Pokemon stadium speelde we als kind al op tv..quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:35 schreef DKUp het volgende:
Voor een eerste Pokémon op de tv had ik wel iets ergers verwacht eigenlijk.
SEMI-CORE, RPG LIGHT bedoel ik niet de mislukte Pokémons op de andere homeconsoles....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pokemon stadium speelde we als kind al op tv..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Een vriendin appte mij deze foto's van een verneukte stempel op haar hand. Weet iemand welke Pokémon dit is? Kan het niet vinden en nu wil ik het weten ook.Charmender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ene kant lijkt op Magearna, maar ik zie ook de staart van Mesprit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik zie geen benen. En die staart lijkt meer op een bloem dan op een vlam.
Magearna had ik ook al geopperd. Mesprit zou kunnen, maar het lijfje lijkt gewoon niet (lijkt meer op een dikkige honingbij).quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ene kant lijkt op Magearna, maar ik zie ook de staart van Mesprit.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:
Een vriendin appte mij deze foto's van een verneukte stempel op haar hand. Weet iemand welke Pokémon dit is? Kan het niet vinden en nu wil ik het weten ook.De staart lijkt op die van Kommo-o.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Ik ga vanavond even alle suggesties doorsturen.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De staart lijkt op die van Kommo-o.
[ afbeelding ]
Zoals je er op getekend had dacht ik aan breloom, ambipom of flygon, maar in alle gevallen zitten er punten waarbij ik dan ook weer zou zeggen van dat kunnen ze niet zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Magearna had ik ook al geopperd. Mesprit zou kunnen, maar het lijfje lijkt gewoon niet (lijkt meer op een dikkige honingbij).
Nee, zij had het tweede plaatje getekend.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals je er op getekend had dacht ik aan breloom, ambipom of flygon, maar in alle gevallen zitten er punten waarbij ik dan ook weer zou zeggen van dat kunnen ze niet zijn.
oh vergeet ambipom dan maar.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, zij had het tweede plaatje getekend.Inclusief die piemel links.
Ik dacht ook dat die het was, maar ze zei van niet.quote:
Heb je je (shiny) Adamant Litten trouwens al gevonden?quote:Op maandag 4 juni 2018 16:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat die het was, maar ze zei van niet.Er zijn echt te veel Pokémon nu, ik loop achter.
Dat je dat nog weet.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je je (shiny) Adamant Litten trouwens al gevonden?
In Sun en Moon verzamel je door het hele spel onderdelen van Zygard. Je kunt dan deze deeltjes in elkaar zetten en een Zygarde maken. Afhankelijk van hoeveel deeltjes je hebt, is dat 10, 50 of 100% vorm.quote:
Nee er zit nu een shiny in de wifi gift ofzo heb ik gelezenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Sun en Moon verzamel je door het hele spel onderdelen van Zygard. Je kunt dan deze deeltjes in elkaar zetten en een Zygarde maken. Afhankelijk van hoeveel deeltjes je hebt, is dat 10, 50 of 100% vorm.
En afhankelijk van welke cores je hebt, kun je hem verschillende mores leren.
Oohhh.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee er zit nu een shiny in de wifi gift ofzo heb ik gelezen
Legendarische Pokemon Zygarde in juni te krijgenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oohhh.
Was eergisteren al toch?
Moet je code hebben.
Oh, zag het op YouTube.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Legendarische Pokemon Zygarde in juni te krijgen
Voor de verandering hoef je hem in EU en AU niet bet code op te halen.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oohhh.
Was eergisteren al toch?
Moet je code hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |