Vanaf half negen moeten er bonnetjes worden gebruikt.quote:Op zondag 19 november 2017 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Om half negen gratis drinken of tot half negen gratis drinken?
Als ze zo zaken doet gaat ze goed nat....
En daarom zei ze dat er om half negen gratis drinken was.quote:Op zondag 19 november 2017 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf half negen moeten er bonnetjes worden gebruikt.
Incluis nieuwe autoquote:Op zondag 19 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zijn de oud-eigenaren nou op vakantie op hun oude camping? Waarvan ze de veranderingen niet echt leuk vonden?
Tot hun huis klaar is wat ze laten bouwen.quote:Op zondag 19 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zijn de oud-eigenaren nou op vakantie op hun oude camping? Waarvan ze de veranderingen niet echt leuk vonden?
midlife crisis aankoopquote:Op zondag 19 november 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
Ah, een cabrio gekocht van de opbrengst van de camping dus
Ja, ze wachten tot hun huis klaar is.quote:Op zondag 19 november 2017 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
nou nou nouquote:Op zondag 19 november 2017 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
baantje erbij
volgens mij heeft patrick nog wel een blow Job voor je
Standaard ...quote:Op zondag 19 november 2017 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zitten er eigenlijk alleen maar Nederlanders?
ik gewoon een sedannekequote:Op zondag 19 november 2017 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel mij wat, wij zijn 51 en hebben.... idd, een cabrio![]()
Op de camping niet?quote:Op zondag 19 november 2017 21:58 schreef matthijst het volgende:
En een mededeling: er wordt niet geneukt.
Ik ben na mijn 40e weer gaan motorrijden.quote:Op zondag 19 november 2017 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel mij wat, wij zijn 51 en hebben.... idd, een cabrio![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |