quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
Heel heel misschien hè, stuurde ze dat berichtje gewoon echt per ongeluk.. Heel heel misschien hè, moet je niet overal wat achter zoeken en gewoon accepteren dat het uit is en dat ze niks meer met je wil..
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
Heel heel misschien hè, stuurde ze dat berichtje gewoon echt per ongeluk.. Heel heel misschien hè, moet je niet overal wat achter zoeken en gewoon accepteren dat het uit is en dat ze niks meer met je wil..
Klopt, we hebben sinds 5 weken geen echte gesprekken meer, het berichtje van 2 november was dan ook een korte vraag van haar waarop ik geantwoord heb en daarna was het weer klaar. Maar dan nog.. in 2 weken tijd ben ik al aardig in de lijst na onder gezakt en druk je niet perrongeluk op mijn naam en verstuur je niet ook nog eens perrongeluk een berichtje..quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:25 schreef madam-april het volgende:
Je had 2 november trouwens nog een berichtje van haar gehad, dus jullie hebben max. 2 weken geen contact gehad, niet 5 weken..
5 weken/2 weken is best wel een verschil..quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:41 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Klopt, we hebben sinds 5 weken geen echte gesprekken meer, het berichtje van 2 november was dan ook een korte vraag van haar waarop ik geantwoord heb en daarna was het weer klaar. Maar dan nog.. in 2 weken tijd ben ik al aardig in de lijst na onder gezakt en druk je niet perrongeluk op mijn naam en verstuur je niet ook nog eens perrongeluk een berichtje..
Scheelt eigenlijk helemaal niet zoveel. Vooral in de eerste paar dagen daalt een whatsappgesprek heel snel in de lijst, daarna stabiliseert het behoorlijk, omdat je vooral met dezelfde mensen praat.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
5 weken/2 weken is best wel een verschil..
Maar goed, je wil gewoon heel erg graag geloven dat ze het expres heeft gedaan want je wil heel erg graag dat ze je stiekem mist en terug wil..
Precies. Ik heb ook niet gereageerd. Ben benieuwd of ik de komende dagen nog wat ga horen, omdat het overduidelijk niet perrongeluk is gegaan.. mja hier ga ik niet op wachten, ik ga gewoon doen alsof er niets is gebeurd en probeer er niet meer aan te denken. Bedankt voor je reactie!quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:10 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Scheelt eigenlijk helemaal niet zoveel. Vooral in de eerste paar dagen daalt een whatsappgesprek heel snel in de lijst, daarna stabiliseert het behoorlijk, omdat je vooral met dezelfde mensen praat.
Daarnaast heb je met 1 keer drukken nog niet het bericht naar de verkeerde gestuurd. Je ziet eerst je afgelopen gesprek, selecteert het typvak, typt het bericht en verstuurt dan pas. Knap als je dat fout doet en dan ook nog toevallig naar je ex?
Betekent niet dat TS er verder wat mee moet doen. Juist niet zou ik zeggen.
Ik heb zelf Whatsapp, ik weet hoe het werkt.. En ik acht het nog steeds absoluut niet onmogelijk dat het echt een ongelukje was..quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:10 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Scheelt eigenlijk helemaal niet zoveel. Vooral in de eerste paar dagen daalt een whatsappgesprek heel snel in de lijst, daarna stabiliseert het behoorlijk, omdat je vooral met dezelfde mensen praat.
Daarnaast heb je met 1 keer drukken nog niet het bericht naar de verkeerde gestuurd. Je ziet eerst je afgelopen gesprek, selecteert het typvak, typt het bericht en verstuurt dan pas. Knap als je dat fout doet en dan ook nog toevallig naar je ex?
Betekent niet dat TS er verder wat mee moet doen. Juist niet zou ik zeggen.
Ja ik ging er al vanuit dat je het zelf zou hebben, maar ik dacht, ik benoem het nog even allemaal. Ik begrijp ook wat je bedoelt. TS lijkt heel erg met haar bezig te zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb zelf Whatsapp, ik weet hoe het werkt.. En ik acht het nog steeds absoluut niet onmogelijk dat het echt een ongelukje was..
Ts wil heel erg graag geloven dat ze contact met hem zoekt, maar uit helemaal niks blijkt dat ze dat doet. Hij is constant met haar bezig, hij houdt haar in de gaten (zie R&P / Ex vriendin ging vreemd? ) hij wil gewoon ontzettend graag geloven dat er iets achter zit, terwijl zij daar geen enkele aanleiding toe geeft.
Gezien het feit dat zij sinds het uit is geen enkel signaal heeft gegeven dat ze nog met ts bezig is, lijkt mij dat het een vergissing was een stuk waarschijnlijker..quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:09 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ja ik ging er al vanuit dat je het zelf zou hebben, maar ik dacht, ik benoem het nog even allemaal. Ik begrijp ook wat je bedoelt. TS lijkt heel erg met haar bezig te zijn.
Alleen sluit zijn hyperfocus op haar natuurlijk niet uit dat zij per ongeluk expres een berichtje stuurt. Dat staat in principe los van elkaar namelijk.
Het is inderdaad niet onmogelijk dat het per ongeluk was, maar het is wel onwaarschijnlijk. Terwijl het niet heel onwaarschijnlijk is dat TS misschien nog wel op haar radar zit en ze hier iets mee wil (hoeft niet eens te zijn dat ze hem terug wil).
quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:59 schreef Tinos85 het volgende:
Niet druk om maken, negeren en verder gaan met je leven.
Goeie theorie.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze wilde een screenshot maken van het gesprek omdat je nog een trieste opmerking maakte als antwoord op haar vraag.
Toen kwam bovenin een melding of ze daarna nog gereageerd had, alleen reageerde ze in de chat die ze open had staan.
Yup.quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
Je vergeet hak ze in stukken na de eerste date als ze op je ex lijktquote:Op zaterdag 18 november 2017 02:47 schreef BrugseZot het volgende:
Stappenplan:
1. Pak je telefoon.
2. Haal de beveiliging eraf (pincode, vingerafdruk, facescan whatever).
3. Open de app store.
4. Voer bij Search het woord "Tinder" in.
5. Druk op Enter.
6. Druk op Installeren.
7. Open de app.
8. Maak een account aan.
9. Bekijk een plaatje, en kies uit de volgende stellingen:
A. Bagger. Veeg naar links.
B. "Hmmwa", "Ik zou het er misschien wel op kunnen", "Redelijk" of beter: veeg naar rechts.
10. Ga door met 9. tot één van de volgende stellingen waar wordt:
A. Er zit een blaar op je duim en het bewegen gaat steeds moeilijker: Kies een andere vinger, ga terug naar 9.
B. Je elfde vinger wordt een derde been: Aanpappen! Gewoon babbelen. Niet verlegen zijn, je houdt nog niet van d'r en er zijn nog genoeg andere fotootjes op Tinder.
Laatste tips:
- Als je je ex op de foto voorbij ziet komen: Veeg naar links. Jij wil neuken, zij ook. Leven en laten leven. De wereld is hard.
- Niet masturberen bij plaatjes van mensen die je nog wil ontmoeten. Trust me. Is niet goed voor je sexappeal.
Succes.
Succes!quote:Op vrijdag 17 november 2017 22:15 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook niet gereageerd. Ben benieuwd of ik de komende dagen nog wat ga horen, omdat het overduidelijk niet perrongeluk is gegaan.. mja hier ga ik niet op wachten, ik ga gewoon doen alsof er niets is gebeurd en probeer er niet meer aan te denken. Bedankt voor je reactie!
Vivaquote:Op vrijdag 17 november 2017 21:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dubbel
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/395543
quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:40 schreef vipergts het volgende:
Je vergeet hak ze in stukken na de eerste date als ze op je ex lijkt
Dank je 😊quote:
dat was gewoon per ongeluk... Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 november 2017 22:15 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook niet gereageerd. Ben benieuwd of ik de komende dagen nog wat ga horen, omdat het overduidelijk niet perrongeluk is gegaan.. mja hier ga ik niet op wachten, ik ga gewoon doen alsof er niets is gebeurd en probeer er niet meer aan te denken. Bedankt voor je reactie!
Ja, dat is als je vertraagde trein op een verkeerd spoor aankomt waardoor je je moeilijke aansluiting alsnog blijkt te halen, toch?quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze wilde een screenshot maken van het gesprek omdat je nog een trieste opmerking maakte als antwoord op haar vraag.
Toen kwam bovenin een melding of ze daarna nog gereageerd had, alleen reageerde ze in de chat die ze open had staan.
Ditquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:50 schreef Fatoevrouw het volgende:
Ze wil je aandacht, je stond al lang niet meer bovenaan in haar whatsapp dus per ongeluk kan niet
quote:Op zondag 19 november 2017 05:11 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, dat is als je vertraagde trein op een verkeerd spoor aankomt waardoor je je moeilijke aansluiting alsnog blijkt te halen, toch?![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:54 schreef Jonathan10 het volgende:
Even kort.. mijn ex vriendin heeft het nu ongeveer 2 maanden geleden uitgemaakt met mij, na een relatie van 3,5 jaar samen te hebben gehad. We zijn beide 18 jaar maar hebben veel meegemaakt samen. Nu hoor ik van meerdere mensen dat ze al na 2 weken met een andere jongen het praten was waar ze een goeie klik mee blijkt te hebben. Dit kan vriendschappelijk zijn of misschien speelt er meer, dit weet ik natuurlijk niet en zijn ook mijn zaken verder niet.
quote:Op donderdag 2 november 2017 16:28 schreef Jonathan10 het volgende:
Hallo,
Het is nu ongeveer 1 maand geleden dat het uit is gegaan tussen mijn vriendin en ik, we hebben 3,5 jaar een relatie gehad. Ze heeft de relatie beëindigd omdat er volgens haar te veel is gebeurd binnen de relatie en ze ziet het daarom niet meer werken.
quote:Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Het is nu inmiddels iets langer dan een maand geleden dat het uit is gegaan tussen mijn ex vriendin en mij. Wij zijn beide 18 jaar en hebben 3,5 jaar lang een relatie gehad en veel meegemaakt samen. De laatste paar weken in onze relatie waren niet op en top meer, er waren veel discussies en het gevoel was voor beide wat minder (wat altijd wel voor komt als je langer een relatie hebt). Tot op een bepaald moment dat zij er genoeg van had en het voor mijn gevoel uit het niets uitmaakte omdat ze het niet meer zag werken in de toekomst.
Hoe lang hadden jullie eigenlijk verkering?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:46 schreef Jonathan10 het volgende:
Hoi allemaal,
Dit gaat een super lang verhaal worden maar ik waardeer echt elke reactie die er geplaatst wordt.
Om meteen met de deur in huis te vallen... gisteren heeft mijn vriendin waar ik ruim 3,5 jaar een relatie mee had onze relatie beëindigd. Ik ben er echt kapot van en ik loop echt de hele dag rond met een zenuwgevoel. De reden voor de breuk was omdat we voor haar gevoel niet vooruit gingen in de relatie. Het zit namelijk zo.. ruim 1,5 jaar geleden is ze vreemd gegaan, ze heeft een paar keer met een jongen afgesproken en ze heeft ook een keer gekust met hem. Na veel fijne gesprekken heb ik haar dit vergeven en we zijn doorgegaan met de relatie.
3,5 jaar (staat in alle 4 de quotesquote:Op maandag 20 november 2017 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe lang hadden jullie eigenlijk verkering?
Wow, jij bent echt goed in sarcasne herkennen!quote:Op maandag 20 november 2017 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
3,5 jaar (staat in alle 4 de quotes)
Psies:quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:50 schreef Fatoevrouw het volgende:
Ze wil je aandacht, je stond al lang niet meer bovenaan in haar whatsapp dus per ongeluk kan niet
This.. maar hij hoopt stiekem dat het iets betekent.quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:58 schreef Protoplanet het volgende:
Doe niet zo moeilijk, laat het bericht onbeantwoord en ga door met je leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |