SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Welkom bij dit spel
De plek voor de puntenrel
Je zou er maar voor moeten posten
Anders gaat men je roasten
Je bent hier niet om te janken
Maar om keihard die punten te raken
Heb je het één en ander niet?
Dan ben je niet meer waard dan een blanke piet.
Gevoel wordt hier niet losgelaten
Verlanging naar de top wordt hier zelfverzekerd achtergelaten![]()
Ya know what is sic?
The fact that the beat dropped harder than the mic
[ Bericht 1% gewijzigd door _--_ op 21-11-2017 01:16:10 ]Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
waarom niet?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:05 schreef _--_ het volgende:
Flip jouw zetten zijn ook niet zo geweldig nu.
ontwikkelen en pion dekken.quote:
nee mag niet.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
mag je trouwens achteruit eten? dan was deze zet wel heel dom
Je mag achteruit alleen drinkenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
mag je trouwens achteruit eten? dan was deze zet wel heel dom
Met die linker bishop ontwikkel je geen fuck. Je hebt de toegang onnodig vast gezet.quote:
nee...quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met die linker bishop ontwikkel je geen fuck. Je hebt de toegang onnodig vast gezet.
alsof jij het beter weet dan Pandolfiniquote:
Pandolwatquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
alsof jij het beter weet dan Pandolfini
waar?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ja precies laten we samen gaan
wil 4-3 voorsprong behouden.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:13 schreef _--_ het volgende:
Flip durft niet. Ach ja ik snap hem wel.
Oh hoe quit ik zodat jij wintquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil 4-3 voorsprong behouden.
Dat wil ik dus niet. Aangezien je niet speelt weet je dus dat je hoogstwaarschijnlijk gaa verliezen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil 4-3 voorsprong behouden.
boeit niet echt, gaat toch nergens om.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh hoe quit ik zodat jij wint
Resignquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh hoe quit ik zodat jij wint
Dan gaat doe 4-3 ook nergens om.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
boeit niet echt, gaat toch nergens om.
Ik haal wel kaartje van groningen naar amsterdam.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar niemand komt ff damsko bk klappen
Negeren, pussy.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
nee heb hier in Leiden een BK zitten, beetje ver dan.
dat is helemaal een wereldreisquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik haal wel kaartje van groningen naar amsterdam.
Top! ik haal je op van het station gaan we langs de shoppaquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik haal wel kaartje van groningen naar amsterdam.
lekker, geniet er van.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zo de wereld draait stevig door nu ik vele flessen Kanon op heb
kan nietquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Top! ik haal je op van het station gaan we langs de shoppa
zeehondenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
wat is het onderwerp van de dag?
nee maar opper maar iets boeiends.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
Flip is pussy.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
Piemels met als bijgerecht chilli nuggetsquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
nee je bent dik als je dik bent.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben ik dik als ik 20 nuggets haal + burger?
Ben dun maar voel me dan wel viesdikquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee je bent dik als je dik bent.
Ditquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben dun maar voel me dan wel viesdik
meh, haal meestal ook wel veel, maar als je niet te vaak doet of sport of zo.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben dun maar voel me dan wel viesdik
dat niet elke dag halen en slank blijvenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben ik dik als ik 20 nuggets haal + burger?
of de treinquote:
Ik kam technisch gezien mezelf nu al inschrijven voor een rijbewijs. Ik heb alleen geenzin.quote:
niet kilometers lopenquote:
psies, gewoon lekker warm en droog.quote:
Pas 17 zijn en nog geen rijbewijs hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik kam technisch gezien mezelf nu al inschrijven voor een rijbewijs. Ik heb alleen geenzin.
kdeng kdeng oeh oehquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
psies, gewoon lekker warm en droog.
beter dan lopen of fietsen.quote:
Ik ben 16 satesausquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Pas 17 zijn en nog geen rijbewijs hebben
ik fiets zo ff naar delft vanuit rotterdam centrumquote:
mmmmmmmmmmmmm lekker ik ga dat eens kopen of makenquote:
studeer je je in Delft?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik fiets zo ff naar delft vanuit rotterdam centrum
16 mag je theoretische examen volgen 16.5 praktijk examen. En als je 17 ben mag je met een volwassene naast je rijden.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Sjeesj jah dan gwn w8ten tot je voor je auto mag deed ik ook
wat is daar nog meer te doen dan?quote:
Ohh dat was het.. Had op mn 17.5 mijn rijbewijs gehaald in 25 lessenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
16 mag je theoretische examen volgen 16.5 praktijk examen. En als je 17 ben mag je met een volwassene naast je rijden.
Is dat veel of weinig?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ohh dat was het.. Had op mn 17.5 mijn rijbewijs gehaald in 25 lessen
quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In verhouding met braddie heeeeeeel weinig
tja, dat zegt precies niks.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In verhouding met braddie heeeeeeel weinig
Gewoon in 1 les. Ezquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:27 schreef defokkingfoker het volgende:
maar is normaal minder dan het gemiddelde. Gemiddeld dacht ik 30 a 40 lessen
ik fiets graag, goed om mijn rookworstcalorietjes te verbranden. En ik kan tussen Delft en Rotterdam lekker doorfietsen. Fietsen is gewoon mijn sportquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat is daar nog meer te doen dan?
oh op die manier, dat is wel lekker dan ja.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik fiets graag, goed om mijn rookworstcalorietjes te verbranden. En ik kan tussen Delft en Rotterdam lekker doorfietsen. Fietsen is gewoon mijn sport
Voor het uitvoeren van die ideeen heb je geld nodig en dat zit in je salaris die je krijgt van je baan die je hebt gekregen door je studie.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:29 schreef sig000 het volgende:
Studeren is voor dummies achter de meute aan. Handel en slimme ideeën daar zit het geld.
meh, voornamelijk een stok achter de deur, daarna kan je nog van alles doen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:29 schreef sig000 het volgende:
Studeren is voor dummies achter de meute aan. Handel en slimme ideeën daar zit het geld.
normale fiets.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh op die manier, dat is wel lekker dan ja.![]()
Heb je ook een racefiets?
ah oké, zou je een racefiets niks vinden?quote:
Je lult als een omhooggevallen ambtenaar man.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Voor het uitvoeren van die ideeen heb je geld nodig en dag zit in je salaris die je krijgt van je baan die je hebt gekregen door je studie.
Overigens is kennis gelijk aan betere/realistischere ideeen.
wellicht.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, zou je een racefiets niks vinden?
Hier sinds mijn stage van het mbo zitten werken bij dat bedrijf. Betaald letterlijk elke cent van al mijn studiesquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Voor het uitvoeren van die ideeen heb je geld nodig en dag zit in je salaris die je krijgt van je baan die je hebt gekregen door je studie.
Overigens is kennis gelijk aan betere/realistischere ideeen.
denk er ook wel eens over na, cardio in de sportschool zuigt en hardlopen is blessuregevoelig.quote:
de meeste "racefietsers" kan ik goed bijhouden en ik rij bijna zelfde snelheid als die blauwe kenteken rijdersquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, zou je een racefiets niks vinden?
MTS heb ik en rentenier sinds mijn 50e zoiets.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hier sinds mijn stage van het mbo zitten werken bij dat bedrijf. Betaald letterlijk elke cent van al mijn studies+ ¤0.19 per km
ik woog 71 kg vier jaar geleden toen ik in Hongkong studeerde, nu 67,5 kg dus best primaquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk er ook wel eens over na, cardio in de sportschool zuigt en hardlopen is blessuregevoelig.
ah aardig bezig dan.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de meeste "racefitersers" kan ik goed bijhouden en ik rij bijna zelfde snelheid als die blauwe kenteken rijders
ik weeg nu rond de 80 denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik woog 71 kg vier jaar geleden toen ik in Hongkong studeerde, nu 67,5 kg dus best prima
ja daar zat toch wat achter? Weet het niet meer, tijd niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:36 schreef defokkingfoker het volgende:
WTF IS ER MET SOUTHPARK GEBEURD CRAIG IS GAY MET TWEEK??????
ik ben een kleintje hequote:Op dinsdag 21 november 2017 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik weeg nu rond de 80 denk ik.
ja gewicht zegt ook niet zo veel meestal, tenzij echt hoog of laag.quote:
in Hongkong kon ik niet echt fietsen. Wel in hun lokale vechtkunst getrained. Van ie 70 plussers die mij in een fractie van een seconde vloerenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja gewicht zegt ook niet zo veel meestal, tenzij echt hoog of laag.
welke vechtkunst was dat?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in Hongkong kon ik niet echt fietsen. Wel in hun lokale vechtkunst getrained. Van ie 70 plussers die mij in een fractie van een seconde vloeren
Choy Lay Fut heet hetquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
welke vechtkunst was dat?
klinkt wel vet.
cool, zal het eens opzoeken.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
puntjaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhssssssssssss
BK meet dan maar.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil ook BK, maar volgende keer dan maar.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mensen meeten als FOK!er, dat is wel heel eng
als een jongen van 1,85m met normaal postuur en donker haar.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe denken jullie dat ik eruit zie
Van HEMA ?quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een ovenbroodje met kaas op.
Nee van de bakker.quote:
Wat?quote:
Gewoon hemarookworst fixen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koop hot dog van Jumbo niet meer zitten harde stukjes in leek wel glas die van Aldi zijn beter.
Ja ik ga maar kwark eten.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je Mona pistolets broodjes met kaas en vlees enzo waren ook lekkere nacht snack.
Ja die zijn ook wel lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:33 schreef sig000 het volgende:
Bockwurst, sauerkraut en zo'n afbak pistoletje dan begint het ergens op te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh oké, mooit op.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin in een echte Duitse curryworst.Ik had dat ooit ik bijt daarin en dst vet springt zo bij iemand anders in de nek om te gieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Uh okéquote:Op dinsdag 21 november 2017 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had dat ooit ik bijt daarin en dst vet springt zo bij iemand anders in de nek om te gieren.
Lol was die boos?quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had dat ooit ik bijt daarin en dst vet springt zo bij iemand anders in de nek om te gieren.
Ik heb zin in een echte Duitse curryworst.Nooit op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Was op schoolkamp in Tsjechië die kerel was toch een kneusje.quote:
Ik heb zin in een echte Duitse curryworst.Ik heb stamkroeg in Oberagger en daar hebben ze goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop altijd buiten bij de Duitse supermarkt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb stamkroeg in Oberagger en daar hebben ze goeie.
Ah oké.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was op schoolkamp in Tsjechië die kerel was toch een kneusje.
Helemaal in Duitsland?quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom gaan we samen 1 eten. Naja allebei een bakje.
Op de weg naar Eckenhagen zit grote Lidl met veel kraampjes.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop altijd buiten bij de Duitse supermarkt.Staat altijd een kraampje.
Lekkerquote:
Oh dat is wel chill voor zulke dingen ja.quote:
Ik ook niet altijd trio saté bestellen.quote:
Oh ja jij woonde in een hunebed.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Maandag weer even boodschappen doen in Duitsland.
Ik woon nu vlakbij de muur van Mussert.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was laatst in Drenthe op vakantie kamp Westerbork
Kloptquote:Op dinsdag 21 november 2017 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja jij woonde in een hunebed.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd trio saté bestellen.
Wanneer je auto en jezelf veel zuipt sowieso.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar scheelt dat veel dan in om in Duitsland boodschappen te doen?
Zit er minder accijns op alcohol daar of zo?quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je auto en jezelf veel zuipt sowieso.
Dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2017 02:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah klinkt goed, beetje ver weg alleen voor mij.
Damnquote:Op dinsdag 21 november 2017 02:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
10 flessen coca cola 9 euro van de aanbieding daar heb ik vaak gehaald met 90 flessen terug naar hollanf
cola is nastyquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:13 schreef -sabine- het volgende:
Die hoeveelheid cola dronk ik ook wanneer ik een maand in Duitsland was. Die prijzen, zeker bij de Aldi Sud zijn echt laag. Sinds een maand ben ik gestopt.
Ik was geluidsman op Mallorca, speakers goed zetten, band starten en stoppen, daarna zuipen en bijkomen op het strand.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:18 schreef -sabine- het volgende:
Niet mijn smaak, maar ik zou het ook niet rennend uitzetten bij een nummer.
Klinkt als een heel goed leven. Ik had tegen je opgekeken.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was geluidsman op Mallorca, speakers goed zetten, band starten en stoppen, daarna zuipen en bijkomen op het strand.
Lekker manquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was geluidsman op Mallorca, speakers goed zetten, band starten en stoppen, daarna zuipen en bijkomen op het strand.
Heb ook nog een wit paard. Zelf gefokt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klinkt als een heel goed leven. Ik had tegen je opgekeken.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb ook nog een wit paard. Zelf gefokt.
sex met paardenquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb ook nog een wit paard. Zelf gefokt.
Happy House.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:27 schreef -sabine- het volgende:
10 jaar geleden zag ik siouxsie in een goud glimmend pakje. Dik 50 en steengoed, dik anderhalf uur.
Hopenlijk slaap zequote:Op dinsdag 21 november 2017 03:34 schreef -sabine- het volgende:
Mijn pillen kakken in.
Als ik niet meer reageer: Koes lekker straks
Hoop oud-punkers (sig) en new wavers (jij) hierquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja
Mijn man draait nog veel punk, New wave.
Jij bent te jong?quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoop oud-punkers (sig) en new wavers (jij) hier
Ik dacht dat hij al dood was, maar hij is nog springlevend. En met nieuwe tandenquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:44 schreef -sabine- het volgende:
De lelijkste zanger ever ever ever
Volgende keer meer
Voor punk wel en nieuw wave een beetjequote:Op dinsdag 21 november 2017 03:45 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij bent te jong?
Punk is not dead
Ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:47 schreef sig000 het volgende:
Ik was bij de Sex Pistols in Posjet. Eind jaren 70
Heb je daar een video. Vanquote:
Dat gaat niet meer lukken lijkt me en zwiterland verlaten zal hij toch niet.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat gaan ze met 'm doen? In de bak stoppen?
Wat had je dan verwacht op dit tijdstipquote:Op dinsdag 21 november 2017 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel zinnigs komt er niet uit Henk.
Ik verwacht niets eik, zie wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht op dit tijdstip
Ik zou em ook smeren als haags opduiktquote:Op dinsdag 21 november 2017 04:06 schreef sig000 het volgende:
Ik heb redelijk vast ritme wanneer Haags er is dan smeer ik 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |