblij
Wat zal ik erbij halen ?!
Vuurton staat hier al klaar. Heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
Kuubje hout, oliedrummetje... lekker een gezellig vuurtje.. ken t afgestoken vuurwerk daarna meteen t tonnetje in.. opgeruimd staat netjes :-)
quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
knetterkings.. En daar de knetterball boven op tapen
maouw daar is niks aan.. enige waar die goed voor zijn is als xtra lontquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En er een heel pak knetterlinten omheen leggen. 60 stuks. 1 en al plezier.
Eens, dat grijze in de binnenkant, verlengen of connecten.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maouw daar is niks aan.. enige waar die goed voor zijn is als xtra lont
Smeg heeft gesprokenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef smegmanus het volgende:
Weet je wat men zou moeten verbieden? Idioten die 112 bellen om te melden dat er iemand cat.1 vuurwerk staat af te steken.
quote:De centrale vuurwerkshow waar een ruime meerderheid in de Leidse gemeenteraad een jaar geleden toe opriep, komt er niet. Er was geen budget voor een bijdrage aan een vuurwerkshow.
¤1500 boeten opzettenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef smegmanus het volgende:
Weet je wat men zou moeten verbieden? Idioten die 112 bellen om te melden dat er iemand cat.1 vuurwerk staat af te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |