Ja, ik las het net.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met de zoon van Jon Bon Jovi, die een jongere kopie van zn vader is
quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij hebben mevrouw Bon Jovi en hij de afspraak dat hij niet in New Jersey mag vreemdgaan, dus of dat nou zo'n goed voorbeeld is
Hahahaquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Volgens de Daily Mail Online zijn ze verliefder dan ooit. Kun je dat niet aan de begeleidende foto zien?
[ afbeelding ]
Mooie jurk,quote:Op zondag 8 september 2024 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
Britt Dekker getrouwd met haar Max: 'Trouwen is echt heel leuk': www.rtl.nl/boulevard/ente(...)-dekker-max-getrouwd
Wat is een doorkijkjurk? Een jurk met mesh? Zoals heel veel trouwjurken?quote:
Nee, ik bedoel een jurk waar je het vel van de dame doorheen ziet.quote:Op zondag 8 september 2024 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is een doorkijkjurk? Een jurk met mesh? Zoals heel veel trouwjurken?
Ja, een jurk met mesh dus.quote:Op zondag 8 september 2024 14:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel een jurk waar je het vel van de dame doorheen ziet.
Mwah, ik hou er niet zo van, vind t toch een tikje ordinair, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft een mooi figuur en kan 'm prima hebbenquote:
Eens!quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ordinaire zie ik dan totaal weer niet. Ik zie wel een prachtige jurk.
Ieder z’n ding, ik vind het allesbehalve ordinair. Haar figuur was me tbh niet eens opgevallen,quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:37 schreef totebel het volgende:
[..]
Mwah, ik hou er niet zo van, vind t toch een tikje ordinair, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft een mooi figuur en kan 'm prima hebben
Topicreeks: And it's a match!!! Sterren die elkaar hebben gevonden #2quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:45 schreef Troel het volgende:
Suzanne Schulting heeft verkering met schaatscollega Joep Wennemars https://www.nu.nl/schaats(...)-joep-wennemars.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |