Ik wilde graag nog op een aantal reacties reageren.quote:Goedenavond iedereen,
Ik zit met een probleem en ik zou graag advies willen.
Omdat ik geen enkel anticonceptie middel gebruik vraag ik mij af hoe groot daadwerkelijk de kans op zwangerschap is.
De afgelopen 2 maanden ben ik met een man een paar keer naar bed geweest. Hij kan niet goed tegen condooms dus besloten we het zonder te doen. Nu begrijp ik ook nog wel dat dit “spelen met vuur is”.Echter dacht ik dat hij op tijd terugtrok, nu heeft hij dus dit nooit gedaan bekende hij.
Maar het kan toch niet zo zijn dat je van een paar keer onbeschermde seks meteen zwanger wordt?
Nu zeggen andere dat dit wel mogelijk is. Als ik de verhalen op internet mag geloven duurt het minstens 6 maanden van koppels die een kind willen.
Nu komt een zwangerschap mij niet goed uit want ik zit nog op school. Ook heb ik geen relatie.
Echter heb ik de laatste tijd last van steken in me maag en een lage rugpijn. Nu vraag ik me af of dit een teken van zwangerschap is? Ik moet ook bijna (als het goed is)ongesteld worden, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
Graag iemand met advies hierover
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 21 november 2017 00:07 schreef Jolie1930 het volgende:
Iemand die mij kan helpen in een privé bericht? Met oprecht advies. Mijn situatie is zojuist een stuk erger geworden. Ik heb oprecht advies nodig maar wil niet alles hier posten.
Doe niet zo vaag, je komt zo over als een troll. Moet je niet doen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht..
Man wat kan een mens ze leven vergooien onbewust..
nou knoei die bonenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Vertelquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
sinamesequote:
als ik dit openbaar vertel dan denken jullie dat het helemaal nep is.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag, je komt zo over als een troll. Moet je niet doen.
zeg dan helemaal niks ipv dit vage gedoequote:Op dinsdag 21 november 2017 01:40 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
als ik dit openbaar vertel dan denken jullie dat het helemaal nep is.
Laat ik maar gewoon hopen dat er niks is.
Er komen op FOK de vreemdste dingen voorbij hoorquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:40 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
als ik dit openbaar vertel dan denken jullie dat het helemaal nep is.
Laat ik maar gewoon hopen dat er niks is.
Fijne vent danquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:42 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Heb t een en ander uitgezocht...
wat dat hij verloofd is? Is goed ik quote het nietquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:44 schreef Jolie1930 het volgende:
Graag niet quoten dan kan ik het weghalen.
staat in de post boven jequote:Op dinsdag 21 november 2017 01:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mag ik het weten? Ik heb het gemist. En nee, ik vind niks raar... heel wat gewend en meegemaakt.
Hoop het ook niet voor je.quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:03 schreef Jolie1930 het volgende:
Het enige wat ik nu weet is dat ik zo snel mogelijk moet wegwezen en hopen dat ik niet zwanger ben.
Ja, stel je voor dat we midden in de nacht gewoon lekker slapen omdat we moeten werken de volgende dagquote:Op dinsdag 21 november 2017 06:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jammer ook wel dat modjes toestaan dat info weer weggehaald wordt. Nu kan het topic wel op slot
gelukkig stond de info er ook niet weer zo goed als gelijk bijquote:Op dinsdag 21 november 2017 06:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jammer ook wel dat modjes toestaan dat info weer weggehaald wordt. Nu kan het topic wel op slot
Dit dus idd.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:28 schreef amaranta het volgende:
Ik voorspelde dit al in topic 1.
Alleen was hij in mijn voorspelling een getrouwde man.
Ja gvd modden zal jequote:Op dinsdag 21 november 2017 06:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we midden in de nacht gewoon lekker slapen omdat we moeten werken de volgende dag. SCHANDE!
@TS, waarom is het feit dat ie verloofd is zo'n enorm groot geheim? Je hebt alles al zo'n beetje gedeeld, maar dit is ineens drama en schok en mag echt echt echt niet online.
Als je informatie deelt om dat vervolgens weer weg te halen, dan kan de boel net zo goed op slot.
De basis voor een goed huwelijkquote:Op dinsdag 21 november 2017 07:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus idd.
Wat een hufter ook, vreemdgaan zonder condoom, en dan ook nog eens met iemand die sowieso nooit bescherming gebruikt en het wel met Jan en alleman doet.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zou gewoon hem laten zweten en zeggen dat je EN een soa hebt EN zwanger.
En dat ie zn verloofde maar moet inlichten.
Done!quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:42 schreef Leandra het volgende:
Over modden gesproken... kan dit topic even in de reeks?
Neequote:Op dinsdag 21 november 2017 07:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kan je de posts ook terugzetten?
Gezien haar seksuele gedrag is het wellicht niet eens een leugen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet zo dramaqueen'erig doen. Je hebt helemaal niets vergooid. Hup, die vent nooit meer zien en zsm een zwangerschapstest doen. Bij zwangerschap besluiten of je alleenstaand moeder wilt worden of een abortus. En dan heb je allemaal nog steeds niets vergooidquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
Wat moet het prachtig zijn om zo'n positief mensbeeld te hebben!quote:Op dinsdag 21 november 2017 08:21 schreef hoechst het volgende:
Dacht ik al ja ...
Niemand kan zo hoerig zijn als ts
Dat had echt niemand door nogquote:Op dinsdag 21 november 2017 08:13 schreef _--_ het volgende:
Jongens TS is een kloon. In het voroge topic wist hij hoe je een huillachje moet gebruiken en dat weten newbies niet. Overigens komt dit topic met de post nepper over. Slotje is dus nu wel gepast.
En dat ie zn verloofde maar moet jij zijn verloofde wel gaat inlichten.
Jammer. Dit beloofde een hilarische reeks te worden.quote:Op dinsdag 21 november 2017 08:13 schreef _--_ het volgende:
Jongens TS is een kloon. In het voroge topic wist hij hoe je een huillachje moet gebruiken en dat weten newbies niet. Overigens komt dit topic met de post nepper over. Slotje is dus nu wel gepast.
I'm with Isa!quote:Op dinsdag 21 november 2017 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo dramaqueen'erig doen. Je hebt helemaal niets vergooid. Hup, die vent nooit meer zien en zsm een zwangerschapstest doen. Bij zwangerschap besluiten of je alleenstaand moeder wilt worden of een abortus. En dan heb je allemaal nog steeds niets vergooid
dit jaquote:Op dinsdag 21 november 2017 08:39 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer. Dit beloofde een hilarische reeks te worden.
Ja komop..quote:Op dinsdag 21 november 2017 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet het prachtig zijn om zo'n positief mensbeeld te hebben!
Een kloon aanmaken is niet verboden, hequote:Op dinsdag 21 november 2017 08:13 schreef _--_ het volgende:
Ho ho.... ze waren kennelijk beiden begin 20.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:25 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja komop..
Wie neukt nou zonder condoom een oudere man die ze niet kent die zegt dat hij niet klaarkomt in dr en vervolgens nog steeds zo blijft neuken....
quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho.... ze waren kennelijk beiden begin 20.
Wat me de gedachten in een totaal andere richting doet gaan, want begin 20, verloofd en vreemdgaan?
Dat weet ze nog niet, maar ze is er wel spontaan achtergekomen dat de man waar ze het al twee maanden onveilig mee doet verloofd is (met een ander).quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand een samenvatting? TS is zwanger?
Scherpe observatie SecretPret.quote:Op dinsdag 21 november 2017 08:13 schreef _--_ het volgende:
Fantastische plottwistquote:Op dinsdag 21 november 2017 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet, maar ze is er wel spontaan achtergekomen dat de man waar ze het al twee maanden onveilig mee doet verloofd is (met een ander).
Oh, en... dat hij verloofd is is nog erger dan wanneer ze zwanger zou blijken te zijn
Hoe kan het feit dat je scharrel verloofd is erger zijn dan een mogelijke zwangerschap waar je de rest van je leven de gevolgen van draagt?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Ik lees bij jouw naam altijd alleen maar "Frozen ass" trouwensquote:Op dinsdag 21 november 2017 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fantastische plottwist
Mocht het waar zijn, zsm test toen en hem eisen dat hij het vertelt aan zijn verloofde.
Maar ja volgens mij doet TS toch niks met onze raad
Als hij verloofd is dan betekent dat dat ze een eventueel kindje niet samen gaan opvoeden en dan eindigt het niet met "En ze leefden nog lang en gelukkig".quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef Elpis het volgende:
[..]
Hoe kan het feit dat je scharrel verloofd is erger zijn dan een mogelijke zwangerschap waar je de rest van je leven de gevolgen van draagt?
[ afbeelding ]
Ik ging er vanuit dat ze zich zou realiseren dat ze hoe dan ook alleenstaande moeder zou worden, want die leugenaar was hij al.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij verloofd is dan betekent dat dat ze een eventueel kindje niet samen gaan opvoeden en dan eindigt het niet met "En ze leefden nog lang en gelukkig".
Want zelfs als hij zijn verloofde voor TS en hun ongeboren kind zou verlaten weet TS altijd dat hij een vuige leugenaar en vreemdganger is.
Alle potentiële sprookjes zijn nu dus onmogelijk geworden, ongeacht of TS wel of niet zwanger is, het kan nooit meer een "En ze leefden nog lang en gelukkig" worden
Wil je m opwarmen?quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees bij jouw naam altijd alleen maar "Frozen ass" trouwens
Als je weigert over mogelijke problemen na te denken en altijd alles maar in bloemetjes en regenbogen ziet dan ben je nog niet op het punt dat je je dat realiseert.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:15 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze zich zou realiseren dat ze hoe dan ook alleenstaande moeder zou worden, want die leugenaar was hij al.
Maar oke dat was waarschijnlijk wat naief van me.
Onbeschermde seks was niet erg genoeg?quote:Op dinsdag 21 november 2017 00:07 schreef Jolie1930 het volgende:
Iemand die mij kan helpen in een privé bericht? Met oprecht advies. Mijn situatie is zojuist een stuk erger geworden. Ik heb oprecht advies nodig maar wil niet alles hier posten.
Ik ben niet ees van plan nog contact te zoeken met hem. Het verbaast je hoe glashard sommige mensen kunnen liegen. Ik ga hem overal van verwijderen. Ik weet niet of een confrontatie op zijn plaats is of dat ik uberhaupt moeite moet doen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hey als je met vuur wil spelen moet je niet janken als je je verbrand.
Doe die zwangerschapstest, vertel het hem, hij is een volwassen man dat kan die vast wel handelen, en anders vind zijn verloofde het misschien ook wel grappig om te horen. Dan heb je alles leuk overhoop gehaald en worden jullie vast een grote blije familie
Ik zou maar eerst wachten tot je een test gedaan hebt. Wanneer kan je zo een zwangerschapstest doen?quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:57 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Ik ben niet ees van plan nog contact te zoeken met hem. Het verbaast je hoe glashard sommige mensen kunnen liegen. Ik ga hem overal van verwijderen. Ik weet niet of een confrontatie op zijn plaats is of dat ik uberhaupt moeite moet doen.
Ik had de afgelopen dagen een gevoel dat een aantal dingen niet zuiver waren. Rondgevraagd en op social media terecht gekomen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, plottwist![]()
Maar ook geen idee waarom dit erger is om te delen dan wat je hier eerder hebt gedeeld. Bovendien zei je dat je toch al met hem zou kappen.
Maar wellicht ben je hierdoor met je neus op de feiten gedrukt. Dat kan onprettig zijn.
En hoe kom je hier zo midden in de nacht op/achter? Toch weer met hem in bed beland? Of verveelde je je en was een plottwist wel opportuun?
Je gaat hem overal verwijderen? Van Social Media bedoel je?quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:57 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Ik ben niet ees van plan nog contact te zoeken met hem. Het verbaast je hoe glashard sommige mensen kunnen liegen. Ik ga hem overal van verwijderen. Ik weet niet of een confrontatie op zijn plaats is of dat ik uberhaupt moeite moet doen.
Morgen of overmorgen. In hoeverre zijn die testen betrouwbaar? Straks staat er negatief.. terwijl ik positief blijk te zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zou maar eerst wachten tot je een test gedaan hebt. Wanneer kan je zo een zwangerschapstest doen?
Ja nummer blokkeren etc.quote:Op dinsdag 21 november 2017 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat hem overal verwijderen? Van Social Media bedoel je?
Hij houdt vast van spanning dat is wel duidelijk. Alleen is het heel naar dat ik ook zonder dat ik het wist hierbij betrokken ben.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:45 schreef Vimbavimba het volgende:
Een verloofde hebben. En dan vreemdgaan zonder condoom. Houdt die man van drama ofzo? Of vindt hij de 'spanning' zo leuk?
Maar ik hoop wel oprecht voor je dat je niet zwanger bent.
Vrij betrouwbaar. Zou gewoon meerdere halen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 12:01 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen. In hoeverre zijn die testen betrouwbaar? Straks staat er negatief.. terwijl ik positief blijk te zijn.
Bedanktquote:Op dinsdag 21 november 2017 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo dramaqueen'erig doen. Je hebt helemaal niets vergooid. Hup, die vent nooit meer zien en zsm een zwangerschapstest doen. Bij zwangerschap besluiten of je alleenstaand moeder wilt worden of een abortus. En dan heb je allemaal nog steeds niets vergooid
Dat ben ik zeker aan het overwegen. Maar heb geen zin ik een verloofde die straks voor me deur staat.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga straks naar de drogist, en dan haal ik er een.quote:Op dinsdag 21 november 2017 12:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vrij betrouwbaar. Zou gewoon meerdere halen.
beetje raar Als ze jou gaat straffen voor zijn gekloot... jij wist van niksquote:Op dinsdag 21 november 2017 12:10 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker aan het overwegen. Maar heb geen zin ik een verloofde die straks voor me deur staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |