SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
OK, wil je nu een lolly ofzo?quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:44 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Pils is officieel een soort bier en wordt vernoemd naar de stad Pilsen (Plzeň) in Tsjechië waar dit type bier afkomstig is. Door ontevredenheid in de stad Pilsen over het huidige bier besloten zij een eigen bier te brouwen. Bij het brouwproces werd er geen gebruik gemaakt van bovengisting, maar ze maakte gebruik van ondergisting. Zo is pils ontstaan.
TVP gezet, morgen even antwoorden.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hier een toppa voor jou
WGR / Kunstmatige Intelligentie / Informatiekunde
Jäaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaajaaaaaaquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
OK, wil je nu een lolly ofzo?
zelflerende vibrators, nice, even bookmarken.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog een leuke AI artikel gelezen, wellicht leuk ideetje voor flip![]()
https://www.volkskrant.nl(...)f2918260fb48b143d20b
quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelflerende vibrators, nice, even bookmarken.
Ik ontwerp liever robots die slim genoeg zijn om zelf robots te ontwerpen die slimmer dan zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen vibrator-innovator worden
Houd je wel rekening met het einde van de mensheid enzo?quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ontwerp liever robots die slim genoeg zijn om zelf robots te ontwerpen die slimmer dan zichzelf zijn.
Die is helaas niet meer te stoppen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:55 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Houd je wel rekening met het einde van de mensheid enzo?
Goeie vogeltjesdansquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ontwerp liever robots die slim genoeg zijn om zelf robots te ontwerpen die slimmer dan zichzelf zijn.
Als ze m'n geest maar uploaden dan... 😂quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die is helaas niet meer te stoppen.
You even schrijvenquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
enjoy yourself, stop er niet te veel moeite in iemand anders heeft in 5 seconden weer anders.
Ongeldig verzoekquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:08 schreef misterxvany het volgende:
Haal mijn UI er eventjes uit. Thx.
wat zeggen jijquote:
Moet ik er dan tot in den eeuwigheid in blijven staan?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:11 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Moet ik er dan tot in den eeuwigheid in blijven staan?
Ik zit nu aan mijn negendequote:Op zaterdag 18 november 2017 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit nu aan een tripel karmeliet![]()
wat is karmeliet?quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit nu aan een tripel karmeliet![]()
okquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo heet het, geen idee wat het is.
Karmeliet is een complex goud- tot bronskleurig bier met een romige schuimkraag. Dit komt onder meer door de gebruikte granen, maar ook door een beperkt gebruik van Stiermarkse hop, het overvloedig kruiden en het fruitig karakter (banaan en vanille) van de huisgist. De zoete aanzet evolueert verder in een uitgesproken sinaasappelsmaak om dan mildbitter uit te vloeien. De aanbevolen schenkingstemperatuur van Tripel Karmeliet ligt rond de 6-9 graden Celsius.quote:
Belgisch bier volgens google.quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Karmeliet is een complex goud- tot bronskleurig bier met een romige schuimkraag. Dit komt onder meer door de gebruikte granen, maar ook door een beperkt gebruik van Stiermarkse hop, het overvloedig kruiden en het fruitig karakter (banaan en vanille) van de huisgist. De zoete aanzet evolueert verder in een uitgesproken sinaasappelsmaak om dan mildbitter uit te vloeien. De aanbevolen schenkingstemperatuur van Tripel Karmeliet ligt rond de 6-9 graden Celsius.
Negende HJ is dat pils ofwa?quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
negende pilsje hoop ik en niet een tripel?
Ja, net wat ingeschonkenquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij al lekker aan het borrelen dan?
Is 1 van m'n favo bieren en volgens ratebeer ook de #1 tripel van de wereldquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Belgisch bier volgens google.
Maar lekker joh of niet?
je drinkt nu gewoon the best from the bestquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is 1 van m'n favo bieren en volgens ratebeer ook de #1 tripel van de werelden dat kan ik gewoon bij de jumbo om de hoek verkrijgen
![]()
is normaal voor een tripel. het is geen pilsje wat je zo wegkloktquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat jij drinkt heeft een hoog alcohol percentage 8,4 procent, voor een biertje
ah ok ja dat wist ik nietquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is normaal voor een tripel. het is geen pilsje wat je zo wegklokt
quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:22 schreef _--_ het volgende:
GC / Raad hier waar de eerst volgende atoombom gaat vallen
quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
hopelijk nooit niet maarja
Sorry? Nooit niet? Altijd dus?quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
hopelijk nooit niet maarja
quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:26 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Sorry? Nooit niet? Altijd dus?![]()
Soms denk ik dat we in een negatief universum leven dan een soort utopische wereldquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat we in een negatief universum leven dan een soort utopische wereld
Ik zegt toch geen altijd of wel dan? Hopelijk nooit maar dat is niet realistischquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:26 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Sorry? Nooit niet? Altijd dus?![]()
Dat zeg je taaltechnisch wel, eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zegt toch geen altijd of wel dan? Hopelijk nooit maar dat is niet realistisch
-- = + wiskundig gezienquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zegt toch geen altijd of wel dan? Hopelijk nooit maar dat is niet realistisch
okquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:28 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Dat zeg je taaltechnisch wel, eigenlijk...
Nee nee... het is gewoon dat je iets vind he?!quote:
neehoorquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:38 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Nee nee... het is gewoon dat je iets vind he?!
Dan is het goed... alleen ik mag nl iets vinden en de rest lekker niet.quote:
lolquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:40 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Dan is het goed... alleen ik mag nl iets vinden en de rest lekker niet.
ikquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:39 schreef Shakaloha het volgende:
Hoi hoi. Wie gaat vandaag zijn schoen zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:43 schreef misterxvany het volgende:
De Sint slaat mij toch wel over... zal wel stout geweest zijn ofzo...
Maar hoe weet hij dat? Ik sta in het schrijf-me-niet register...quote:
Mijn fout...quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:48 schreef Shakaloha het volgende:
Jeej! Bijna nog nooit vertoond: om kwart voor tien punten scoren!!
Whoehoeeeeeeequote:Op zaterdag 18 november 2017 21:54 schreef Shakaloha het volgende:
GeusRobje is het ook gelukt.
Mijn fout.
Ohja die youtube hit lolleromfgwtffbqqquote:
Ja, is mogelijk. Mobiel kun je de seconden niet zienquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:09 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ja. Ik zie er echt maar twee.
Ja dat grapje blijft grappig maar niet voor mijquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:10 schreef misterxvany het volgende:
[..]
SchakelenLiefst in 1 keer naar de 6.
Kijk maar naar je post, staan er toch echt twee.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, is mogelijk. Mobiel kun je de seconden niet zien
Het is wel een stuk sneller.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:10 schreef jodelahity het volgende:
ik haat de nieuwe firefox versie trouwens
Ja sorry dronken is alles leuk.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja dat grapje blijft grappig maar niet voor mij
Dat geloof ik eigenlijk wel. Niet getest. Bepaalde favo's zijn moeilijk te vinden en refresh knopje is er niet meer, vrij erg vind ikquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk wel. Niet getest. Bepaalde favo's zijn moeilijk te vinden en refresh knopje is er niet meer, vrij erg vind ik
dank uquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Correct u gaat door voor de koelkast. Gefeliciteerd.
Ow ja klopt, dat is de nieuwe positie inderdaad. En mijn 2e zeikpunt? Dat ik niet alle favo's zie snel? Bedoel ik moet echt zorgen dat het links komt anders zie ik ze niet allemaal. Dus tonen alle bladwijzers werkt nietquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:14 schreef misterxvany het volgende:
Refresh staat links van de adresbalk, bij mij iig wel.
bij mij ook. Ik heb Safari.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:14 schreef misterxvany het volgende:
Refresh staat links van de adresbalk, bij mij iig wel.
Mijn nederige excusus voor mijn input, mijnheer.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow ja klopt, dat is de nieuwe positie inderdaad. En mijn 2e zeikpunt? Dat ik niet alle favo's zie snel? Bedoel ik moet echt zorgen dat het links komt anders zie ik ze niet allemaal. Dus tonen alle bladwijzers werkt niet
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:17 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Mijn nederige excusus voor mijn input, mijnheer.
Ga naar Beeld, Zijbalk, Bladwijzers. Alle favorieten staan nu aan de linkerkant. Klik wel op Bladwijzermenu om je favorieten uit te klappen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:15 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow ja klopt, dat is de nieuwe positie inderdaad. En mijn 2e zeikpunt? Dat ik niet alle favo's zie snel? Bedoel ik moet echt zorgen dat het links komt anders zie ik ze niet allemaal. Dus tonen alle bladwijzers werkt niet
Ja oke nogal wat meer klikjes dus om het voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:18 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ga naar Beeld, Zijbalk, Bladwijzers. Alle favorieten staan nu aan de linkerkant. Klik wel op Bladwijzermenu om je favorieten uit te klappen.
Heb je als mod ook allerlei richtlijnen gekregen? Van wat mag en wat niet mag? En denk je dat je ze objectief kan toepassen als het om iets met betrekking tot jou gaat?quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Heb je als mod ook allerlei richtlijnen gekregen? Van wat mag en wat niet mag? En denk je dat je ze objectief kan toepassen als het om iets met betrekking tot jou gaat?
Inderdaad, ik bedoel 11. Beetje de tel kwijt nu.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:24 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoel 11. Beetje de tel kwijt nu.
Is dat een noodzaak voor jou om te weten?quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom wil je dat weten?
we kunnen ons beter richten op een goede schaakpartijquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is dat een noodzaak voor jou om te weten?
Als ik vraag welke richtlijnen je moet volgen en jij moet die geven als iemand ze vraagt dan moet je ze nu gevenquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we kunnen ons beter richten op een goede schaakpartij
maar niet nu. Ik netflix weer.
Je moet sowieso een bepaalde mate van mod vaardigheid vertonen hier om mod te blijven. En ja dat moet je anders kies je er niet voor om mod te willen zijn. Dus om gewoon wat richtlijnen vrij te geven lijkt me niet raarquote:
Richtlijn #1: gij zult niks vertellen over richtlijnen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je moet sowieso een bepaalde mate van mod vaardigheid vertonen hier om mod te blijven. En ja dat moet je anders kies je er niet voor om mod te willen zijn. Dus om gewoon wat richtlijnen vrij te geven lijkt me niet raar
Misschien, maar dan kan hij dat zeggenquote:Op zaterdag 18 november 2017 22:30 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Richtlijn #1: gij zult niks vertellen over richtlijnen.
Denk ik.
Richtlijn #2: gij zult niet vertellen over richtlijn #1.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Misschien, maar dan kan hij dat zeggen
nieuw?quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
the sinner is een goede serie. Aanrader!
Ik zag het, maar nog niet erop geklikt. Zal morgen ook even kijken.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
the sinner is een goede serie. Aanrader!
topquote:Op zaterdag 18 november 2017 23:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik zag het, maar nog niet erop geklikt. Zal morgen ook even kijken.
Zit hier nie...quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga naar de nachtwinkel
quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
zal vast wel tankstaion open zijn ofzow
Nope.quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
zal vast wel tankstaion open zijn ofzow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |