Ik heb dan ook jaren ervaring met in 4:3 filmen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef hugecooll het volgende:
In ekt 4:3 gefilmd voor dat nostalgische gevoelDeze man weet het sentiment goed over te brengen
quote:Op zondag 19 november 2017 15:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Rijnwaarden zijn er alleen maar pikzwarte Pieten, zoals het hoort!
En een Sinterklaas met een unmeunig zwoar accent!
[ afbeelding ]
Maar hij kwam wel erg tof over!
Alleen verzamel je zo wel allerlei gemeenten bij elkaar waar KOZP-zeikers het leven zuur van kan gaan maken!quote:Op zondag 19 november 2017 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Geweldige beelden, hier moeten we dus meer van hebben uit alle hoeken van het land!
Nee joh die worden gewoon op de snelweg tegengehouden.quote:Op zondag 19 november 2017 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen verzamel je zo wel allerlei gemeenten bij elkaar waar KOZP-zeikers het leven zuur van kan gaan maken!
Het was ook leuk, ondanks het slechte weer!quote:
oh dat kutweer begon hier godzijdank pas na de intocht. Verder wel nice.quote:Op maandag 20 november 2017 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was ook leuk, ondanks het slechte weer!En die kleine ukkies als mini-Pietje enzo!
Zoooo lief!
![]()
Mijn vriendin vond het ook leuk om het allemaal mee te maken, hoewel ze vorig jaar met Sinterklaas heeft kunnen babbelen en van meerdere Pieten pepernoten had gekregen. Dit jaar geen enkele pepernoot!Maar ja, we zijn ook maar heel even gebleven vanwege het kutweer.
Kap hier eens mee!quote:Op zondag 19 november 2017 15:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Rijnwaarden zijn er alleen maar pikzwarte Pieten, zoals het hoort!
En een Sinterklaas met een unmeunig zwoar accent!
[ afbeelding ]
Maar hij kwam wel erg tof over!
Leuk gedaan. Bedankt voor alle moeite.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb vandaag de intocht in Heerenveen gefilmd en vond het zo goed gedaan dat ik het materiaal ook hier op Fok! graag deel met jullie.
Mensen die ook materiaal uit andere delen van het land hebben gemaakt zouden dat hier ook kunnen delen om te laten zien dat ondanks de aanval op dit prachtige feest door de media het nogsteeds kan en gaat zoals het hoort!
Groetjes BaajGuardian.
Oh het was geen moeitequote:Op zaterdag 25 november 2017 17:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Bedankt voor alle moeite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |