PeZuquote:Op maandag 20 november 2017 08:24 schreef PeZu het volgende:
Kom niet aan piet hoor... dan zie je pas hoe tragisch infantiel bekrompen de nederlander is, en dan worden ze boos dat de ware aard is getoond en moet de rest oprotten....
en jij bent een sneue trollquote:Op maandag 20 november 2017 08:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
PeZu
En zwartepiet hater zijn
Nogmaals: Zwartepiet is ZWART, negers zijn BRUIN.
linkse hond dat je er rondloopt. Beetje kinderfeestjes verpesten.quote:Op maandag 20 november 2017 08:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij bent een sneue troll![]()
![]()
Ga je moeder vd gek houden met je tragische act sneuneus
Dat hoeft niet. Maar een buitenlander zoals jij (aan je naam af te lezen) moet zich gewoon aanpassen. Waarom is dat nou zo moeilijk voor je?quote:Op zondag 19 november 2017 20:02 schreef Abed het volgende:
[..]
De nuance in je teksten is ver te zoeken.
Pro pietmensen mochten anders ook niet protesteren vorig jaar. Terechte karma dus.quote:Op maandag 20 november 2017 08:36 schreef bagpiper001 het volgende:
Zonder de discussie aan te gaan over Zwart of niet Zwart, als je het goedkeurt dat een groep activisten de snelweg blokkeert, dan ben je hoe dan ook een klapmongool en niet beter dan die protestgangers die de vorige keer liepen rellen bij de intocht.
Ik hoop dan ook, ondanks dat ik ook voor een zwarte piet ben, dat deze heren en dames aangepakt worden met hun debiele gedoe.
zullen we geiten neuken ook maar afschaffen dan? Malloot.quote:Op maandag 20 november 2017 08:24 schreef PeZu het volgende:
Kom niet aan piet hoor... dan zie je pas hoe tragisch infantiel bekrompen de nederlander is, en dan worden ze boos dat de ware aard is getoond en moet de rest oprotten....
Ondanks dat ik me realiseer dat ik hier in KLB ben, vind ik je toch zielig dat je met zo'n reactie komt.quote:Op maandag 20 november 2017 08:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Pro pietmensen mochten anders ook niet protesteren vorig jaar. Terechte karma dus.
ja graag dierenmisbruik verbieden, was ook beter geweest voor je moederquote:Op maandag 20 november 2017 08:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zullen we geiten neuken ook maar afschaffen dan? Malloot.
Heeft er niks mee te maken? Het is gewoon zo? Wij mochten vorig jaar anders ook niet tegen anti piet mensen protesteren.quote:Op maandag 20 november 2017 08:42 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik me realiseer dat ik hier in KLB ben, vind ik je toch zielig dat je met zo'n reactie komt.
Onzin. Iemand in Nederland moet zich aan de Nederlandse wet houden. Klaar.quote:Op maandag 20 november 2017 08:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Maar een buitenlander zoals jij (aan je naam af te lezen) moet zich gewoon aanpassen.
Kun je ook normaal reageren of gaat dat boven je (zwarte pieten) pet?quote:Op maandag 20 november 2017 08:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij bent een sneue troll![]()
![]()
Ga je moeder vd gek houden met je tragische act sneuneus
Doen ze toch ook niet?quote:Op maandag 20 november 2017 08:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzin. Iemand in Nederland moet zich aan de Nederlandse wet houden. Klaar.
serieus op pendule reageren, ben je soms heel hard op je achterhoofd gevallen?quote:Op maandag 20 november 2017 08:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren of gaat dat boven je (zwarte pieten) pet?
ga in je zandbak liggen gekquote:Op maandag 20 november 2017 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja graag dierenmisbruik verbieden, was ook beter geweest voor je moeder
Even voor de duidelijkheid, ik vind ook dat Zwarte Piet gewoon zwart mag blijven en we niet met een kleine minderheid in discussie moeten gaan omdat de argumenten nergens over gaan. Dat maakt het nog niet rechtvaardig om dan maar een snelweg te blokkeren, geen enkel argument kan mij daarvan overtuigen en eenieder die het probeert verlaagt zich, wat mij betreft, tot hetzelfde niveau als de debiel die gaat lopen rellen tijdens een feest voor kinderen. Ondanks dat ze een meerderheid zijn, hebben ze hier in Nederland gewoon bepaalde rechten (evenals plichten maar dat is een andere discussie) en kan iemand anders niet zomaar even het recht in eigen hand nemen.quote:Op maandag 20 november 2017 08:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken? Het is gewoon zo? Wij mochten vorig jaar anders ook niet tegen anti piet mensen protesteren.
Zwarte piet moet gewoon blijven.
Nee dus - normaal reageren is aan jou niet besteed, duidelijkquote:Op maandag 20 november 2017 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
serieus op pendule reageren, ben je soms heel hard op je achterhoofd gevallen?
Nu generaliseer je.quote:Op maandag 20 november 2017 08:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Doen ze toch ook niet?
Rennen, schieten en stelen.
Dat doen ze.
ga jij je vader de ezel maar in de wei zetten, kunnen jullie samen onzin balkenquote:
goh nu al, heb je snel doorquote:Op maandag 20 november 2017 08:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee dus - normaal reageren is aan jou niet besteed, duidelijk
Jij bent anders ook niet serieus te nemen, linkse slinger.quote:Op maandag 20 november 2017 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
serieus op pendule reageren, ben je soms heel hard op je achterhoofd gevallen?
Nieuwe bril nodig of heb je naar een andere intocht gekeken? Het overgrote deel van de pieten was gewoon roetzwart, daarnaast enkel witte en roet veeg pieten. Prima voor de variatie toch. Maar lul niet uit je nek dat je de zaak gewonnen hebt - sowieso triest aangezien het gaat om een kinderfeest waarbij het gaat om de KINDEREN en niet om gefrustreerde VOLWASSENEN, van beide kampenquote:Op zaterdag 18 november 2017 14:49 schreef Abed het volgende:
Nu de intocht bol stond van de roetveegpieten probeert men toch stug vol te houden dat het sinterklaasfeest hetzelfde is gebleven.
In plaats van het verlies toe te geven joelen ze van plezier omdat een paar tokkies blijkbaar een bus hebben klemgereden, dit wordt gezien als een overwinning terwijl de verandering duidelijk is ingezet.
Nog 2-3 jaar en dan zijn ook de kleinere dorpen en gehuchten overstag gegaan en is de hele discussie verdwenen.
Klacht: Mensen die hun kop in het zand steken omdat iets wat 'altijd zo geweest is en altijd moet blijven want dat staat op Facebook' toch flink ten goede aan het veranderen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |