Jep, en let ook op wat Ledger zegt, je BTC zijn en blijven veilig maar voor BTG nemen ze geen verantwoordelijkheid in verband met stabiliteit BTG netwerk.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je. Heb ik nu idd niks aan helaas maar een volgende keer wellicht wel.
Ik ga straks nog eens proberen via Coinomi. Tijdje terug werkte dat voor ongeveer alle wallets behalve Electrum.
En Bitcoin Gold zelf roept als weken dat ze met een Electrum instructie na de fork komen. Nou ja, zes maanden na de fork is ook na de fork natuurlijk..![]()
Daarom wilde ik de BTG ook gewoon zsm dumpen want ik vraag me af wat ervan overblijft over een tijdje.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:59 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Jep, en let ook op wat Ledger zegt, je BTC zijn en blijven veilig maar voor BTG nemen ze geen verantwoordelijkheid in verband met stabiliteit BTG netwerk.
En dan toch nog even een ruime verdubbeling van de BTG prijs vannacht!
quote:Alarm bells immediately ring in that if there is a global catastrophe, the Internet as well as electricity, may be knocked out rendering Bitcoin useless, but that hasn’t dissuaded them. Even staunch survivalists are convinced Bitcoin will endure economic collapse, global pandemic, climate change catastrophes and nuclear war.
op btctalk forum wordt gezegd dat de coin dood is, scam?quote:Op dinsdag 21 november 2017 01:02 schreef metallicelmo het volgende:
Wat denken jullie van Litecoin Gold? (LTG) $0,002 cent per stuk, 84 miljoen coins max.. Wordt op meerdere exchanges toegevoegd. Is nu nog helemaal niets, enige toekomst denken jullie als je kijkt naar het "succes" van Bitcoin Cash of Bitcoin Gold?
En ja je gelooft het niet, Litecoin Gold is een ERC20 token... maandje oud
Maximaal 100 BTC inderdaad. Waardeloos.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
er is tegenwoordig een maximum wat je van je bittrex account kan afhalen? waardeloze site
nee, 0,015 btcquote:Op dinsdag 21 november 2017 10:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Maximaal 100 BTC inderdaad. Waardeloos.
Je hebt niet genoeg aan 100 BTC per dag withdrawen? Wauw.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
er is tegenwoordig een maximum wat je van je bittrex account kan afhalen? waardeloze site
Dan moet je ff dat verificatieproces doorlopen. Duurde tien minuten bij mij eergisteren ofzo tot het was goedgekeurd.quote:
de basic?quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je ff dat verificatieproces doorlopen. Duurde tien minuten bij mij eergisteren ofzo tot het was goedgekeurd.
Dat dacht ik ook met mijn BCC, die kabbelde langzaam aan steeds wat verder richting de afgrond, toen maar snel verkocht op $300quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom wilde ik de BTG ook gewoon zsm dumpen want ik vraag me af wat ervan overblijft over een tijdje.
En Electrum is dus wel een veilige manier om je BTC op te slaan maar niet de meest handige igv een fork. Weer wat geleerd!
Nee ik ging van Basic naar Enhanced. Selfie en ID indienen via de site. Staat stap voor stap wat je moet doen. Echt paar minuten werk.quote:
Daar probeerde ik mezelf nu ook mee gerust te stellen (eerlijk is eerlijk, de gratis 0.6 BTG was gister gewoon een welkome aanvulling geweest op m'n Project Hele Bitcoin potje) maar ik zie dat met BTG niet gebeuren wat er met BCC gebeurde helaas. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:32 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met mijn BCC, die kabbelde langzaam aan steeds wat verder richting de afgrond, toen maar snel verkocht op $300
Leg het maar uit.quote:
ik hou niet echt van die onzin, maar goed bedankt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ging van Basic naar Enhanced. Selfie en ID indienen via de site. Staat stap voor stap wat je moet doen. Echt paar minuten werk.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik hou niet echt van die onzin, maar goed bedankt.
Ze zijn US-based dus moeten voldoen aan AML regulations.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:37 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik vind het niet nodig om ineens allemaal gegevens van mezelf te moeten sturen.
Dat kan, maar alleen een ID wordt afgekeurd.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb die enhanched verificatie op bittrex ergens in juni gedaan, toen hoefde je nog geen selfie () te uploaden volgens mij.
Paspoort was voldoende en het was binnen een mimnuut geregeld.
Nog even wachten en dan hebben we goede decentrale exchangesquote:Op dinsdag 21 november 2017 11:38 schreef ColeJ het volgende:
Naja dat is niet ineens, dat is als je lekker op Bittrex wilt werken. Ik snap je punt wel hoorMaar aan de andere kant, jou gegevens zijn al lang verspreid over deze aardkloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |