In het toestel zal je dat gerammel vast wel merken ja, maar het is niet alsof het toestel wild op en neer gaat of zo.quote:Op maandag 4 december 2017 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou dat schudden waarneembaar moeten zijn? Je zou zeggen van wel.
Kun je dat ook aantonen?quote:Op maandag 4 december 2017 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In het toestel zal je dat gerammel vast wel merken ja, maar het is niet alsof het toestel wild op en neer gaat of zo.
wat voor een verslag..quote:Op maandag 4 december 2017 23:55 schreef _--_ het volgende:
Ik ga jok's posts als referentie gebruiken in mijn verslag.
Er zijn al vele video's daarvan getoond...quote:
Kun je dat met voorbeelden aantonen?quote:Op maandag 4 december 2017 18:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, geintje natuurlijk
Maar zo'n Boeing is niet geschikt om op dergelijke hoogtes zo snel te vliegen. Het toestel wordt dan simpelweg onbestuurbaar en zal mogelijk uit elkaar schudden door de krachten die het te verduren krijgt. De luchtdichtheid is daar simpelweg te hoog voor.
Verveel je je zo erg dat je posts van ruim een maand oud gaat zitten citeren?quote:Op woensdag 10 januari 2018 14:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn al vele video's daarvan getoond...
Dat mag niet ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verveel je je zo erg dat je posts van ruim een maand oud gaat zitten citeren?
Stop hier eens mee. Of reageer niet als je het te ver naar achteren vindt of reageer inhoudelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verveel je je zo erg dat je posts van ruim een maand oud gaat zitten citeren?
quote:Air Canada Flight 143 was a scheduled domestic passenger flight between Montreal and Edmonton that ran out of fuel on July 23, 1983 at an altitude of 12,500 metres (41,000 ft), midway through the flight. The crew was able to glide the Boeing 767 aircraft safely to an emergency landing at a former Royal Canadian Air Force base in Gimli, Manitoba, that had been turned into a motor racing track. This unusual aviation incident earned the aircraft the nickname "Gimli Glider."
(...)
the left engine failed and they began preparing for a single-engine landing.
As they communicated their intentions to controllers in Winnipeg and tried to restart the left engine, the cockpit warning system sounded again with the "all engines out" sound, a long "bong" that no one in the cockpit could recall having heard before and was not covered in flight simulator training. Flying with all engines out was something that was never expected to occur and had therefore not been covered in training. Seconds later, with the right-side engine also stopped, the 767 lost all power, and most of the instrument panels in the cockpit went blank.
(...)
the pilots were already descending through 35,000 feet (11,000 m)[4] when the second engine shut down. They immediately searched their emergency checklist for the section on flying the aircraft with both engines out, only to find that no such section existed.
Uhuh, en dan dat ding in een sideslip gooienquote:Op woensdag 10 januari 2018 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Komt vaker voor dat met vliegtuigen iets gedaan wordt dat niet in de handleiding wordt beschreven, zoals de Gimli Glider. In 1983 kwam een 767 zonder brandstof te zitten en moest een noodlanding. Een noodlanding terwijl geen van de motoren het deed, was nooit op getraind, en in de emergencychecklist was ook niet beschreven hoe je het toestel moest vliegen als beide motoren waren uitgevallen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider
[..]
5kg vogels kunnen ook veel schade maken.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Deze is ook wel aardig
https://en.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines_Flight_243
Veilig geland na explosieve decompressie waardoor een flink deel van het dak van de cabine was verdwenen. Slechts één dode.
[ afbeelding ]
Kortom: vliegtuigen kunnen nog best wat hebben voordat ze desintegreren.
Vooral rond kerstquote:Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
5kg vogels kunnen ook veel schade maken.
Nee, daarna is de vogel gevlogen...quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Want voor of na kerst ineens niet meer?
Wat is je punt?quote:Op woensdag 10 januari 2018 22:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
5kg vogels kunnen ook veel schade maken.
Just thinking about what would happen if the 5kg bird was an upright steel girder.quote:
Ja als jij domme vergelijkingen blijft maken...quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Just thinking about what would happen if the 5kg bird was an upright steel girder.
Je wilde dus het onderwerp wijzigen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 21:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Just thinking about what would happen if the 5kg bird was an upright steel girder.
Zeitgeist zit slecht in elkaar, veel oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat vinden we hier van Zeitgeist en het stukje 9/11 dat daar getoond werd?
Ja, Zeitgeist is natuurlijk een monument he?quote:Op zondag 14 januari 2018 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat vinden we hier van Zeitgeist en het stukje 9/11 dat daar getoond werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |