Maar die schreeuwen wel het luidstquote:Op zondag 19 november 2017 11:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg hoor, hooguit niet voor de Sylvanas.
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetsheldenquote:Op zondag 19 november 2017 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar die schreeuwen wel het luidst
Ze willen het hele sinterklaas gedoe gewoon vernietigen. Why!!???
Is voor de kindjes! Niets zo leuk als een snoepje vervangen door een speelgoedje in een schoentje als kindje lekker in bedje ligt en 's morgens dat verraste, blije gezichtje zien! Kijk eens wat zwarte piet voor jou heeft gebracht!
Why!!????
Als jouw neef straks tijdens zijn bruiloft de snelweg blokkeert, is dat dan ook crimineel?quote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetshelden'schaart.
Deze intocht? Geen normaal mens komt in de grote steden waar roetveegpieten rondlopen eikel. Daar komen alleen volledig verstandsverbijsterden.quote:Op zaterdag 18 november 2017 15:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de intocht hebt gezien met de roetveegpieten, maar de weldenkende mens heeft gezegdvierd
Raar he, omdat iedereen kotst op dat clubje van Jeffrey Airfryer die tijdens een intocht waar kinderen bij zijn de aandacht op zich moet vestigenquote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Aan beide kanten heb je extremiteiten, net zoals dat gespuis wat mensen klem gaat rijden. Dat is toch ook niet de hele groep die voor het behoud van Piet is. Wat wel mijn verbazing schetst is dat velen zich achter de criminele actie van deze 'verzetshelden'schaart.
Die actie ging niet ver genoeg, ze hadden die hele kutbus van ze onklaar moeten maken.quote:Op zondag 19 november 2017 11:08 schreef Abed het volgende:
[..]
ik ben in Amsterdam geboren maar het is niet mijn Amsterdam. Dus nee het is ook niet 'jouw' Nederland tenzij je de Nederlandse tradities en cultuur aanhangt en verdedigt. Dat doe je duidelijk niet, dus ga maar naar welk ander paspoort je op zak hebt toe, die tradities en cultuur hang jij immers aan. Landen zijn geen rechtenstempel, landen zijn levensruimte voor bovenstaande.quote:Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren vriend, je hoeft niet zo te schuimbekken, het is ook mijn Nederland.
Doe niet zo naïef man, dit gaat zeker weten de norm worden.quote:Op zondag 19 november 2017 11:09 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Wen jij er maar aan dat dit niet de norm wordt
En die verandering hangt enkel af van in hoeverre mensen gehersenspoeld zijn naar het sinterklaasjournaal te kijken, dit op te volgen en in hoeverre men toestaat dat een clubje van net geen 30 man uit kan maken of zwarte piet een protest krijgt, en gelukkig de rest van het volk dat deze 30 man met gemak op de snelweg kan klemrijden.quote:Op zondag 19 november 2017 11:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef man, dit gaat zeker weten de norm worden.
De verandering is al ingezet, hoor.
Droom lekker verderquote:Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En die verandering hangt enkel af van in hoeverre mensen gehersenspoeld zijn naar het sinterklaasjournaal te kijken, dit op te volgen en in hoeverre men toestaat dat een clubje van net geen 30 man uit kan maken of zwarte piet een protest krijgt, en gelukkig de rest van het volk dat deze 30 man met gemak op de snelweg kan klemrijden.
Die verandering is dus al gefaald en net als de nep vertegenwoordigers in de politiek gaat het doek daar snel van vallen wanneer men wakker wordt uit die opgeklopte ''invloedsfeer''.
quote:Op zondag 19 november 2017 11:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Blow jij maar lekker verder.quote:
Zo heequote:Op zondag 19 november 2017 11:23 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Ik zat diep in je Marokkaanse moeder vannacht
Ik blow niet. Wat is dat toch met die aannames steeds over dubbele nationaliteiten, mocro bloed en blowen en weet ik niet allemaal.quote:
Dat was gisteren te zien ja, dit is duidelijk een punt waarbij je het volk niet zomaar om krijgtquote:Op zondag 19 november 2017 11:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Een klein groepje Friezen die het voor de rest verpest.quote:Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Dat was gisteren te zien ja, dit is duidelijk een punt waarbij je het volk niet zomaar om krijgt
Je heet Abed, dat is genoeg.quote:Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik blow niet. Wat is dat toch met die aannames steeds over dubbele nationaliteiten, mocro bloed en blowen en weet ik niet allemaal.
Argumenten op en dan afgaan op een UI.
Lol ok, kom maar uit die ontkenningsfase.quote:Op zondag 19 november 2017 11:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En die verandering hangt enkel af van in hoeverre mensen gehersenspoeld zijn naar het sinterklaasjournaal te kijken, dit op te volgen en in hoeverre men toestaat dat een clubje van net geen 30 man uit kan maken of zwarte piet een protest krijgt, en gelukkig de rest van het volk dat deze 30 man met gemak op de snelweg kan klemrijden.
Die verandering is dus al gefaald en net als de nep vertegenwoordigers in de politiek gaat het doek daar snel van vallen wanneer men wakker wordt uit die opgeklopte ''invloedsfeer''.
Welke internationale gemeenschap en wat hebben wij daarmee te maken uberhaupt?quote:Op zondag 19 november 2017 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Toen die opmerkingen vanuit de internationale gemeenschap kwam begon het balletje te rollen. Dan kun je het niet meer tegenhouden.
FEE / Filmpjes en fotos van hoe het Sinterklaasfeest hoort hier bezorgen aubquote:Op zondag 19 november 2017 11:26 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Lol ok, kom maar uit die ontkenningsfase.
Een werkgroep van de VN. Een minilandje wat zo ongekend afhankelijk is van andere landen staat dan met de rug tegen de muur. Het is geen toeval dat de hoofdstad direct aanpassingen doet aan zwarte Piet.quote:Op zondag 19 november 2017 11:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke internationale gemeenschap en wat hebben wij daarmee te maken uberhaupt?
De VNquote:Op zondag 19 november 2017 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een werkgroep van de VN. Een minilandje wat zo ongekend afhankelijk is van andere landen staat dan met de rug tegen de muur. Het is geen toeval dat de hoofdstad direct aanpassingen doet aan zwarte Piet.
Maakt niet uit. Het feestje krijgt meteen internationaal kritiek te verduren en dan moet je reageren. Je ziet ook dat het gebeurt.quote:Op zondag 19 november 2017 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De VN
een 'werkgroep''
Kom op zeg die werkgroep is nog kleiner dan het kleinste dorp uit drenthe oid.
Het zijn gewoon infiltranten en zelfverrijkers die met dit item geld harken.
Je bedoeld de media die in cahoots is met de politiek van eerdergenoemde maakt er een issue van, mensen die denken dat ze elke dag tv moeten kijken om 'up to date te zijn' van de zogenaamde realiteit die ze voorgeschoteld wordt (:') ) geloven het en laten zich er letterlijk door instrueren. Die schakel moet breken, het is een kwestie van individuele informatieverwerking, niets meer. Vandaar ook de term fake news, het is niks dan programmering.. van volkeren dus.quote:Op zondag 19 november 2017 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het feestje krijgt meteen internationaal kritiek te verduren en dan moet je reageren. Je ziet ook dat het gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |