abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175148206
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:13 schreef patrickt37 het volgende:
Waar is de Amsterdamse branie gebleven? Vanavond gewoon 3 punten hoor..... Het is maar NAC

Edit: overgewaaid naar Rotterdam?

Ga jij lekker de Feyenoord-amoebes bezig houden in het Feyenoordtopic. Scheelt weer een goednieuwsshow van jouw kant.
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:45:15 #27
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_175150537
Keizer _O_ Die man snapt het
pi_175151047
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 10:09 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dus dit. Hophophop naar een nieuwe nederlaag.
Nja ik denk wel dat Ajax wint van NAC, maar we hoeven geen enkele stabiliteit in het team te verwachten.
Oh.
pi_175151088
We gaan wel winnen ja, maar is gewoon sneu dat je als speler die gewoon goed speelt niet zeker van basisplaats kan zijn (Wober/Neres)...
pi_175151200
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:32 schreef Mula het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)een-uitgemaakte-zaak

Ik snap het wel dat niemand wil komen als je zo’n halve gare als trainer hebt. Wöber op de bank. }:|
Ah daar komen ze alweer terug op de beloftes, alles loopt volgens plan tot nu toe.
Oh.
  zaterdag 18 november 2017 @ 13:39:43 #31
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_175151645
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 09:32 schreef Mula het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)een-uitgemaakte-zaak

Ik snap het wel dat niemand wil komen als je zo’n halve gare als trainer hebt. Wöber op de bank. }:|
Ik krijg jeuk bij elk interview van die man
pi_175152387
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis van besloten training krijgt Dolberg morgenavond weer het vertrouwen. Net als Sinkgraven in de verdediging (ipv Wöber, Viergever centraal), Van de Beek op het middenveld (ipv Siem de Jong) en Kluivert voorin (ipv geblesseerde Younes),

De beste verdediger van Ajax momenteel wordt gewoon voor de bus gegooid :').
Daley op linksback blijft ook gewoon een slecht idee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175152493
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daley op linksback blijft ook gewoon een slecht idee.
Als de organisatie achterin gewoon staat is Sinkgraven prima, ook in de opbouw. Zie hem daar liever staan dan Viergever.

Maar ik wil wel gewoon Wöber centraal.
Oh.
pi_175153822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ah daar komen ze alweer terug op de beloftes, alles loopt volgens plan tot nu toe.
En het cirkeltje is straks weer rond.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_175153926
avondje nac

altijd moeilijk

:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175153945
Ondertussen wint Ajax onder 19 dikverdiend bij PSV.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_175153965
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als de organisatie achterin gewoon staat is Sinkgraven prima, ook in de opbouw. Zie hem daar liever staan dan Viergever.

Maar ik wil wel gewoon Wöber centraal.
Ik vind altijd een teken van armoede als bepaalde spelers zo afhankelijk zijn van wie er om hen heen staat dat het bepalend is of ze uberhaupt kunnen functioneren.
wooblabalurg
pi_175154014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
avondje nac

altijd moeilijk

:)
Jij in dit topic

altijd irritant.
pi_175154040
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als de organisatie achterin gewoon staat is Sinkgraven prima, ook in de opbouw. Zie hem daar liever staan dan Viergever.

Maar ik wil wel gewoon Wöber centraal.
Doordat Sinkgraven er staat, staat de organisatie niet. Die laat zich zo vaak en zo makkelijk piepelen door de matigste tegenstanders dat de rest moet gaan compenseren en er gaten vallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175154263
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind altijd een teken van armoede als bepaalde spelers zo afhankelijk zijn van wie er om hen heen staat dat het bepalend is of ze uberhaupt kunnen functioneren.
Werkelijk elke speler is gebaat bij een goede tactische organisatie achterin, wat bepaald hoeveel afstand je moet belopen of waar je gaat opbouwen.
Oh.
pi_175154289
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Doordat Sinkgraven er staat, staat de organisatie niet. Die laat zich zo vaak en zo makkelijk piepelen door de matigste tegenstanders dat de rest moet gaan compenseren en er gaten vallen.
Welnee, de organisatie staat er sowieso zelden dit seizoen en Sinkgraven doet vrijwel nooit mee. Juist Sinkgraven is iemand die wel tactisch inzicht heeft en meestal doordekt en anticipeert op wat de tegenstander gaat doen, zijn zwakke punt is alleen als hij daadwerkelijk in de één tegen één staat.
Oh.
pi_175154309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Werkelijk elke speler is gebaat bij een goede tactische organisatie achterin, wat bepaald hoeveel afstand je moet belopen of waar je gaat opbouwen.
Zelfs Bayern kan niet functioneren zonder goede tactische organisatie. Dat is alleen voor Real Madrid weggelegd, denk ik.
pi_175154445
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welnee, de organisatie staat er sowieso zelden dit seizoen en Sinkgraven doet vrijwel nooit mee. Juist Sinkgraven is iemand die wel tactisch inzicht heeft en meestal doordekt en anticipeert op wat de tegenstander gaat doen, zijn zwakke punt is alleen als hij daadwerkelijk in de één tegen één staat.
Ik heb het dan ook niet over dit seizoen. Ik heb het over de wedstrijden waarin hij wel speelde vorig seizoen. Bij Ajax sta je vanwege de speelstijl als back regelmatig één op één. Dan is het funest om daar een speler als Sinkgraven te hebben staan. Ik had het experiment destijds ook graag zien slagen, maar het heeft in mijn ogen gewoon hard gefaald.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175154528
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over dit seizoen. Ik heb het over de wedstrijden waarin hij wel speelde vorig seizoen. Bij Ajax sta je vanwege de speelstijl als back regelmatig één op één. Dan is het funest om daar een speler als Sinkgraven te hebben staan. Ik had het experiment destijds ook graag zien slagen, maar het heeft in mijn ogen gewoon hard gefaald.
Ik zag wel verbetering in zijn defensieve kwaliteiten naarmate hij langer op die plek stond, één tegen één kan ik me ook niet heel veel meer herinneren waar hij het echt nog lastig had (eerste maanden wel). En heel vaak voorkwam hij dus ook dat hij in de situatie kwam voor één tegen één door het agressief druk zetten na balverlies.

Maar bij Keizer zit dat druk zetten er niet bepaald goed in met één deel van het team wat wel wil, en een ander deel wat niet durft en je dan met grote gaten zit. En dan loopt iemand in de ruimte Sinkgraven er wellicht uit ja, dat kan. Maar elke linksback heeft het daar lastig.
Oh.
pi_175154741
Maakt het uit, seizoen is toch al te kansloos voor woorden.
pi_175154840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zag wel verbetering in zijn defensieve kwaliteiten naarmate hij langer op die plek stond, één tegen één kan ik me ook niet heel veel meer herinneren waar hij het echt nog lastig had (eerste maanden wel). En heel vaak voorkwam hij dus ook dat hij in de situatie kwam voor één tegen één door het agressief druk zetten na balverlies.

Maar bij Keizer zit dat druk zetten er niet bepaald goed in met één deel van het team wat wel wil, en een ander deel wat niet durft en je dan met grote gaten zit. En dan loopt iemand in de ruimte Sinkgraven er wellicht uit ja, dat kan. Maar elke linksback heeft het daar lastig.
Blijft ook wel een prestatie op zich voor een trainer om dat gecoördineerd drukzetten dat er een seizoen lang is ingeramd er zo snel weer uit te krijgen. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175154903
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Blijft ook wel een prestatie op zich voor een trainer om dat gecoördineerd drukzetten dat er een seizoen lang is ingeramd er zo snel weer uit te krijgen. :')
Wel bijzonder hoe snel de onzekerheid van een trainer kan overslaan op de spelers ja.
Oh.
pi_175154939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Werkelijk elke speler is gebaat bij een goede tactische organisatie achterin, wat bepaald hoeveel afstand je moet belopen of waar je gaat opbouwen.
Je leest niet wat er staat.
wooblabalurg
pi_175155058
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je leest niet wat er staat.
Jawel, maar jij reageert op mij waar ik het heb over de organisatie.
Oh.
pi_175155237
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jawel, maar jij reageert op mij waar ik het heb over de organisatie.
Sommige spelers voldoen simpelweg niet of kunnen een bepaalde positie niet spelen. Kun je nog zo georganiseerd staan.
wooblabalurg
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')