SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.600k waarbij 400k vrijkomt na verkoop huis Spanje
quote:Op maandag 20 november 2017 11:42 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op ccf:Tja, en alles wat dit moet borgen zijn dan zijn blauwe bruine ogen en een negatieve hypotheekverklaring mbt zijn privéwoning in Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.600k waarbij 400k vrijkomt na verkoop huis Spanje
CCF zal toch wel iets getoetst hebben mbt de 1 miljoen overwaarde? toch wel een redelijke marge naar de 400k toe? Kan nog behoorlijk in prijs zakkenquote:Op maandag 20 november 2017 12:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Tja, en alles wat dit moet borgen zijn dan zijn blauwe bruine ogen en een negatieve hypotheekverklaring mbt zijn privéwoning in Spanje.
Ja, dat geloof ik ook wel maar een hypotheek zou voor mij waarde hebben maar een negatieve hypotheekverklaring over een woning in Spanje heeft volgens mij gewoon geen enkele waarde.quote:Op maandag 20 november 2017 12:06 schreef djh77 het volgende:
[..]
CCF zal toch wel iets getoetst hebben mbt de 1 miljoen overwaarde? toch wel een redelijke marge naar de 400k toe? Kan nog behoorlijk in prijs zakken
BV's zijn ook allemaal (redelijk) leeg of net opgericht.quote:Op maandag 20 november 2017 12:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Tja, en alles wat dit moet borgen zijn dan zijn blauwe bruine ogen en een negatieve hypotheekverklaring mbt zijn privéwoning in Spanje.
Waarom accepteert deze man geen H.A.? Als huis Spanje verkocht is en 400k afgelost is aan ccf investeerders(het gunstigste geval) is er geen enkele zekerheid meer voor de dan uitstaande 200k.quote:Op maandag 20 november 2017 12:09 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook wel maar een hypotheek zou voor mij waarde hebben maar een negatieve hypotheekverklaring over een woning in Spanje heeft volgens mij gewoon geen enkele waarde.
Borgstelling toch? Na aflossing door verkoop woning blijft deze staan lijkt me:quote:Op maandag 20 november 2017 13:20 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Waarom accepteert deze man geen H.A.? Als huis Spanje verkocht is en 400k afgelost is aan ccf investeerders(het gunstigste geval) is er geen enkele zekerheid meer voor de dan uitstaande 200k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2017 13:21 schreef djh77 het volgende:
[..]
Borgstelling toch? Na aflossing door verkoop woning blijft deze staan lijkt me:Daar heb jij denk ik gelijk in.Niet aan gedacht. Mijn gedachtenkronkel was huis verkocht en deelaflossing gedaan, borg(stelling) weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In goed overleg met de intermediair & de ondernemers is besloten de huidige financieringsaanvraag van het project Stegers Finance BV in te trekken. Voor het doel van de financiering, werkkapitaal (voorfinanciering voorraad) & het aflossen van een bankkrediet, blijkt op dit moment onvoldoende steun vanuit de crowd. Het financieringsvoorstel wordt op dit moment herschreven (uitsluitend voorfinanciering voorraad) en op een later moment wordt deze aanvraag opnieuw gepubliceerd. Wellicht zien wij u terug bij de herziene financieringsaanvraag?
quote:Op maandag 20 november 2017 13:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Daar heb jij denk ik gelijk in.Niet aan gedacht. Mijn gedachtenkronkel was huis verkocht en deelaflossing gedaan, borg(stelling) weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden ze nou een show georganiseerd om die lingerie een keertje te laten zien aan de investeerders dan was het een ander verhaal geworden denk ik.......quote:Op maandag 20 november 2017 14:11 schreef djh77 het volgende:
Lingerie project (KoM) is geannuleerd:
[..]
!!!quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 14:50 schreef impact9 het volgende:
[..]
!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2017 11:42 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op ccf:Wat een belachelijke bedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.600k waarbij 400k vrijkomt na verkoop huis Spanje
Ging inderdaag mega snel, zit er gelukkig ook in.quote:Op maandag 20 november 2017 15:03 schreef FINONAF het volgende:
Ik zit klaar voor Elfring Amplifier Manufacturing bij GVE. Maar blijkbaar moet er iemand op een knop drukken.
Edit: Hij is open.
Edit: vol in 6 minuten.
En nog 2 miljoen aan de ABN moeten betalenquote:Op maandag 20 november 2017 15:08 schreef Benger2 het volgende:
[..]
Ja, met ¤ 0,00 eigen inbreng een bedrijf kopen voor 1,2 mln.
quote:Op maandag 20 november 2017 15:53 schreef Royve het volgende:
Nieuwe op GvE:Dit is een toppertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het overgrote deel van de projecten die voorbij komen bij CF, komen er bij de bank niet door of zouden er niet doorkomen (ze proberen het vaak niet eens).quote:Op maandag 20 november 2017 11:31 schreef Benger2 het volgende:
[..]
Tja. De bank durft het niet aan. Dan mag Collin het allemaal prima vinden, ik vertrouw in dit geval meer op het oordeel van de bank.
De start is nu niet echt vertrouwen wekkend:quote:Op maandag 20 november 2017 15:47 schreef Benger2 het volgende:
Weer een nieuw vastgoed crowdfundplatform: https://yourfund.nl/
Niet heel veel info:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |