Ik wilde graag nog op een aantal reacties reageren.quote:Goedenavond iedereen,
Ik zit met een probleem en ik zou graag advies willen.
Omdat ik geen enkel anticonceptie middel gebruik vraag ik mij af hoe groot daadwerkelijk de kans op zwangerschap is.
De afgelopen 2 maanden ben ik met een man een paar keer naar bed geweest. Hij kan niet goed tegen condooms dus besloten we het zonder te doen. Nu begrijp ik ook nog wel dat dit “spelen met vuur is”.Echter dacht ik dat hij op tijd terugtrok, nu heeft hij dus dit nooit gedaan bekende hij.
Maar het kan toch niet zo zijn dat je van een paar keer onbeschermde seks meteen zwanger wordt?
Nu zeggen andere dat dit wel mogelijk is. Als ik de verhalen op internet mag geloven duurt het minstens 6 maanden van koppels die een kind willen.
Nu komt een zwangerschap mij niet goed uit want ik zit nog op school. Ook heb ik geen relatie.
Echter heb ik de laatste tijd last van steken in me maag en een lage rugpijn. Nu vraag ik me af of dit een teken van zwangerschap is? Ik moet ook bijna (als het goed is)ongesteld worden, dus daar kan het ook mee te maken hebben.
Graag iemand met advies hierover
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 21 november 2017 00:07 schreef Jolie1930 het volgende:
Iemand die mij kan helpen in een privé bericht? Met oprecht advies. Mijn situatie is zojuist een stuk erger geworden. Ik heb oprecht advies nodig maar wil niet alles hier posten.
Doe niet zo vaag, je komt zo over als een troll. Moet je niet doen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht..
Man wat kan een mens ze leven vergooien onbewust..
nou knoei die bonenquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Vertelquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:23 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
sinamesequote:
als ik dit openbaar vertel dan denken jullie dat het helemaal nep is.quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag, je komt zo over als een troll. Moet je niet doen.
zeg dan helemaal niks ipv dit vage gedoequote:Op dinsdag 21 november 2017 01:40 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
als ik dit openbaar vertel dan denken jullie dat het helemaal nep is.
Laat ik maar gewoon hopen dat er niks is.
Er komen op FOK de vreemdste dingen voorbij hoorquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:40 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
als ik dit openbaar vertel dan denken jullie dat het helemaal nep is.
Laat ik maar gewoon hopen dat er niks is.
Fijne vent danquote:Op dinsdag 21 november 2017 01:42 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Heb t een en ander uitgezocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |