Jij snapt niet eens dat die zin niet persoonlijk is maar een voorbeeldquote:
Doe ik niks mee, als jij het niet geloofd dan doe je het niet. Je bent immers gewoon een anoniem iemand op internet. Dus echt veel boeit het me niet wat jij ervan vind.quote:Op maandag 20 november 2017 11:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jaja, ik trap er niet meer in. Het is goed met je - het sarcasme druipt er inmiddels vanaf
jij bent kapot dom.quote:Op maandag 20 november 2017 11:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij snapt niet eens dat die zin niet persoonlijk is maar een voorbeeld
Dus wie is hier nou dom
Maar ben je nou blank of niet?
Net zoals jij, ook gezien het niveau van je andere posts - de moeite niet meer om te reagerenquote:Op maandag 20 november 2017 11:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Doe ik niks mee, als jij het niet geloofd dan doe je het niet. Je bent immers gewoon een anoniem iemand op internet.
Serieus andere posts erbij betrekkenquote:Op maandag 20 november 2017 11:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Net zoals jij, ook gezien het niveau van je andere posts - de moeite niet meer om te reageren
quote:Op maandag 20 november 2017 11:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
Serieus andere posts erbij betrekken
Ik doorbreek even je illusiecyclus.
Je zit in KLB nu. Wat verwacht jij?
Serieuze reacties niveautje Titulaer?
Mijn andere posts hebben niks te maken met of ik serieus kan discussiėren of niet.
Toch durf je geen antwoord te geven op mijn vraag.quote:
Echt anoniem ben ik niet, heb al iets van 20 keer mijn volledige naam rondgespuwd hier. (David Hyland)quote:
Adres, postcode, woonplaats, bankrek ? Een naam noemen kan iedereen. Kijk, mijn naam is Pietje Pukquote:Op maandag 20 november 2017 11:12 schreef Pendule het volgende:
[..]
Echt anoniem ben ik niet, heb al iets van 20 keer mijn volledige naam rondgespuwd hier. (David Hyland)
net was het niet persoonlijk, nu weer wel en wil je het perse weten....quote:Op maandag 20 november 2017 11:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Toch durf je geen antwoord te geven op mijn vraag.
Ben je een blanke Nederlander: Ja of Nee.
Hele simpele vraag.
Bang om te antwoorden?
Je heet geen pietje puk.quote:Op maandag 20 november 2017 11:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Adres, postcode, woonplaats, bankrek ? Een naam noemen kan iedereen. Kijk, mijn naam is Pietje Puk
Dat voorbeeld was niet persoonlijk. Maar jij vatte die wel persoonlijk op. Alsof je als persoon met een kleurtje wil doen alsof je een rasechte Nederlander bentquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
net was het niet persoonlijk, nu weer wel en wil je het perse weten...._!
Ben je soms ook verstandelijk beperkt naast je lichamelijke handicap?
Viespeuk omdat ik gegevens vraag? Jij bent wel erg bevoordeeld. Mijn adres is Circustraat 1, Lutjebroekquote:Op maandag 20 november 2017 11:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je heet geen pietje puk.
Waarom wil je mijn adres? Viespeuk.
Woonplaats is Amsterdam Oud-Zuid overigens. Bij de Albert Cuyp.
En als eerste beginnen met de Nederlandse taal toch?quote:Op maandag 20 november 2017 11:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat voorbeeld was niet persoonlijk. Maar jij vatte die wel persoonlijk op. Alsof je als persoon met een kleurtje wil doen alsof je een rasechte Nederlander bent
Geloof me, ze zullen je altijd als buitenlander blijven zien. Net als mij. Aan mij kun je ook zien dat ik hier niet vandaan kom. Het verschil tussen mij en veel anderen allochtonen is dat ik me aan de Nederlandse normen en waarden hou.
Niet lullen, ik spreek beter Nederlands dan de gemiddelde buitenlander. Die weet het verschil niet eens tussen die, dat en deze.quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
En als eerste beginnen met de Nederlandse taal toch?
Deze buitenlander wel hoorquote:Op maandag 20 november 2017 11:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niet lullen, ik spreek beter Nederlands dan de gemiddelde buitenlander. Die weet het verschil niet eens tussen die, dat en deze.
