abonnement Unibet Coolblue
pi_175126860
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, ik geloof dat ik pas weer ergens in 2019 goed ga slapen. Vannacht ook weer drie uur wakker gelegen...
Deze week hé: veel plezier desondanks :*
pi_175127041
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 08:54 schreef mjan het volgende:

[..]

Zenuwen voor de verdediging? Heel veel succes (en plezier) alvast :*
Niet eens echt. Combinatie van zwanger zijn, in vreemde bedden slapen en toch nog wel veel aan het hoofd hebben. Morgenavond is de verdediging in ieder geval voorbij!

Thanks, en anne ook!
pi_175127105
jemig nachtbrakers :{ das rot, niet kunnen slapen. Phoebe; hoeveel heb je nu geslapen? Drukke dag voor de boeg?

Laatste dag werken voor weekend weer, fijn :) Vanavond naar Murder on the Orient Express. Ik durf niet meer na mini's vernietigende recensie maar als ik er slecht in ga kan het alleen maar meevallen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175127113
Verder douchen O+ en op de wc zitten O+
Ik kan het allebei heeeeel lang volhouden :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175127156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig nachtbrakers :{ das rot, niet kunnen slapen. Phoebe; hoeveel heb je nu geslapen? Drukke dag voor de boeg?

Laatste dag werken voor weekend weer, fijn :) Vanavond naar Murder on the Orient Express. Ik durf niet meer na mini's vernietigende recensie maar als ik er slecht in ga kan het alleen maar meevallen.
Ik had er ook wat over geschreven!

Goedemorgen, het zonnetje schijnt hier O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175127174
Ik sliep ook ruk. Inslapen was matig, doorslapen was drama. Nu heb ik een beetje hoofdpijn. ;(

Maar, inderdaad, zon O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175127223
Ik heb geweldig geslapen O+ Alleen zo jammer dat mensen in de bouw graag om 7 uur beginnen. Toen begonnen ze bij de overburen de muren te isoleren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175127247
Oh ja film ...vanavond naar http://www.filmkrant.nl/_titelindex_T/15853 Tulipani .

Vorige week waren wij naar Victoria en Abdul. Een soort van kostuumdrama.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ie-13016648-a1573999
Gebaseerd op waargebeurd https://historiek.net/victoria-abdul-relatie-rasu/71322/

Heb je al een nieuwe ( goede) collega, fft?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2017 @ 09:35:01 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_175127252
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geweldig geslapen O+ Alleen zo jammer dat mensen in de bouw graag om 7 uur beginnen. Toen begonnen ze bij de overburen de muren te isoleren.
Hier op in het kantoor ook bezig. Er is een boorregime van tot 9u, tussen 12 en 13 en na 16.30u. Nou om 12u hoor je direct weer dat de boor aan gaat :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_175127382
HIer op kantoor doet de luxaflex het weer niet, dus is het beeldscherm nauwelijks leesbaar.
En vanochtend had de ramenwasser de hoogwerker voor mijn schuurdeur gezet. Was even lastig om de fiets uit de schuur te halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175127446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Niet eens echt. Combinatie van zwanger zijn, in vreemde bedden slapen en toch nog wel veel aan het hoofd hebben. Morgenavond is de verdediging in ieder geval voorbij!

Thanks, en anne ook!
Succes :Y ^O^
pi_175127712
Ik sliep prima en ik won net iets in mijn spelletje. Ik vind de dag tot nu toe leuk genoeg.
Spoilers!
  vrijdag 17 november 2017 @ 10:05:20 #263
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175127791
Goedemorgen iedereen! Vandaag zou een fantastische dag moeten worden.

Ik heb een suf soort bijgeloof ontwikkeld: ik heb een tijdje geleden een pak met 7 paar sokken gekocht bij de Lidl, maar zag thuis pas dat de dagen van de week erop staan. Als ik ze per paar in de kast heb liggen zie je dat niet. Nu heb ik mezelf wijsgemaakt dat als ik per toeval de goede sokken uit m'n kast heb getrokken, het een geweldige, succesvolle dag wordt. Vandaag heb ik m'n vrijdagsokken aan. :7
pi_175127804
:D _O-
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175127816
Een kus voor Jagar!

Hier al sinds ik vanmorgen vroeg niet meer slapen kon wat huishouden gedaan (vaatwasser uit- en ingeruimd, twee wassen gedraaid en opgehangen, droge schone was opgeruimd, hele huis + trappen gestofzuigd, keukenvloer gedweild, papiercontainer aan de straat gezet, salontafel in de meubelwas gezet, zooi naar zolder gebracht) en nou wil ik eigenlijk wel terug naar bed, maar ik moet over een uur op kantoor wezen. :')
Naja, vanavond maar vroeg erin :)
Eens even douchen..
Let me see you stripped down to the bone
pi_175127821
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:05 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen iedereen! Vandaag zou een fantastische dag moeten worden.

Ik heb een suf soort bijgeloof ontwikkeld: ik heb een tijdje geleden een pak met 7 paar sokken gekocht bij de Lidl, maar zag thuis pas dat de dagen van de week erop staan. Als ik ze per paar in de kast heb liggen zie je dat niet. Nu heb ik mezelf wijsgemaakt dat als ik per toeval de goede sokken uit m'n kast heb getrokken, het een geweldige, succesvolle dag wordt. Vandaag heb ik m'n vrijdagsokken aan. :7
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_175127853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:05 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen iedereen! Vandaag zou een fantastische dag moeten worden.

Ik heb een suf soort bijgeloof ontwikkeld: ik heb een tijdje geleden een pak met 7 paar sokken gekocht bij de Lidl, maar zag thuis pas dat de dagen van de week erop staan. Als ik ze per paar in de kast heb liggen zie je dat niet. Nu heb ik mezelf wijsgemaakt dat als ik per toeval de goede sokken uit m'n kast heb getrokken, het een geweldige, succesvolle dag wordt. Vandaag heb ik m'n vrijdagsokken aan. :7
Whaha, hij is leuk! Nou maandag de maandagsokken aan en dan komt de badkamermeneer zeker!
We have far more in common than that which devides us..
pi_175127904
Morgane _O-

Ik heb nog maar 4 paar sokken. Daar moet ik toch eens iets aan doen.
Spoilers!
pi_175127945
Zo'n stevig in bekken ingedaald kind begint pietsie hinderlijk te worden bij stukken lopen. #waggel
Ik ga maar gewoon eens lui met de bus zo. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_175127958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Morgane _O-

Ik heb nog maar 4 paar sokken. Daar moet ik toch eens iets aan doen.
Da's wel heel spartaans! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_175127965
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:14 schreef minilot het volgende:
Zo'n stevig in bekken ingedaald kind begint pietsie hinderlijk te worden bij stukken lopen. #waggel
Ik ga maar gewoon eens lui met de bus zo. :9
Niks lui, wel zo verstandig, zeker na dat enorme ochtendprogramma dat je achter de rug hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175127986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niks lui, wel zo verstandig, zeker na dat enorme ochtendprogramma dat je achter de rug hebt.
Lui als in, theoretisch zou ik ook gewoon even kunnen gaan fietsen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175128025
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Lui als in, theoretisch zou ik ook gewoon even kunnen gaan fietsen. :7
dat voelt ook gek met een ingedaalde baby!

De duutser vertelde nadat T geboren is dat ik op het einde ook vrijj 'luid' liep. Arme onderbuurvrouw....
pi_175128075
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Lui als in, theoretisch zou ik ook gewoon even kunnen gaan fietsen. :7
Ja, dat had ook gekund. Maar misschien gaat het straks regenen :P en in de regen op de fiets is niet leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175128127
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's wel heel spartaans! :D
In de afgelopen maand ging ineens het ene na het andere paar kapot. Ik draag nu gewoon sokken van J.

Ik kocht eindelijk nieuwe beha's afgelopen woensdag. 4 Stuks waarvan 3 dezelfde. Ik was dolgelukkig en trots op mezelf. En nou zitten die drie toch klote als ik zit. Staand zijn ze fantastisch maar zittend snijdt en irriteert er iets.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')