Keel dichtknijpen?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou zijn vrouw keihard 7 seconden doen
Vrijgezelle vincent haalt hem iedere avond door het vuistje hoor.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent heeft relatieproblemen. Je zag het aan zijn blik.
Heeft ie geen wijf ?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vrijgezelle vincent haalt hem iedere avond door het vuistje hoor.
I wanna take you to a gay barquote:Op donderdag 16 november 2017 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een Electric Six haters hier zeg.
quote:Op donderdag 16 november 2017 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze beelden gaan we waarschijnlijk nooit meer zien, amice.
VDV lijkt me eigenlijk ook echt een hoerenloper ja. Eentje die nog even net voor sluitingstijd naar binnen glipt en de tent open houdt tot 00:45 omdat z’n roestige pijp weigert.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kun je geen enkele vrouw aandoen.
quote:Op donderdag 16 november 2017 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Barney komt straks weer met een stalen gezicht op.
U las het hier.
ga nou niet weer over lullen lullen. bannetjequote:Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
VDV lijkt me eigenlijk ook echt een hoerenloper ja. Eentje die nog even net voor sluitingstijd naar binnen glipt en de tent open houdt tot 00:45 omdat z’n roestige pijp weigert.
quote:Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
VDV lijkt me eigenlijk ook echt een hoerenloper ja. Eentje die nog even net voor sluitingstijd naar binnen glipt en de tent open houdt tot 00:45 omdat z’n roestige pijp weigert.
quote:Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een smerig beeld schets je hier, met die zwetende kop van hem.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
''Hype''.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:55 schreef bechirti het volgende:
van barneveld maakt een eind aan de cross hype
Oh wacht even, nu eet ik hem zulf wol op.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2017 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh wacht even, nu eet ik hem zulf wol op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |