SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 18:53:23 ]
wordt wel minderquote:Op zaterdag 18 november 2017 17:43 schreef Homijn het volgende:
Sinds die reset is het ineens een gekkenhuis hier
Het is nu rustiger dan voor de reset.quote:Op zaterdag 18 november 2017 17:43 schreef Homijn het volgende:
Sinds die reset is het ineens een gekkenhuis hier
dank jequote:
Al!quote:Op zaterdag 18 november 2017 17:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet.
Welke is de andere?quote:Op zaterdag 18 november 2017 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
dank je![]()
Kan je die andere eruit halen?
[ afbeelding ]
Hij had 0 punten, NUL PUNTEN!!quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:18 schreef jodelahity het volgende:
Lol als je dan nu nog slaapt ben je lichamelijk niet helemaal oke
quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij had 0 punten, NUL PUNTEN!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
was die echt lang op gebleven?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
De arme jongenquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
wat heeft ie gepost?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
nou na hetgeen die gepost heeft vind ik hem niet zo zielig meer.
niks super schokkends, wel vies.quote:
Tetten?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niks super schokkends, wel vies.
das niet vies.quote:
quote:
Waarop?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
nee maar vraag het hem zelf maar hij is er toch trots op
jij met je smegma altijd.quote:
hetgeen geplaatst was.quote:
ja ik ga het niet opzoeken.quote:
Dan mis je wel een kwart levenquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ik ga het niet opzoeken.
hoe dat zo?quote:
Dat is zo'n gezegde wat ik in één van de landen heb opgepikt. Maar het gaat dan wel meestal over eten. Wanneer je iets niet lust en niet wil eten en de ander vindt het superheerlijk, dan zegt hij: je verliest/mist een kwart of de helft van je leven. Dus dat je tijdens dat leven niet hebt genotenquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezegde wat ik in één van de landen heb opgepikt. Maar het gaat dan wel meestal over eten. Wanneer je iets niet lust en niet wil eten en de ander vindt het superheerlijk, dan zegt hij: je verliest/mist een kwart of de helft van je leven. Dus dat je tijdens dat leven niet hebt genoten
wie?quote:
Maar in dit geval een kwart van je leven, dat je geen smegma wilt googlenquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
nou daar gaan dan 25 jaar.
daarom, goede dealquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:41 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar in dit geval een kwart van je leven, dat je geen smegma wilt googlen
Wat wat? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
De tederste verleiding..
quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is een reclame slogan van Milka.
Sushi.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:44 schreef Hexx. het volgende:
[..]
R-D-G
Maar wat heb jij gegeten vandaag?
Ja sorry, mooier kan ik het niet maken.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik zat al op het puntje van mijn stoel
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 18 november 2017 18:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja sorry, mooier kan ik het niet maken.
Wel nog steeds benieuwd waar streepje mee kwam..
Oh, laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt een plaatje van een server verwijderen, maar niet van een netvlies
Kan je dus ook updates plaatsen? Dan zal ik in de OP zettenquote:
jepquote:Op zaterdag 18 november 2017 18:52 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Kan je dus ook updates plaatsen? Dan zal ik in de OP zetten
Wie? Aloa?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja ik zie het..
Ah ah.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee, dat zei een zeker iemand uit ‘s-Gravenhage gister.
als je enigszins serieus over zulke zaken moet nadenken is het antwoord bijna altijd nee.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef misterxvany het volgende:
Heb even serieus advies nodig... zal ik nog een achtste nemen? Mijn arm zegt van wel namelijk...
Achtste wat?quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef misterxvany het volgende:
Heb even serieus advies nodig... zal ik nog een achtste nemen? Mijn arm zegt van wel namelijk...
Omfg.quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je enigszins serieus over zulke zaken moet nadenken is het antwoord bijna altijd nee.
Achtste hemel, of zal ik de zevende houden?quote:
Hoh?quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:02 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Achtste hemel, of zal ik de zevende houden?
In welke krijg je die 40 maagden?quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:02 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Achtste hemel, of zal ik de zevende houden?
Geen idee, ik kan geen gedachten lezen?quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hoh?
Wait wat? Is het wat ik denk dat het is?
De dertiende.quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
In welke krijg je die 40 maagden?
nog wel...quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh je bent toch wel aanwezig vanavond?
Tofferik!quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:14 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Jaja, ik ben tof ik weet het dankje.
Schakelen naar de 6.quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:24 schreef jodelahity het volgende:
als iemand nog wil schaken dan moet het nu
Zit je me nou weer een punt door de plomp te douwen?quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:28 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Zit je me nou weer een punt door de plomp te douwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
moet.kunnenquote:Op zaterdag 18 november 2017 19:30 schreef Hexx. het volgende:
Ik schaak je de moeder
Hihi. Ik heb altijd ooit dat willen typen
duidelijkquote:Op zaterdag 18 november 2017 19:30 schreef Hexx. het volgende:
Ik schaak je de moeder
quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:30 schreef Hexx. het volgende:
Ik schaak je de moeder
Okay, bossquote:Op zaterdag 18 november 2017 19:33 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Schaam je maar dieper dan ik je kan raken dan praten we verder
Pils is officieel een soort bier en wordt vernoemd naar de stad Pilsen (Plzeň) in Tsjechië waar dit type bier afkomstig is. Door ontevredenheid in de stad Pilsen over het huidige bier besloten zij een eigen bier te brouwen. Bij het brouwproces werd er geen gebruik gemaakt van bovengisting, maar ze maakte gebruik van ondergisting. Zo is pils ontstaan.quote:
Ja, bedankt.quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:35 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Pils is officieel een soort bier en wordt vernoemd naar de stad Pilsen (Plzeň) in Tsjechië waar dit type bier afkomstig is. Door ontevredenheid in de stad Pilsen over het huidige bier besloten zij een eigen bier te brouwen. Bij het brouwproces werd er geen gebruik gemaakt van bovengisting, maar ze maakte gebruik van ondergisting. Zo is pils ontstaan.
Ja, ik houd wel van een gedetailleerde beschrijving van chickies. Je moet he, als je nooit van je zolderkamer af komt...quote:
Ja, ik snap hetquote:Op zaterdag 18 november 2017 19:56 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Ja, ik houd wel van een gedetailleerde beschrijving van chickies. Je moet he, als je nooit van je zolderkamer af komt...
quote:
Zeg wil je me niet zo mijn naam gebruiken...quote:
anderhalf uur is deze die ze gebouwd hebben, 40 minuten voor een kleinere.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
In 40 minuten, geloof daar niks van
quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zo tijdje geleden maar hemarookworst is weer in da house
Hoor het nu ja, vind het alsnog wel erg snelquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
anderhalf uur is deze die ze gebouwd hebben, 40 minuten voor een kleinere.
ja dat had ik ook moet ik zeggen, misschien lult die commentator maar stom uit z'n nek; maar die iglo was best vet.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoor het nu ja, vind het alsnog wel erg snel
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja flessen Oettinger van de Laidel
Schültenbrau van de Aldiequote:Op zaterdag 18 november 2017 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja flessen Oettinger van de Laidel
Best prima voor de prijs. Is ook geen Lidl merk, maar een gewoon Duits budgetmerk. Kon het ook bij de super in Hongkong kopen voor weinigquote:
oh baas, zal er eens om denken als ik weer bier ga halen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Best prima voor de prijs. Is ook geen Lidl merk, maar een gewoon Duits budgetmerk. Kon het ook bij de super in Hongkong kopen voor weinig
yoquote:
Vind het zelfs lekkerder dan de meeste A-merken pils in Nederlands, is niet zo zoetig.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh baas, zal er eens om denken als ik weer bier ga halen.
Pils is officieel een soort bier en wordt vernoemd naar de stad Pilsen (Plzeň) in Tsjechië waar dit type bier afkomstig is. Door ontevredenheid in de stad Pilsen over het huidige bier besloten zij een eigen bier te brouwen. Bij het brouwproces werd er geen gebruik gemaakt van bovengisting, maar ze maakte gebruik van ondergisting. Zo is pils ontstaan.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het zelfs lekkerder dan de meeste A-merken pils in Nederlands, is niet zo zoetig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |