abonnement Unibet Coolblue
pi_175164519
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een beetje aan introspectie gedaan en eigenlijk vind ik ze allemaal triest. Demonstreren tussen kinderen is levensgevaarlijk en aan een snelwegblokkade door de politie zijn al eens mensen overleden. Ik kan net iets meer respect opbrengen voor de beweegredenen van de snelwegblokkade, maar het is toch echt een verkeerd instrument hoor. Het slachtofferorgel van de anti-pieten gaat ook echt een paar stappen te ver.
https://joop.bnnvara.nl/o(...)otesten-aan-kinderen
Iedereen die zwarte piet leuk vindt is een racistische eikel!
https://joop.bnnvara.nl/opinies/dokkum-werd-sinterklaas-vermoord
Pro-pieten hebben sinterklaas vermoord. Pro pieten zijn niet voor rede vatbaar. Pro pieten zijn nog veel meer stomme dingen. Vervang voor de grap eens pro-piet aanduidingen met moslims en islam in dat stuk. Veel hypocrieter kan het niet worden.
Joop lezen is een vorm van educatie. Echt aan te raden. 'Know your enemy and you know yourself'. ^O^

Of heb ik hen nu op een idee gebracht? Neuh, denk het niet, ze zijn te veel vol van zichzelf.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175164529
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een beetje aan introspectie gedaan en eigenlijk vind ik ze allemaal triest. Demonstreren tussen kinderen is levensgevaarlijk en aan een snelwegblokkade door de politie zijn al eens mensen overleden. Ik kan net iets meer respect opbrengen voor de beweegredenen van de snelwegblokkade, maar het is toch echt een verkeerd instrument hoor. Het slachtofferorgel van de anti-pieten gaat ook echt een paar stappen te ver.
https://joop.bnnvara.nl/o(...)otesten-aan-kinderen
Iedereen die zwarte piet leuk vindt is een racistische eikel!
https://joop.bnnvara.nl/opinies/dokkum-werd-sinterklaas-vermoord
Pro-pieten hebben sinterklaas vermoord. Pro pieten zijn niet voor rede vatbaar. Pro pieten zijn nog veel meer stomme dingen. Vervang voor de grap eens pro-piet aanduidingen met moslims en islam in dat stuk. Veel hypocrieter kan het niet worden.
#theyhavethedumb
pi_175164548
Wie heeft de precieze plek aangewezen waar ze zouden mogen demonstreren?
Make my day!
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 november 2017 @ 00:47:38 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175164549
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Joop lezen is een vorm van educatie. Echt aan te raden. 'Know your enemy and you know yourself'. ^O^

Of heb ik hen nu op een idee gebracht? Neuh, denk het niet, ze zijn te veel vol van zichzelf.
Je weet pas echt dat je gelijk hebt als zij er een gigantisch probleem van maken. Of als ze het in een zeldzaam geval met je eens zijn :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175164599
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat een slechte stukjes
Van de feministische hype is ondertussen bekend dat veel van de medestanders vieze aanranders waren. Ben benieuwd wat de vieze was van mensen die overal racisme zien is.
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 00:40 schreef madam-april het volgende:

[..]

De reden dat tegendemostraties een ding zijn, is dat het een hele effectieve methode gebleken is om mensen hun recht op demonstratie te ontnemen. Zelfs dreigen met een tegendemostratie en geweld is in veel gevallen al genoeg over ervoor te zorgen dat een legale vreedzame demonstratie verboden wordt 'in het belang van de openbare orde en de veiligheid van de demonstranten'. Het is dus een hele effectieve manier om je tegenstander het zwijgen op te leggen. Het is de standaard tactiek van links.
De afgelopen jaren is dit meerdere keren gebeurd en was er niemand bij de jopen van Nederland die dit heel erg erg vonden. Toch is dat niet echt een goede politieke reden imho. Er zijn vaak genoeg conservatieve en rechtse regeringen geweest.
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 00:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Joop lezen is een vorm van educatie. Echt aan te raden. 'Know your enemy and you know yourself'. ^O^

Of heb ik hen nu op een idee gebracht? Neuh, denk het niet, ze zijn te veel vol van zichzelf.
Heb al een tijdje geen stuk meer van of over huisaanrander van Jole voorbij zien komen op die site. Persoonlijk volg ik meer het Angelsaksische nieuws. Als je wil weten wat al die zelfstandig denkende hoogopgeleide stadsmensen (volgens het laatste opiniestuk over ZP op nu) vinden over een jaartje of net wat langer moet je daar kijken wat de progressieven doen.
pi_175164695
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 00:47 schreef agter het volgende:
Wie heeft de precieze plek aangewezen waar ze zouden mogen demonstreren?
De gemeente.

Op Twitter zijn wel foto's te vinden van het lege vak langs de route.

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ren-staan-schreeuwen
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 19 november 2017 @ 01:14:48 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175164766
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')