Je bent niet de eerste geile kerel die zich aan mij probeert te verklampen.quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Viespeuk omdat ik gegevens vraag? Jij bent wel erg bevoordeeld. Mijn adres is Circustraat 1, Lutjebroek
Nog meer vooroordelen, je zit er vol van. En dat voor een goed aangepaste buitenlanderquote:Op maandag 20 november 2017 11:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste geile kerel die zich aan mij probeert te verklampen.
Ik geef tenminste toe dat ik een buitenlander ben en logisch ik maak taalfouten. Op mijn 6e ben ik naar Nederland gekomen. Ik spreek nog beter Nederlands dan allochtonen die hier sinds hun geboorte gewoond hebben. Altijd enthousiast om naar school te gaan was ik. Dus niet kletsen. Ik probeer het zo goed mogelijk te praten.quote:
Nu nog schrijven en dan is het helemaal okquote:Op maandag 20 november 2017 11:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik geef tenminste toe dat ik een buitenlander ben en logisch ik maak taalfouten. Op mijn 6e ben ik naar Nederland gekomen. Ik spreek nog beter Nederlands dan allochtonen die hier sinds hun geboorte gewoond hebben. Altijd enthousiast om naar school te gaan was ik. Dus niet kletsen. Ik probeer het zo goed mogelijk te praten.
Nederlands schrijven doe ik al heel goed. Niet kletsen had een 8,9 op m’n VMBO-K examen. Alleen met typen is het nog een beetje afgezaagd.quote:Op maandag 20 november 2017 11:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nu nog schrijven en dan is het helemaal ok
Ik weet niet of je het door hebt maar er lopen een hoop vieze mannen die graag een kind van 16 willen douwen.quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nog meer vooroordelen, je zit er vol van. En dat voor een goed aangepaste buitenlander
Dit is nu echt een voorbeeld van wishful thinking. Je hebt een voor jezelf ideaal toekomst beeld die je opdringt aan het heden, maar kant noch wal raakt.quote:Op zaterdag 18 november 2017 14:49 schreef Abed het volgende:
Nu de intocht bol stond van de roetveegpieten probeert men toch stug vol te houden dat het sinterklaasfeest hetzelfde is gebleven.
In plaats van het verlies toe te geven joelen ze van plezier omdat een paar tokkies blijkbaar een bus hebben klemgereden, dit wordt gezien als een overwinning terwijl de verandering duidelijk is ingezet.
Nog 2-3 jaar en dan zijn ook de kleinere dorpen en gehuchten overstag gegaan en is de hele discussie verdwenen.
Klacht: Mensen die hun kop in het zand steken omdat iets wat 'altijd zo geweest is en altijd moet blijven want dat staat op Facebook' toch flink ten goede aan het veranderen is.
Ah VMBO en 16quote:Op maandag 20 november 2017 11:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nederlands schrijven doe ik al heel goed. Niet kletsen had een 8,9 op m’n VMBO-K examen. Alleen met typen is het nog een beetje afgezaagd.
En wat denk je zelf? ABN typen in KLB
Je bent te dom om te poepen.quote:Op maandag 20 november 2017 08:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wees even realistisch. Meer dan 50% van de allochtonen is niet geļntegreerd in de Nederlandse samenleving.
Dan zijn er nog mensen die mij belachelijk maken hier, maar ik weet wel beter want ik ben een geļntegreerd iemand. Trotse Nederlander geworden.
Anthonie24, ben jij het?quote:
En mevrouw Jansen mag niet overstuur raken dat de buurman met een band van zijn auto iets door d'r tuintje gereden is, omdat er in Afrika kindjes dood gaan en dat is veel erger!quote:Op maandag 20 november 2017 12:45 schreef nickhguitar het volgende:
Beetje een merkwaardige discussie. De wereld gaat naar de tyfus en hier maken we ons druk om het feit of Pieten helemaal of gedeeltelijk zwart moeten zijn.
quote:Op maandag 20 november 2017 08:36 schreef bagpiper001 het volgende:
Zonder de discussie aan te gaan over Zwart of niet Zwart, als je het goedkeurt dat een groep activisten de snelweg blokkeert, dan ben je hoe dan ook een klapmongool en niet beter dan die protestgangers die de vorige keer liepen rellen bij de intocht.
Ik hoop dan ook, ondanks dat ik ook voor een zwarte piet ben, dat deze heren en dames aangepakt worden met hun debiele gedoe.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:36 schreef JimmyDean het volgende:
Zwarte piet mag van mij wit worden, mits Nederland ook geheel wit wordt.
Zal er net een amailadres in zitten met een hart patiėnt, zin ze nog steeds helden dan?quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:03 schreef Themonk5 het volgende:
Mensen die anderen op de snelweg gaan zitten verhinderen.Echt, ga een trein koppen ofzo.
Ik neem dat een amailadres een ambulance moet zijn?quote:Op maandag 20 november 2017 15:13 schreef Snwj het volgende:
[..]
Zal er net een amailadres in zitten met een hart patiėnt, zin ze nog steeds helden dan?
Zegt iemand met een zandbak naamquote:
Tja als je aangeeft dat moslims in een moslimland gelukkiger zullen zijn en ze beter daar naar toe kunnen gaan, ben je een racist!quote:Op maandag 20 november 2017 16:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zegt iemand met een zandbak naamAls je je niet wil aanpassen ga je terug je hoeft niet hier te wonen.
Heeft ook niks met ras van doen.quote:Op maandag 20 november 2017 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je aangeeft dat moslims in een moslimland gelukkiger zullen zijn en ze beter daar naar toe kunnen gaan, ben je een racist!
Dus: RACIST!!!!!!!1!!!!!”!!!!EINZ!!!!!![]()
![]()
deze ongekende kortzichtigheidquote:Op maandag 20 november 2017 16:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zegt iemand met een zandbak naamAls je je niet wil aanpassen ga je terug je hoeft niet hier te wonen.
Ditquote:Op maandag 20 november 2017 16:58 schreef Pendule het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 november 2017 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze ongekende kortzichtigheid
[/quote Nee, niks kortzichtigheid. Je past je aan of je rot op.
oprotten uit zijn eigen land? Grappig wel, maar bovenal erg dom weer pendulequote:Op maandag 20 november 2017 16:58 schreef Pendule het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 november 2017 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze ongekende kortzichtigheid
[/quote Nee, niks kortzichtigheid. Je past je aan of je rot op.
Als hij een kleurtje heeft is dit niet zijn land..quote:Op maandag 20 november 2017 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
oprotten uit zijn eigen land? Grappig wel, maar bovenal erg dom weer pendule
want zijn forum naam is zijn echte naam... deze domheid weer, pendebieltjequote:Op maandag 20 november 2017 17:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
Als hij een kleurtje heeft is dit niet zijn land..
Geen enkele Nederlander noemt zijn kind ‘Abed’
Ik heb ook een Nederlands paspoort maar dat maakt mij nog geen Nederlander.
Zijn haat jegens zwartepiet profileert hem.quote:Op maandag 20 november 2017 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
want zijn forum naam is zijn echte naam... deze domheid weer, pendebieltje
nee jij profileert als een echte domme kortzichtige racistquote:Op maandag 20 november 2017 17:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zijn haat jegens zwartepiet profileert hem.
https://www.doneeractie.n(...)eg-anti-pieten/-4928quote:Op maandag 20 november 2017 08:36 schreef bagpiper001 het volgende:
Zonder de discussie aan te gaan over Zwart of niet Zwart, als je het goedkeurt dat een groep activisten de snelweg blokkeert, dan ben je hoe dan ook een klapmongool en niet beter dan die protestgangers die de vorige keer liepen rellen bij de intocht.
Ik hoop dan ook, ondanks dat ik ook voor een zwarte piet ben, dat deze heren en dames aangepakt worden met hun debiele gedoe.
Waarom een racist? Waar zie jij mij praten over ras? Idioot. Wat ik doe is discriminatie, geen racisme. Leer verschil voordat je je bek open trekt.quote:Op maandag 20 november 2017 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jij profileert als een echte domme kortzichtige racist
Jij profileert jezelf als pestkop met je bijnamen. Je was zeker het pareltje op school qua pesten?quote:Op maandag 20 november 2017 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jij profileert als een echte domme kortzichtige racist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |