Donaties voor een keyboard en het uitgeven aan vreten, was ook een zo'n mooie streek.quote:Op dinsdag 21 november 2017 16:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Met YouTube? Voor de rest ken ie nie zo veul.
Vast wel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 16:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Verdient hij niet eens een beetje zwart bij?
Het blijft mooier worden.quote:Op dinsdag 21 november 2017 16:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Donaties voor een keyboard en het uitgeven aan vreten, was ook een zo'n mooie streek.
Pikken zuigen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 16:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Gratis gekregen keyboards doorverkopen. Kan die met dat ding dat ie gisteren heeft gekregen ook doen, moet ie hem alleen wel eerst zien te repareren. Iets wat nog best een uitdaging kan worden voor iemand die niet eens een setje ruitenwissers kan monteren.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 15:37 schreef Mark031 het volgende:
Ben nog steeds benieuwd waarom er politie voor zijn deur stond en hij de stream ging stoppen.
Joh, ik lulde maar wat over de popo, geen idee of zij het waren. Er roste gewoon iemand op z'n deur terwijl ie middenin z'n verhaal zat, en toen had ie ineens wel erg veel haast met het uitzetten van die stream.quote:
Achter het station in Loosdrecht. Vraag naar ene Bradley D. Zo is er wel genoeg gezecht.quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:53 schreef 1marcelfilms het volgende:
al gezecht maar waar kan ik meedoen?
Ik denk dat hij in totaal niet meer dan 100 euro heeft verdiend met YouTube en dat terwijl hij achterlijk veel tijd heeft besteed aan het maken en editen van zijn filmpjes.quote:Op dinsdag 21 november 2017 16:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Het enige publiek wat hij heeft is Fok.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in totaal niet meer dan 100 euro heeft verdiend met YouTube en dat terwijl hij achterlijk veel tijd heeft besteed aan het maken en editen van zijn filmpjes.
Hij blijft echt in de illusie leven dat zijn filmpjes internationaal gaan aanslaan.
Kamp.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
Ach hij komt uit Loosdrecht waarschijnlijk uit een familie met oud geld.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 21 november 2017 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
En de enige filmpjes die worden bekeken zijn clickbait, zoals die van Patricia Paay of mensen die zijn overledenquote:Op dinsdag 21 november 2017 21:13 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Het enige publiek wat hij heeft is Fok.
Voor de rest kan je nooit uitcashen als je om de haverklap een nieuw kanaal maakt, die inkomsten zijn foetsie.
Hè verdorie, wat een deceptiequote:Op dinsdag 21 november 2017 18:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Joh, ik lulde maar wat over de popo, geen idee of zij het waren. Er roste gewoon iemand op z'n deur terwijl ie middenin z'n verhaal zat, en toen had ie ineens wel erg veel haast met het uitzetten van die stream.![]()
Maar meer dan dat weet ik dus ook niet.
Naar die andere ook alleen Fokkers.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:11 schreef Mark031 het volgende:
[..]
En de enige filmpjes die worden bekeken zijn clickbait, zoals die van Patricia Paay of mensen die zijn overleden![]()
Geen hond kijkt naar zijn keyboardfilmpjes.
En zijn werkgever.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Naar die andere ook alleen Fokkers.
Zijn er al koeriervlogs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |