Met gerst en hop erbij drink ik genoegquote:
Bijna dagelijks, dus dat is het probleem niet.quote:
Nog 3 uur en 40 minquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met gerst en hop erbij drink ik genoeg
Tot 03:24 moeten werken op vrijdagavondquote:
Kutzalf, klotezalf, klovezalf.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:46 schreef noodgang het volgende:
Het zou wat zijn als kutzalf kloven zou dichten
Volgende maand 41quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:46 schreef the-eye het volgende:
Zegt iets over de staat van je lichaam als de veroudering zo rigoureus inzet
Bij mn kloten heb ik er minder last van moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Gefeliciteerd je wordt een droogkloot.
Ik werk al 40 uur per week. Tevens heb ik maar 46 verlofdagen per jaar. Dus meer gaan werken zie ik niet zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:49 schreef hugecooll het volgende:
Aaah, negerhanden. Misschien eens gaan werken
Ik heb altijd het idee gehad dat die creme de boel eigenlijk alleen maar erger maakt zodat je nog meer creme moet kopenquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:50 schreef Kriegel het volgende:
Ja man, shit, ik herken dit de laatste pakweg twee jaar. Niet direct kloofjes gelukkig, maar ik hoef ook maar één keer mijn handen met zeep te wassen en het is vijf minuten later kurkdroog. En vooral nu inderdaad.
Tip: handcrème. Veel.
Yep, bij de apotheek, die Noorse bv. En dan voor het slapen dik insmeren en in de ochtend ziet het er al veel beter uit! Eerste keer gaat het lekker prikken. Na 3 dagen zien je handen er als nieuw uit.quote:Op zaterdag 18 november 2017 02:07 schreef Myrr het volgende:
Je moet handcreme met herstellende werking halen, speciaal voor droge en beschadigde handen. Dat, en dan niet niet een van 1,95. Pak er een van 6-10 euro, die werken wel.
40x???quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bijna dagelijks, dus dat is het probleem niet.
Wel was ik misschien 40x per dag mijn handen met zeep; deels vanwege werk en deels vanwege Jimmy die op mn handen kwijlt. Misschien dat dat ook meespeelt?
Nee, ik heb geen kantoorbaantje. En dus was ik met regelmaat mijn handen. Want dat is noodzakelijk. Procesindustrie. En thuis een puppy die lekker op je vingers sabbelt. Dus dat handenwasssen komt er dan nog bijquote:
Wellicht is handcrème een beter idee?quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:42 schreef Geralt het volgende:
Klacht: die kutzalf helpt voor geen ene sodeflikker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |