abonnement Unibet Coolblue
pi_175139809
Hoi allemaal,

Even kort.. mijn ex vriendin heeft het nu ongeveer 2 maanden geleden uitgemaakt met mij, na een relatie van 3,5 jaar samen te hebben gehad. We zijn beide 18 jaar maar hebben veel meegemaakt samen. Nu hoor ik van meerdere mensen dat ze al na 2 weken met een andere jongen het praten was waar ze een goeie klik mee blijkt te hebben. Dit kan vriendschappelijk zijn of misschien speelt er meer, dit weet ik natuurlijk niet en zijn ook mijn zaken verder niet.

Nu, na ongeveer 4 of 5 weken geen contact te hebben gehad met haar, kreeg ik ineens een whatsapp bericht. Hierin stond het volgende:

19:53: Nee niks meer
19:56: Sorry was verkeerde chat hahah

Waarom zou ze me zo uit het niets een berichtje sturen als ze niks meer met me te doen wilt hebben?

Ze is in het verleden (toen we net 1 jaar hadden) al eens vreemdgegaan en had erg veel spijt van deze fout, zelfs op het einde zei ze dat ze nog elke dag terug dacht aan deze fout. Heeft ze me nu een bericht gestuurd omdat ze bang is dat ik misschien via via te horen heb gekregen dat ze al met een andere jongen het praten is, en dat ze bang is dat ik dus weer ga denken dat ze is vreemdgegaan op het einde? (Ze wist dat dit mij heel veel pijn heeft gedaan). Of misschien is ze wel vreemdgegaan en voelt ze zich schuldig? Ik snap niet waar ze op doelt met haar berichtje, en ik geloof niet dat het ''perongeluk'' is verstuurd naar mij. We hebben immers al 5 weken geen contact gehad, dus of ze moet helemaal naar onder schuiven in de berichtenlijst, mijn naam zoeken en bewust op mijn naam klikken, waar je ook nog eens mijn profielfoto ziet. Of als ze ons gesprek heeft verwijderd, moet ze eerst mijn naam intypen om mij een bericht te sturen, dus dat dit perrongeluk is gebeurt betwijfel ik.

Ik snap gewoon niet, als je niks meer te maken wilt hebben met mij, en na 2 weken al praat met een ander, waarom je dan na 4/5 weken mij een bericht stuurt? Hebben jullie enig idee? Alle reacties zijn gewaardeerd!
pi_175139906
Doe niet zo moeilijk, laat het bericht onbeantwoord en ga door met je leven
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:58:51 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175139911
Gast wtf, ze zegt toch verkeerde chat. Maar dan nog, fuck haar man denk aan jezelf. Als je vrouwen beter wil leren begrijpen mag ik je dan de wijsheid van Patrice O Neal aanbieden. Hierdoor zal je beter met vrouwen om kunnen gaan omdat je ze a beter begrijpt en B geen ruimte geeft voor dit soort bullshit.


Dit is les 6 maar dan nog wel 1 van de betere lessen. Het betreft een radioprogramma voor mannen welke draait om relaties.

Als je al die shit hebt geluisterd denk ik niet dat je je nog zorgen gaat of wil maken om deze ex.

p.s als ze is vreemd gegaan is het omdat je je als een pussy hebt opgesteld.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 17 november 2017 @ 20:59:23 #4
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_175139922
Niet druk om maken, negeren en verder gaan met je leven.
pi_175140063
Heel heel misschien hè, stuurde ze dat berichtje gewoon echt per ongeluk.. Heel heel misschien hè, moet je niet overal wat achter zoeken en gewoon accepteren dat het uit is en dat ze niks meer met je wil..
pi_175140141
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
Heel heel misschien hè, stuurde ze dat berichtje gewoon echt per ongeluk.. Heel heel misschien hè, moet je niet overal wat achter zoeken en gewoon accepteren dat het uit is en dat ze niks meer met je wil..
:Y
pi_175140600
Waarschijnlijk wat de rest hier ook zegt, er staat ook niet echt iets in dat bericht ofzo. Ik snap je wel, een chick van 18 moet verdomde ver omlaag scrollen voor een chat waar weken niks in is gezegd.
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_175140635
Je had 2 november trouwens nog een berichtje van haar gehad, dus jullie hebben max. 2 weken geen contact gehad, niet 5 weken..
  vrijdag 17 november 2017 @ 21:27:35 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175140692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
Heel heel misschien hè, stuurde ze dat berichtje gewoon echt per ongeluk.. Heel heel misschien hè, moet je niet overal wat achter zoeken en gewoon accepteren dat het uit is en dat ze niks meer met je wil..
_O_
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_175141100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:25 schreef madam-april het volgende:
Je had 2 november trouwens nog een berichtje van haar gehad, dus jullie hebben max. 2 weken geen contact gehad, niet 5 weken..
Klopt, we hebben sinds 5 weken geen echte gesprekken meer, het berichtje van 2 november was dan ook een korte vraag van haar waarop ik geantwoord heb en daarna was het weer klaar. Maar dan nog.. in 2 weken tijd ben ik al aardig in de lijst na onder gezakt en druk je niet perrongeluk op mijn naam en verstuur je niet ook nog eens perrongeluk een berichtje..
pi_175141159
Neuk haar nog een keer. En dan dumpen
pi_175141217
Gast, lees tussen de regels door, ze wil je terug!
pi_175141291
Je moet er niks mee doen. Berichtje negeren en verder met je leven.

Maar sowieso stuurde ze dat berichtje niet per ongeluk. Zo werkt whatsapp namelijk niet inderdaad.

Maar jij gaat jouw handelen toch niet laten bepalen door haar eventuele spelletjes?
pi_175141348
Ze wilt aandacht deed ik ook wel eens op die manier.
Maar dan niet persé aandacht van jou. Zij hoopt dat jij gaat zeggen: oh jij bent druk iets in die richting
pi_175141395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:41 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Klopt, we hebben sinds 5 weken geen echte gesprekken meer, het berichtje van 2 november was dan ook een korte vraag van haar waarop ik geantwoord heb en daarna was het weer klaar. Maar dan nog.. in 2 weken tijd ben ik al aardig in de lijst na onder gezakt en druk je niet perrongeluk op mijn naam en verstuur je niet ook nog eens perrongeluk een berichtje..
5 weken/2 weken is best wel een verschil..


Maar goed, je wil gewoon heel erg graag geloven dat ze het expres heeft gedaan want je wil heel erg graag dat ze je stiekem mist en terug wil..
pi_175141417
Ze wilde een screenshot maken van het gesprek omdat je nog een trieste opmerking maakte als antwoord op haar vraag.

Toen kwam bovenin een melding of ze daarna nog gereageerd had, alleen reageerde ze in de chat die ze open had staan.
pi_175141940
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

5 weken/2 weken is best wel een verschil..


Maar goed, je wil gewoon heel erg graag geloven dat ze het expres heeft gedaan want je wil heel erg graag dat ze je stiekem mist en terug wil..
Scheelt eigenlijk helemaal niet zoveel. Vooral in de eerste paar dagen daalt een whatsappgesprek heel snel in de lijst, daarna stabiliseert het behoorlijk, omdat je vooral met dezelfde mensen praat.

Daarnaast heb je met 1 keer drukken nog niet het bericht naar de verkeerde gestuurd. Je ziet eerst je afgelopen gesprek, selecteert het typvak, typt het bericht en verstuurt dan pas. Knap als je dat fout doet en dan ook nog toevallig naar je ex?

Betekent niet dat TS er verder wat mee moet doen. Juist niet zou ik zeggen.
pi_175142054
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:10 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Scheelt eigenlijk helemaal niet zoveel. Vooral in de eerste paar dagen daalt een whatsappgesprek heel snel in de lijst, daarna stabiliseert het behoorlijk, omdat je vooral met dezelfde mensen praat.

Daarnaast heb je met 1 keer drukken nog niet het bericht naar de verkeerde gestuurd. Je ziet eerst je afgelopen gesprek, selecteert het typvak, typt het bericht en verstuurt dan pas. Knap als je dat fout doet en dan ook nog toevallig naar je ex?

Betekent niet dat TS er verder wat mee moet doen. Juist niet zou ik zeggen.
Precies. Ik heb ook niet gereageerd. Ben benieuwd of ik de komende dagen nog wat ga horen, omdat het overduidelijk niet perrongeluk is gegaan.. mja hier ga ik niet op wachten, ik ga gewoon doen alsof er niets is gebeurd en probeer er niet meer aan te denken. Bedankt voor je reactie!
pi_175142803
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:10 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Scheelt eigenlijk helemaal niet zoveel. Vooral in de eerste paar dagen daalt een whatsappgesprek heel snel in de lijst, daarna stabiliseert het behoorlijk, omdat je vooral met dezelfde mensen praat.

Daarnaast heb je met 1 keer drukken nog niet het bericht naar de verkeerde gestuurd. Je ziet eerst je afgelopen gesprek, selecteert het typvak, typt het bericht en verstuurt dan pas. Knap als je dat fout doet en dan ook nog toevallig naar je ex?

Betekent niet dat TS er verder wat mee moet doen. Juist niet zou ik zeggen.
Ik heb zelf Whatsapp, ik weet hoe het werkt.. En ik acht het nog steeds absoluut niet onmogelijk dat het echt een ongelukje was..

Ts wil heel erg graag geloven dat ze contact met hem zoekt, maar uit helemaal niks blijkt dat ze dat doet. Hij is constant met haar bezig, hij houdt haar in de gaten (zie R&P / Ex vriendin ging vreemd? ) hij wil gewoon ontzettend graag geloven dat er iets achter zit, terwijl zij daar geen enkele aanleiding toe geeft.
  Spellchecker vrijdag 17 november 2017 @ 22:47:33 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175142904
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:41 schreef Jonathan10 het volgende:
perrongeluk
Das iets heel anders he ...
pi_175143424
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb zelf Whatsapp, ik weet hoe het werkt.. En ik acht het nog steeds absoluut niet onmogelijk dat het echt een ongelukje was..

Ts wil heel erg graag geloven dat ze contact met hem zoekt, maar uit helemaal niks blijkt dat ze dat doet. Hij is constant met haar bezig, hij houdt haar in de gaten (zie R&P / Ex vriendin ging vreemd? ) hij wil gewoon ontzettend graag geloven dat er iets achter zit, terwijl zij daar geen enkele aanleiding toe geeft.
Ja ik ging er al vanuit dat je het zelf zou hebben, maar ik dacht, ik benoem het nog even allemaal. Ik begrijp ook wat je bedoelt. TS lijkt heel erg met haar bezig te zijn.

Alleen sluit zijn hyperfocus op haar natuurlijk niet uit dat zij per ongeluk expres een berichtje stuurt. Dat staat in principe los van elkaar namelijk.

Het is inderdaad niet onmogelijk dat het per ongeluk was, maar het is wel onwaarschijnlijk. Terwijl het niet heel onwaarschijnlijk is dat TS misschien nog wel op haar radar zit en ze hier iets mee wil (hoeft niet eens te zijn dat ze hem terug wil).
pi_175144006
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:09 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja ik ging er al vanuit dat je het zelf zou hebben, maar ik dacht, ik benoem het nog even allemaal. Ik begrijp ook wat je bedoelt. TS lijkt heel erg met haar bezig te zijn.

Alleen sluit zijn hyperfocus op haar natuurlijk niet uit dat zij per ongeluk expres een berichtje stuurt. Dat staat in principe los van elkaar namelijk.

Het is inderdaad niet onmogelijk dat het per ongeluk was, maar het is wel onwaarschijnlijk. Terwijl het niet heel onwaarschijnlijk is dat TS misschien nog wel op haar radar zit en ze hier iets mee wil (hoeft niet eens te zijn dat ze hem terug wil).
Gezien het feit dat zij sinds het uit is geen enkel signaal heeft gegeven dat ze nog met ts bezig is, lijkt mij dat het een vergissing was een stuk waarschijnlijker..

Ook de inhoud van het bericht doet niet vermoeden dat ze aandacht zocht.
pi_175145345
Ze wil je aandacht, je stond al lang niet meer bovenaan in haar whatsapp dus per ongeluk kan niet
pi_175145466
ik krijg voortdurend berichtjes van madam-april. Allemaal per ongeluk. Doe ik toch ook niks mee?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:11:58 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175145705
Wat een onzekere overanalyse om een appje. :') Als je duidelijkheid wilt weten: vraag het haar. Zo niet, ga verder met je leven. Godsamme, zo ingewikkeld is het niet. Je bent 18, tijd om de eerste stap uit de puberteit te nemen door duidelijke beslissingen voor jezelf te nemen. :{w Wees er klaar mee of niet.
pi_175145730
Dat je haar niet geblokkeerd hebt zeg.
pi_175146268
Stappenplan:
1. Pak je telefoon.
2. Haal de beveiliging eraf (pincode, vingerafdruk, facescan whatever).
3. Open de app store.
4. Voer bij Search het woord "Tinder" in.
5. Druk op Enter.
6. Druk op Installeren.
7. Open de app.
8. Maak een account aan.
9. Bekijk een plaatje, en kies uit de volgende stellingen:
A. Bagger. Veeg naar links.
B. "Hmmwa", "Ik zou het er misschien wel op kunnen", "Redelijk" of beter: veeg naar rechts.
10. Ga door met 9. tot één van de volgende stellingen waar wordt:
A. Er zit een blaar op je duim en het bewegen gaat steeds moeilijker: Kies een andere vinger, ga terug naar 9.
B. Je elfde vinger wordt een derde been: Aanpappen! Gewoon babbelen. Niet verlegen zijn, je houdt nog niet van d'r en er zijn nog genoeg andere fotootjes op Tinder.

Laatste tips:
- Als je je ex op de foto voorbij ziet komen: Veeg naar links. Jij wil neuken, zij ook. Leven en laten leven. De wereld is hard.
- Niet masturberen bij plaatjes van mensen die je nog wil ontmoeten. Trust me. Is niet goed voor je sexappeal.

Succes.
  roze zaterdag 18 november 2017 @ 02:48:14 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175146275
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:59 schreef Tinos85 het volgende:
Niet druk om maken, negeren en verder gaan met je leven.
Your beauty never ever scared me.
pi_175146340
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze wilde een screenshot maken van het gesprek omdat je nog een trieste opmerking maakte als antwoord op haar vraag.

Toen kwam bovenin een melding of ze daarna nog gereageerd had, alleen reageerde ze in de chat die ze open had staan.
Goeie theorie.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175146591
'Nee niks meer' is zo algemeen als wat. Misschien berichtje voor dr moeder en daar ga jij dan van door je plaat.

Gewoon deleten die hap, leef in het nu en het verleden niet gaan lopen omarmen.
  zaterdag 18 november 2017 @ 09:52:03 #32
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175147724
Trouwens, de postgeschiedenis van deze TS. :') Man the fuck up.
  zaterdag 18 november 2017 @ 11:23:17 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175148857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:
Heel heel misschien hè, stuurde ze dat berichtje gewoon echt per ongeluk.. Heel heel misschien hè, moet je niet overal wat achter zoeken en gewoon accepteren dat het uit is en dat ze niks meer met je wil..
Yup.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175150439
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 02:47 schreef BrugseZot het volgende:
Stappenplan:
1. Pak je telefoon.
2. Haal de beveiliging eraf (pincode, vingerafdruk, facescan whatever).
3. Open de app store.
4. Voer bij Search het woord "Tinder" in.
5. Druk op Enter.
6. Druk op Installeren.
7. Open de app.
8. Maak een account aan.
9. Bekijk een plaatje, en kies uit de volgende stellingen:
A. Bagger. Veeg naar links.
B. "Hmmwa", "Ik zou het er misschien wel op kunnen", "Redelijk" of beter: veeg naar rechts.
10. Ga door met 9. tot één van de volgende stellingen waar wordt:
A. Er zit een blaar op je duim en het bewegen gaat steeds moeilijker: Kies een andere vinger, ga terug naar 9.
B. Je elfde vinger wordt een derde been: Aanpappen! Gewoon babbelen. Niet verlegen zijn, je houdt nog niet van d'r en er zijn nog genoeg andere fotootjes op Tinder.

Laatste tips:
- Als je je ex op de foto voorbij ziet komen: Veeg naar links. Jij wil neuken, zij ook. Leven en laten leven. De wereld is hard.
- Niet masturberen bij plaatjes van mensen die je nog wil ontmoeten. Trust me. Is niet goed voor je sexappeal.

Succes.
Je vergeet hak ze in stukken na de eerste date als ze op je ex lijkt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175151202
Gewoon negeren.
pi_175151386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:15 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Precies. Ik heb ook niet gereageerd. Ben benieuwd of ik de komende dagen nog wat ga horen, omdat het overduidelijk niet perrongeluk is gegaan.. mja hier ga ik niet op wachten, ik ga gewoon doen alsof er niets is gebeurd en probeer er niet meer aan te denken. Bedankt voor je reactie!
Succes!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 18 november 2017 @ 13:23:15 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175151396
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175151935
Waarom zou dit niet per ongeluk kunnen? Ik heb dat ook al vaker aan de hand gehad.
Trouwens, dat bericht zegt helemaal niets!
Als ik dan toch aandacht wou, dan had ik wel iets anders geschreven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175155203
Kan best per ongeluk, heb ik ook wel eens gehad.
Of het nu moedwillig of per ongeluk is, ik zou op beide niet reageren. Zelfs niet ok oid.
pi_175161377
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:40 schreef vipergts het volgende:
Je vergeet hak ze in stukken na de eerste date als ze op je ex lijkt
_O-

pi_175165566
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:58 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Dank je 😊
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175165615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:15 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Precies. Ik heb ook niet gereageerd. Ben benieuwd of ik de komende dagen nog wat ga horen, omdat het overduidelijk niet perrongeluk is gegaan.. mja hier ga ik niet op wachten, ik ga gewoon doen alsof er niets is gebeurd en probeer er niet meer aan te denken. Bedankt voor je reactie!
dat was gewoon per ongeluk... Herkenbaar ;( :D
pi_175165645
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:47 schreef maily het volgende:

[..]

Das iets heel anders he ...
Ja, dat is als je vertraagde trein op een verkeerd spoor aankomt waardoor je je moeilijke aansluiting alsnog blijkt te halen, toch? :D ^O^
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_175165691
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 21:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ze wilde een screenshot maken van het gesprek omdat je nog een trieste opmerking maakte als antwoord op haar vraag.

Toen kwam bovenin een melding of ze daarna nog gereageerd had, alleen reageerde ze in de chat die ze open had staan.
pi_175171919
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:50 schreef Fatoevrouw het volgende:
Ze wil je aandacht, je stond al lang niet meer bovenaan in haar whatsapp dus per ongeluk kan niet
Dit
  Spellchecker zondag 19 november 2017 @ 22:19:34 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175183716
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 05:11 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ja, dat is als je vertraagde trein op een verkeerd spoor aankomt waardoor je je moeilijke aansluiting alsnog blijkt te halen, toch? :D ^O^
:Y
  maandag 20 november 2017 @ 14:28:10 #47
248821 Rauw.
op je bord.
pi_175194959
Dan zeg je toch; Haha. Ja, dat zal.

En zie je wat er verder uit het gesprek voortkomt?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_175196183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:54 schreef Jonathan10 het volgende:
Even kort.. mijn ex vriendin heeft het nu ongeveer 2 maanden geleden uitgemaakt met mij, na een relatie van 3,5 jaar samen te hebben gehad. We zijn beide 18 jaar maar hebben veel meegemaakt samen. Nu hoor ik van meerdere mensen dat ze al na 2 weken met een andere jongen het praten was waar ze een goeie klik mee blijkt te hebben. Dit kan vriendschappelijk zijn of misschien speelt er meer, dit weet ik natuurlijk niet en zijn ook mijn zaken verder niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:28 schreef Jonathan10 het volgende:
Hallo,

Het is nu ongeveer 1 maand geleden dat het uit is gegaan tussen mijn vriendin en ik, we hebben 3,5 jaar een relatie gehad. Ze heeft de relatie beëindigd omdat er volgens haar te veel is gebeurd binnen de relatie en ze ziet het daarom niet meer werken.
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Het is nu inmiddels iets langer dan een maand geleden dat het uit is gegaan tussen mijn ex vriendin en mij. Wij zijn beide 18 jaar en hebben 3,5 jaar lang een relatie gehad en veel meegemaakt samen. De laatste paar weken in onze relatie waren niet op en top meer, er waren veel discussies en het gevoel was voor beide wat minder (wat altijd wel voor komt als je langer een relatie hebt). Tot op een bepaald moment dat zij er genoeg van had en het voor mijn gevoel uit het niets uitmaakte omdat ze het niet meer zag werken in de toekomst.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:46 schreef Jonathan10 het volgende:
Hoi allemaal,

Dit gaat een super lang verhaal worden maar ik waardeer echt elke reactie die er geplaatst wordt.

Om meteen met de deur in huis te vallen... gisteren heeft mijn vriendin waar ik ruim 3,5 jaar een relatie mee had onze relatie beëindigd. Ik ben er echt kapot van en ik loop echt de hele dag rond met een zenuwgevoel. De reden voor de breuk was omdat we voor haar gevoel niet vooruit gingen in de relatie. Het zit namelijk zo.. ruim 1,5 jaar geleden is ze vreemd gegaan, ze heeft een paar keer met een jongen afgesproken en ze heeft ook een keer gekust met hem. Na veel fijne gesprekken heb ik haar dit vergeven en we zijn doorgegaan met de relatie.
Hoe lang hadden jullie eigenlijk verkering?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175201456
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2017 15:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Hoe lang hadden jullie eigenlijk verkering?
3,5 jaar (staat in alle 4 de quotes ;) )
pi_175201511
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 19:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

3,5 jaar (staat in alle 4 de quotes ;) )
Wow, jij bent echt goed in sarcasne herkennen!
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:39:25 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175215681
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:50 schreef Fatoevrouw het volgende:
Ze wil je aandacht, je stond al lang niet meer bovenaan in haar whatsapp dus per ongeluk kan niet
Psies:

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_175328178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:58 schreef Protoplanet het volgende:
Doe niet zo moeilijk, laat het bericht onbeantwoord en ga door met je leven
This.. maar hij hoopt stiekem dat het iets betekent.

Wishful thinking
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')