SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 november 2017 15:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Altijd dezelfde.
die nummer 12 he, die schreeuwde het hardst om een reset. Kijk hem eens, PLAATS 12quote:Op maandag 20 november 2017 16:01 schreef devzero het volgende:
Plaatsje 31Tijd om weer terug te komen
Was te verwachten. Holle vaten klinken het hardst.quote:Op maandag 20 november 2017 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die nummer 12 he, die schreeuwde het hardst om een reset. Kijk hem eens, PLAATS 12![]()
![]()
Dat zou ik nooit doen!!quote:Op maandag 20 november 2017 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook in de spiegel
Hahahahahaquote:Op maandag 20 november 2017 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook in de spiegel
Hij bleef er op gegeven moment een hele nacht voor op tot 7 uur 's ochtendsquote:Op maandag 20 november 2017 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Was te verwachten. Holle vaten klinken het hardst.
quote:Op maandag 20 november 2017 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij bleef er op gegeven moment een hele nacht voor op tot 7 uur 's ochtends
Had hij 0 punten, NUL PUNTEN!!!![]()
![]()
Ben jij ook opgebleven ?quote:Op maandag 20 november 2017 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
ja, in deel 75 zeker.quote:Op maandag 20 november 2017 16:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Streepje gaat een genadeloze comeback maken.
Dat hij nog niet aan de score is gaan prutsenquote:Op maandag 20 november 2017 16:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Streepje gaat een genadeloze comeback maken.
Ik heb toch al vakantie? Hoezo?quote:Op maandag 20 november 2017 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wanneet begint je vakantie nou?
herkenbaarquote:Op maandag 20 november 2017 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 november 2017 15:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Altijd dezelfde.
is de bak al aan het stuiteren?quote:Op maandag 20 november 2017 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een maat van mij en mijn broertje hebben hier zaterdag voetbal komen kijken nu heeft een van de twee een half leeg energie blikje in mijn vuilnisbak gegooid dat is gaan lekken nu heb in die energie shit in mijn vuilnisbak.
Lekker danquote:Op maandag 20 november 2017 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een maat van mij en mijn broertje hebben hier zaterdag voetbal komen kijken nu heeft een van de twee een half leeg energie blikje in mijn vuilnisbak gegooid dat is gaan lekken nu heb in die energie shit in mijn vuilnisbak.
Stinkt heb maar nieuwe zak in gedaan leuke klus voor als mijn vriendin langskomt.quote:
Gooi je hem leeg en zet je hem in de regen?quote:Op maandag 20 november 2017 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb niet echt balkon voor mezelf hier.quote:Op maandag 20 november 2017 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gooi je hem leeg en zet je hem in de regen?
Ooit van wassen gehoord?quote:Op maandag 20 november 2017 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stinkt heb maar nieuwe zak in gedaan leuke klus voor als mijn vriendin langskomt.
Van de bak ?quote:
Aah oké dan is het wel klote ja.quote:Op maandag 20 november 2017 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb niet echt balkon voor mezelf hier.
quote:Op maandag 20 november 2017 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stinkt heb maar nieuwe zak in gedaan leuke klus voor als mijn vriendin langskomt.
Misschien een klusje voor de coaching.quote:Op maandag 20 november 2017 16:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja. Ik was geregeld mijn vuilisemmer van 30 liter
Mijn eetlustquote:
Helaas werkt het zo nietquote:Op maandag 20 november 2017 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En van niet eten word je lekker "dun"
Idd.quote:Op maandag 20 november 2017 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En van niet eten word je lekker "dun"
Knap, heel knapquote:Op maandag 20 november 2017 16:43 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Als je maar lang genoeg niet eet hoef je nooit meer te eten.
Ook dat is kloppendquote:Op maandag 20 november 2017 16:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Knapper word je niet van niet eten.
Lekker ik ga voor soep of pizza al was soep gisteren niet vullend genoeg.quote:
Is dat raar ?quote:Op maandag 20 november 2017 16:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Met gehakt joh? Okay.
Normaal doen mensen met rookworst speklapje of een gehaktbal.quote:
Kan er veel mee saté erover krieken saus of gewoon in de soep.quote:
Heeeeeerlijkquote:Op maandag 20 november 2017 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan er veel mee saté erover krieken saus of gewoon in de soep.
Als stampot of gewoon als groente?quote:Op maandag 20 november 2017 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd goed morgen ga ik andijvie maken met spekjes denk ik
Gewoon koken en dan puree erdoor.quote:Op maandag 20 november 2017 16:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als stampot of gewoon als groente?
Ben je Nederlands ?quote:
Nee, nooitquote:Op maandag 20 november 2017 16:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Die heb je nog nooit gegeten?
Hmmn Nederlandse keuken was niet de hoofdkeuken thuis ?quote:
Moet altijd zo lekker poepen van spruitjesquote:Op maandag 20 november 2017 16:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het koken stinkt vreselijk, maar ze smaken lekker.
quote:Op maandag 20 november 2017 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet altijd zo lekker poepen van spruitjes
Ik ga een keer proberen. Dus gewoon in water met beetje zout? Niet te zacht? Of juist wel?quote:Op maandag 20 november 2017 16:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als eerste keer is kan je ze beter roerbakken.quote:Op maandag 20 november 2017 16:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ga een keer proberen. Dus gewoon in water met beetje zout? Niet te zacht? Of juist wel?
Nee, dat is vooral Spaans en Indoquote:Op maandag 20 november 2017 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn Nederlandse keuken was niet de hoofdkeuken thuis ?
Dat hangt een beetje af van je voorkeur. De een vind ze lekkerder als ze wat stevig zijn de ander juist niet.quote:Op maandag 20 november 2017 16:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ga een keer proberen. Dus gewoon in water met beetje zout? Niet te zacht? Of juist wel?
Maar qua smaak, he. Als wat lijkt het?quote:Op maandag 20 november 2017 16:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje af van je voorkeur. De een vind ze lekkerder als ze wat stevig zijn de ander juist niet.
Zo, ehm ja dat is een goede vraag..quote:Op maandag 20 november 2017 16:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar qua smaak, he. Als wat lijkt het?
Bitterquote:Op maandag 20 november 2017 16:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar qua smaak, he. Als wat lijkt het?
quote:Op maandag 20 november 2017 16:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
hipster gespotquote:Op maandag 20 november 2017 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bittere buitenkant waardoor het binnenste heel fresh smaakt.
Damn wil ookquote:Op maandag 20 november 2017 17:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hier is ook nikls mis mee [ afbeelding ]
Is het ook niet imo, maar mss moet ik ze nog eens proberen te bakken of korter te koken zoals dev zei.quote:
Idd smaakt onlekkere dingen wel lekker als je het weet te bereidenquote:Op maandag 20 november 2017 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het ook niet imo, maar mss moet ik ze nog eens proberen te bakken of korter te koken zoals dev zei.
Je hebt het zelfde probleem met okra. Als je dat te lang bakt, wordt het erg slijmerig. Dus of even kort bakken of in een stew.quote:
Ik kook spruitjes bijna nooit, ik bak zequote:Op maandag 20 november 2017 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het ook niet imo, maar mss moet ik ze nog eens proberen te bakken of korter te koken zoals dev zei.
40 a 45 gramquote:
Ik heb ze nog nooit zelf gekooktnof gebakken.quote:Op maandag 20 november 2017 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kook spruitjes bijna nooit, ik bak ze
Okra vind ik juist heel lekker. Met garnalen in sambal goreng. Droog bakken, ja.quote:Op maandag 20 november 2017 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het zelfde probleem met okra. Als je dat te lang bakt, wordt het erg slijmerig. Dus of even kort bakken of in een stew.
Als je spruitjes stinken, dan kook je het te lang.
Wat ga jij eten vandaag?quote:Op maandag 20 november 2017 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zelf gekooktnof gebakken.
Bietjes en gehaktbal, zussen eten hier dus druk.quote:
Oh ja, hahaquote:Op maandag 20 november 2017 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah het ontlast me meer
Ik vind okra ook erg lekker, maar wel zo vers mogelijk. "oude" okra is meestal taai. En droog deppen doe ik nooitquote:Op maandag 20 november 2017 17:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Okra vind ik juist heel lekker. Met garnalen in sambal goreng. Droog bakken, ja.
Maar okra moet je dan ook eerst droog deppen met een handdoek en open laten rusten voor een uur ofzo.
Oeh, gezellig!quote:Op maandag 20 november 2017 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bietjes en gehaktbal, zussen eten hier dus druk.![]()
En jij?
wat voor?quote:Op maandag 20 november 2017 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
K ga pizza eten morgen uitgebreid koken dus vandaag makkelijk
Paella is echt mijn lievelings eten.quote:Op maandag 20 november 2017 17:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Oeh, gezellig!
Ik ga de overgebleven paella opwarmen
Mijne macaroniquote:Op maandag 20 november 2017 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paella is echt mijn lievelings eten.
Lekker makkelijk te makenquote:
Ik maak altijd hele voorbereidingen met eten. Sta wel uren soms in de keukenquote:Op maandag 20 november 2017 17:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind okra ook erg lekker, maar wel zo vers mogelijk. "oude" okra is meestal taai. En droog deppen doe ik nooitAls ik thuis kom wil ik binnen 30-40 minuten kunnen eten
Niemand denk ik.quote:Op maandag 20 november 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat volgend jaar mijn jaarrecord aantal posts verbreken jongens?
quote:Op maandag 20 november 2017 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vroeger een Spaanse extra oma die kon echt heerlijk paella en tortilla maken.
quote:Op maandag 20 november 2017 17:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Niemand denk ik.
bijna toe aan #600quote:Op maandag 20 november 2017 17:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Bijna weer een topic vol.
Tong 80quote:Op maandag 20 november 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat volgend jaar mijn jaarrecord aantal posts verbreken jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |