SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:31 schreef Amarantha het volgende:
Koop je eigen wiet maar schooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar naar Emmen city.quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:36 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, een blowtje zou best eens kunnen helpen..
Hey jij hier..quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:36 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, een blowtje zou best eens kunnen helpen..
lawe maar niet doen..quote:
ja, sorry.. Kannie slape. Maandje nachtdienst is niet goed voor je ritme, gisteren werd ik in de middag wakker, hadden ze mijn dienst gecancelled, vandaag overdag gewerkt en nu ben ik de sjaakquote:
Die kans is een soort van heel grootquote:
Ohw jammer...zat al bijna op de motor naar Emmen BROAAP BROAAP!!!quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje ik bespring niet elke vent die ik zie hoor.
Hehehe niet fijn....quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, sorry.. Kannie slape. Maandje nachtdienst is niet goed voor je ritme, gisteren werd ik in de middag wakker, hadden ze mijn dienst gecancelled, vandaag overdag gewerkt en nu ben ik de sjaak![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw jammer...zat al bijna op de motor naar Emmen BROAAP BROAAP!!!
dude, halverwege ben je diepgevrorenquote:Op zaterdag 18 november 2017 03:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw jammer...zat al bijna op de motor naar Emmen BROAAP BROAAP!!!
neh, ik sliep afgelopen nacht ook al beroerd, paar uurtjes maar gedaan, maar nu is het echt feest.quote:
Ja dat dan weer wel...tering koud buiten.quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dude, halverwege ben je diepgevroren
[..]
neh, ik sliep afgelopen nacht ook al beroerd, paar uurtjes maar gedaan, maar nu is het echt feest.
Eens maar vooral omdat ik altijd zo gruwelijk veel moet pissen van bier. Maar drink sowieso geen alcohol meer dus bier kan me ook wel gestolen worden.quote:
Aan het afvallen ?quote:Op zaterdag 18 november 2017 03:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens maar vooral omdat ik altijd zo gruwelijk veel moet pissen van bier. Maar drink sowieso geen alcohol meer dus bier kan me ook wel gestolen worden.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook maar daar heeft niks mee te maken.
Ik heb 2x gehad dat ik 7 dagenlang bleef kotsen door alcohol en wiet. Beide keren na een week in het ziekenhuis opgenomen met uitdrogingquote:
Who heftig ....quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2x gehad dat ik 7 dagenlang bleef kotsen door alcohol en wiet. Beide keren na een week in het ziekenhuis opgenomen met uitdrogingEn eerste keer heb ik in het ziekenhuis ook nog 2 dagen gekotst.
Yeah dus geen alcohol meer voor mij. En met xtc sowieso zorgen voor goede bodem van te voren. Ben nu wel echt vet bang voor kotsen, als ik nu over mijn nek ga ben ik vet bang om erin te blijven hangen dagenlang.quote:
Hoe kan het dan dat je er zolang in blijft hangen ?quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yeah dus geen alcohol meer voor mij. En met xtc sowieso zorgen voor goede bodem van te voren. Ben nu wel echt vet bang voor kotsen, als ik nu over mijn nek ga ben ik vet bang om erin te blijven hangen dagenlang.![]()
Ja dat begrijp ik ook echt niet. Het is ook niet dat ik zoveel zuip of neem dat ik knock out ga ofzo.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je er zolang in blijft hangen ?
Denk dat je dat beter aan een doc kan vragen...quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gezegd op FOK! maar nog steeds niemand die mij kan vertellen waarom je zolang in een kotsbui kan blijven hangen.
Ja daar ben ik ook bang voor. Ik kots sowieso wel snel.quote:
Ziekenhuis wil alleen maar praten over blowen met mij.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat je dat beter aan een doc kan vragen...
quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziekenhuis wil alleen maar praten over blowen met mij.
Geen grap. Toen ik zei dat ik ook had geblowd wisten ze genoeg zeiden ze en toen wouden ze het nergens anders meer over hebben.quote:
Je huisarts dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen grap. Toen ik zei dat ik ook had geblowd wisten ze genoeg zeiden ze en toen wouden ze het nergens anders meer over hebben.
Als ik eraan denk kan ik haar de volgende keer wel eens vragen.quote:
Ja ik heb wel momenten gehad dat ik dacht 'was ik maar dood'. Een uur kotsen, uur slapen, uur kotsen, uur slapen en dat zo door is echt matig.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:22 schreef Geerd het volgende:
Ik had denk ik zelfmoord gepleegd als ik zolang moest kotsen....echt een kotsfobie...![]()
![]()
Als ik kots zie liggen ga ik al nekken man
Dat is ook de verkeerde volgorde.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:18 schreef hemarookworst het volgende:
alcohol en wiet is ook geen goede combi
Maja paar biertjes of beetje wiet kan iedereen toch wel tegen? (wiet of want anders eigenlijk nog nooit gedaan)quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb wel momenten gehad dat ik dacht 'was ik maar dood'. Een uur kotsen, uur slapen, uur kotsen, uur slapen en dat zo door is echt matig.Maar ja was natuurlijk wel eigen schuld uiteindelijk.
Ja maar combi is niet zo'n succes (bij mij). Is ook heel lang goed gegaan en ook met meer wiet en alcohol in mijn lichaam.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja paar biertjes of beetje wiet kan iedereen toch wel tegen? (wiet of want anders eigenlijk nog nooit gedaan)
Kon je wel steeds de plee halen,,,,of was het constant ook nog zooi ruimen beddengoed wassenquote:Op zaterdag 18 november 2017 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb wel momenten gehad dat ik dacht 'was ik maar dood'. Een uur kotsen, uur slapen, uur kotsen, uur slapen en dat zo door is echt matig.Maar ja was natuurlijk wel eigen schuld uiteindelijk.
Had gewoon een kotsemmer naast mijn bed staan.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon je wel steeds de plee halen,,,,of was het constant ook nog zooi ruimen beddengoed wassen
Brrrr...quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had gewoon een kotsemmer naast mijn bed staan.
dudequote:Op zaterdag 18 november 2017 04:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar in het ziekenhuis krijg je een klein kartonnen bakje, kots je zo overheen.![]()
Gewoon even op belletje rammen en ze komen de vloer schoonmaken.quote:
Respect voor die lui wel..net als die schoonmakers in de trein etc....of waar dan ook.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon even op belletje rammen en ze komen de vloer schoonmaken.
Ja heb ik ook wel respect voor hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Respect voor die lui wel..net als die schoonmakers in de trein etc....of waar dan ook.
Ik zou het niet kunnen omdat ik dan constant ook meteen weer mijn eigen kots kan opruimen
bijnaquote:Op zaterdag 18 november 2017 04:40 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook wel weer bijna bedtijd zie ik.
Ja heb altijd wel een avondsnackie als ik moet werken...of karbonade gehaktballen, slavink, verse worst, loempia, hamburger etc etc alleen vandaag iets later klaar met werk dan normaal..quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed tijdstip wel om kip te eten.
2 kippenpoten !!quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:55 schreef -sabine- het volgende:
Als het maar geen gesneden kipfilet van Ah eigen merk is. Dat smaakt nergens na.
Haha nice 😎quote:Op zaterdag 18 november 2017 04:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja heb altijd wel een avondsnackie als ik moet werken...of karbonade gehaktballen, slavink, verse worst, loempia, hamburger etc etc alleen vandaag iets later klaar met werk dan normaal..
Vanmiddag spaghettie maken !! kilo gehakt, 1 pak spaggetie zooi paprika uien en sjampjons...quote:Op zaterdag 18 november 2017 05:06 schreef -sabine- het volgende:
Lekker koezen.
Ik heb matses met appelstroop, soort van stroopwafel. Haalt het niet bij kip met een krokant korst
De restjes bedoel je ? Oven !!! Gewoon op 160 in een schaal..restjes chinees ook altijd in de oven..ook 160..quote:Op zaterdag 18 november 2017 05:22 schreef -sabine- het volgende:
Lekker, ipv pot neem ik wortel en verse tomaat, soms tomaat uit blik.
Bak je op of magnetron?
leuk.quote:Op zaterdag 18 november 2017 07:52 schreef Clairy. het volgende:
Mijn blog:
http://girlishweblog.blogspot.nl/?m=1
Ik wachtte op hemquote:Op zaterdag 18 november 2017 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje, heeft veel punten binnengeharkt tot 07.00. Om precies te zijn 0.
netjesquote:Op zaterdag 18 november 2017 08:49 schreef Shakaloha het volgende:
Jeej! Ik sta op een mooie plek 17!
Moest lachenquote:Op zaterdag 18 november 2017 03:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje ik bespring niet elke vent die ik zie hoor.
nouquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wat een plezier op de zaterdagochtend.
rustig aan vandaagquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie verder nog leuke plannen?
quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:30 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
aloa heeft er zin in vandaag..
Ik ga straks naar Sint kijken ergens.quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is hier enigszins bewolkt, dus ik blijf nog even binnen.
in de stad of op tv?quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Sint kijken ergens.
Ik zal ook even kijken, maar wel op tv.quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Sint kijken ergens.
oja dat is altijd later.quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eerst op tv, later in de stad.
Dat er volwassenen zonder kinderen kijkenquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik zal ook even kijken, maar wel op tv.
Ja, gewoon even een stukje vind ik altijd wel geinig.quote:Op zaterdag 18 november 2017 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat er volwassenen zonder kinderen kijken
snap ik welquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja, gewoon even een stukje vind ik altijd wel geinig.
jaquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Jaa, de zon schijnt mijn slaapkamer binnen. Veel wind wel
wat een zakquote:Op zaterdag 18 november 2017 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij komt zijn zak even legen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |