Zou zeggen, ga dat ook maar eens Googlen dan.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:45 schreef mrPanerai het volgende:
Ik wil dus graag een kat adopteren, vaak lees ik kattenaids... Wat moet ik me daar bij voorstellen qua extra verzorging?
Ben je van plan een te adopteren die dat heeft?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:45 schreef mrPanerai het volgende:
Ik wil dus graag een kat adopteren, vaak lees ik kattenaids... Wat moet ik me daar bij voorstellen qua extra verzorging?
In ieder geval dat je kat nooit meer in aanraking mag komen met andere katten. Dus geen andere kat in huis, niet naar buiten, niet naar het pension als je op vakantie gaat.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:45 schreef mrPanerai het volgende:
Zie dat er in asielen vaak bijstaan... En wil wel weten of ik dat als beginner met katten wel kan.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je van plan een te adopteren die dat heeft?
Die katten worden niet geadopteerd maar gaan naar permanente opvang instellingen.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:45 schreef mrPanerai het volgende:
Je ziet bij asiels regelmatig dat er katten worden aangeboden met kattenaids.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die katten worden niet geadopteerd maar gaan naar permanente opvang instellingen.
Mijn kat mocht altijd wel bij mij op bed, alleen nu niet meer omdat ik geen slaap kreeg doordat ze steeds op mij lag maar vond het altijd erg fijn. Heel soms mag ze daarom ook nog een keer meequote:Op maandag 8 januari 2018 21:51 schreef silent_scream1 het volgende:
3 weken geleden hebben we een poes van 9 uit het asiel geadopteerd. Nu merken we dat ze snachts nog al veel mauwt. Ik vind dat we dat moeten negeren omdat ze denk ik gewoon aandacht wil, maar mijn vriend wil haar op onze slaapkamer en dan op het voeteneinde van het bed laten slapen. Mij lijkt dat niet echt fris dus tot nu toe gebeurt dat dan ook niet, maar dit leidde al wel tot discussies omdat hij denkt dat het wel kan. Doen jullie dat wel en wat is verstandig?
Tsja eh wat je zelf wil. Ik begrijp nooit zo goed waarom men een (vlo-vrije) kat op bed vies vindt, het zijn van zichzelf ontzettend schone dieren en i.t.t. mensen zweten ze niet over hun hele lijf (Ik werk in een humaan ZH en in een dierenkliniek, en weet inmiddels wel wie ik minder schoon vindquote:Op maandag 8 januari 2018 21:51 schreef silent_scream1 het volgende:
3 weken geleden hebben we een poes van 9 uit het asiel geadopteerd. Nu merken we dat ze snachts nog al veel mauwt. Ik vind dat we dat moeten negeren omdat ze denk ik gewoon aandacht wil, maar mijn vriend wil haar op onze slaapkamer en dan op het voeteneinde van het bed laten slapen. Mij lijkt dat niet echt fris dus tot nu toe gebeurt dat dan ook niet, maar dit leidde al wel tot discussies omdat hij denkt dat het wel kan. Doen jullie dat wel en wat is verstandig?
Heerlijk, wakker worden met een kat in je armen.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef valentijn101 het volgende:
Katten wisselen regelmatig van slaapplek. Ze zal er nu gezellig bij willen kruipen omdat alles nog vreemd is en natuurlijk omdat het niet mag.
“Verboden plekjes zijn de beste plekjes”:Omdat kat
Grote kans dat ze na een tijdje een ander plekje zoekt. Ik zou haar dus gewoon erbij laten. Mocht ze geen andere plek zoeken.![]()
slapen naast een spinnende kat
![]()
niets is rustgevender
Of als je je ogen open doet je tegen de kont van je kat aankijkt.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heerlijk, wakker worden met een kat in je armen.![]()
Zolang ze niet recht in je gezicht gapen
quote:Op maandag 8 januari 2018 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Wakker worden van een nat neusje tegen je neus.
Dierbare herinnering.
Aw, had je ook een stempelaar?quote:Op maandag 8 januari 2018 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Wakker worden van een nat neusje tegen je neus.
Dierbare herinnering.
Zo'n exemplaar hebben wij. Of op een poef, of op een badmat, op z'n eigen slaapkamer (quote:Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef valentijn101 het volgende:
Katten wisselen regelmatig van slaapplek. Ze zal er nu gezellig bij willen kruipen omdat alles nog vreemd is en natuurlijk omdat het niet mag.
“Verboden plekjes zijn de beste plekjes”:Omdat kat
Grote kans dat ze na een tijdje een ander plekje zoekt. Ik zou haar dus gewoon erbij laten. Mocht ze geen andere plek zoeken.![]()
slapen naast een spinnende kat
![]()
niets is rustgevender
Bobjequote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo'n exemplaar hebben wij. Of op een poef, of op een badmat, op z'n eigen slaapkamer () bank, eettafelstoel etc etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |