SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
trage verbinding?quote:
Dank U meneerquote:
betere UI trouwens, die oude was creepyquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
die mooie plaatjes uit die op
wie-doet-dat-nou![]()
Yep. Heb al sinds een uur dat de reacties pas na 5 seconden refreshen... Ook Netflix kan ik ineens niet meer in 4k kijken, anders loopt ie vastquote:
ik was aan het haten neehoor dat recht heb jequote:
de wijn plaatjes?quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
die mooie plaatjes uit die op
wie-doet-dat-nou![]()
Feltkampquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
betere UI trouwens, die oude was creepy
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik was aan het haten neehoor dat recht heb je
nee dat was weer een andere barbaarquote:
ken ik niet, lijkt wel een beetje een hommel.quote:
snel weer even een lapo kapen dan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee dat was weer een andere barbaarmaar charlie sheen en deal with it maarja.
zo is het leven soms win je soms verlies je
het lot beslist daaroverquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
snel weer even een lapo kapen dan.
is ook zo, maar ik denk dat het lot gunstig is in dit opzicht.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn volgende eerst volgende OP ga ik volhangen met rookworsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
graag, zit nu chips te eten maar heb liever ramen soep.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zin in eten
wie wil er een nacht-snack
ohhh ja goed gevuld soepjequote:Op vrijdag 17 november 2017 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
graag, zit nu chips te eten maar heb liever ramen soep.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als er nog iemand zijn boormachine wil posten zou ik dat erg op prijs stellen.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:10 schreef Homijn het volgende:
Een boormachine boort, een nietmachine niet
Mooie machinequote:
nog nooit op maar ik ga het snel eens maken.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohhh ja goed gevuld soepje
flink dingquote:
haha moet je eens een etiket plakken op een nietmachine met 'niet goed'. dan weten mensen nog steeds niet of die nietmachine goed nietquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:10 schreef Homijn het volgende:
Een boormachine boort, een nietmachine niet
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha moet je eens een etiket plakken op een nietmachine met 'niet goed'. dan weten mensen nog steeds niet of die nietmachine goed niet![]()
[..]
haha moet je eens een etiket plakken op een nietmachine met 'niet goed'. dan weten mensen nog steeds niet of die nietmachine goed niet![]()
boevenstreken ditquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga ik op mn werk doenquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
niet een review plaatsen zonder te kopenquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
![]()
zou bijna een nietmachine kopen om een review te plaatsen.
lekker ambigu 2,5 sterquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet een review plaatsen zonder te kopen
maar bij veel reviews geef je toch wel een cijfer of aantal sterren en dan weten mensen toch wel wat niet goed in die context betekent
en ze niet eens zeker weten of ie origineel isquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
en dan besef je dat er ooit een mongol over dat schilderij heen geverfd heeft terwijl die nu voor 400 miljoen geveild is.
oh ik dacht dat ze er wel heel erg van overtuigd zijn nu toch?quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
en ze niet eens zeker weten of ie origineel is
ja wel bizar hoor, daar zou je een zee aan wijn voor kunnen aanleggen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
400 miljoen![]()
![]()
![]()
mensen zijn gek geworden
ja maar voor 1 freaking schilderijquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja wel bizar hoor, daar zou je een zee aan wijn voor kunnen aanleggen.
ja ze denken bijv. een Saudi.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja maar voor 1 freaking schilderij(ja wel oud en geschiedenis dat is logisch)
en wie koopt zoiets 1 persoon of wat?![]()
maarja als je het geld heb wat ga ik dan weer hatennee kan gewoon blijkbaar
of 1 of andere miljardair familie met superieure genenquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ze denken bijv. een Saudi.
En ook nog eens kabouterquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker burgemeestertje spelen
[ afbeelding ]
en de burgemeester van samson en gert is nog echt burgemeester ook![]()
Om aan Gargamel te verkopenquote:
ze kijken maar lekker met hun superieure genen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of 1 of andere miljardair familie met superieure genen
Ik heb daar een ban omdat ik een BRaddie filmpje posttequote:Op vrijdag 17 november 2017 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
ONZ / Post hier recente VIVA topics
Blijft een aparte jongen
Niet echt, die stomme smurfen zijn hem altijd te slim afquote:
Dat is ook wel banwaardigquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban omdat ik een BRaddie filmpje postte
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban omdat ik een BRaddie filmpje postte
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
weten ze daar ook wie die is?
hartstikke gestoord!!!quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
best freaky hoe die blik zo veranderd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:40 schreef Homijn het volgende:
* Homijn luistert naar de Black Eyed Peas
"Shut up", heet het liedje.........
waarom?quote:
Jij bent de enige die het snapt....quote:
neee deze is ook leukquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hadden 1 redelijk nummer en dst kwam omdat Justin Timberlake mee zong op de plaat terwijl iedereen dacht dat het fergi was.
ik snap hem ook.quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het snapt....
Doe danquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:40 schreef Homijn het volgende:
* Homijn luistert naar de Black Eyed Peas
"Shut up", heet het liedje.........
quote:
Shut upquote:
Wereld Prematuurdag zou eerst op 10 december 2017 zijn, maar ja....quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
het is vrijdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
weer een nieuwe dag. en vandaag is het de dagen van......
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd allen
Dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Shut up
Just shut up
Shut up [3x]
Shut it up, just shut up
Shut up
Just shut up
Shut up [3x]
Shut it up, just shut up
huh?quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:52 schreef FlippingCoin het volgende:
vandaag moeten we hema fieren dus.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 00:54 schreef Homijn het volgende:
Ik heb mezelf een punt door de neus geboord
komt goed homijnquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:54 schreef Homijn het volgende:
Doe effe foto van je boormachine postenquote:Op vrijdag 17 november 2017 00:54 schreef Homijn het volgende:
Heb jij ook niet jongeuhquote:
dag van de studentquote:
ben ik over paar maandjes niet meer hoop ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ik wil jou graag respect gevenquote:Op vrijdag 17 november 2017 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga slapen rustaaaaaaaaaagh aan alleen
fijn weekend alvast iedereen en chillax ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
glittereuforie
trustequote:Op vrijdag 17 november 2017 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga slapen rustaaaaaaaaaagh aan alleen
fijn weekend alvast iedereen en chillax ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
glittereuforie
Dank U meneer, dat was een groene spechtquote:
Rakenquote:
nou en...quote:Op vrijdag 17 november 2017 01:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dank U meneer, dat was een groene specht
[ afbeelding ]
Deze is een zwarte specht
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben ik over paar maandjes niet meer hoop ik
maar ook flip vieren dusflip vier je hemarookworst fier je, als een mast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja ik ga hem aanklagenquote:
Ja vast welquote:
Wat moet je bij die huillies dan?quote:Op vrijdag 17 november 2017 01:30 schreef Homijn het volgende:
Was tijdens mijn campagne voor KLB-mod
Grapjen of wat?quote:
Nou nouquote:
Poll?quote:
Welke smaak?quote:
quote:
quote:
quote:
Oh dan doen als je het nog niet op hebt.quote:
Dat is nieuwquote:Op vrijdag 17 november 2017 02:12 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft niks zinnigs in te brengen
quote:
Dat is geen puddingquote:
Ikquote:
Klopt, wel lekkerquote:
Manmanmanmanmanquote:
Echt hequote:
Goeden tip, ga ik eens uitproberen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Jij klopt liever zelf wat pudding met je nieuwe boor?
Waarom niet? Hoe boor je dan gaten?quote:
Gaten genoegquote:Op vrijdag 17 november 2017 02:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoe boor je dan gaten?
Er zijn nooit genoeg gaten meneer.quote:
Hmmm jawel.quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Er zijn nooit genoeg gaten meneer.
Gewoon naar je buren toe boren..:Dquote:Op vrijdag 17 november 2017 02:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Heeft er hier misschien iemand een muur of een deur waar ik in kan boren?
ik had je moeder nog goed doorboord afgelopen nachtquote:Op vrijdag 17 november 2017 02:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Heeft er hier misschien iemand een muur of een deur waar ik in kan boren?
Ik dacht meer een gat in de grond te boren en zo zonder vliegen naar Australië te gaan.quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon naar je buren toe boren..:D
Moet je goet richten anders kom je bij de Chinezen uit, neem dan wat ramen soep voor mij mee.quote:Op vrijdag 17 november 2017 02:34 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik dacht meer een gat in de grond te boren en zo zonder vliegen naar Australië te gaan.
Doe ik, maar er er zit geen gps op mijn boormachine ik beloof nixquote:Op vrijdag 17 november 2017 02:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je goet richten anders kom je bij de Chinezen uit, neem dan wat ramen soep voor mij mee.
Die past niet, de maximum diameter voor een boor is 13 mmquote:Op vrijdag 17 november 2017 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[ [url=https://beeldbank.rws.nl/MediaService/[600-191554]]afbeelding[/url] ]
kan je beter zo'n boormachine hebben
dat was het ook in mijn darmen voordat ik ging schijtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |