dankjeeequote:Op donderdag 16 november 2017 15:36 schreef 2682000 het volgende:
gefeliciteerd met je pest pleuris verjaardag
gr lau
*tailfox ,vosje of Tails. :pquote:Op donderdag 16 november 2017 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook wel eens jarig, komt allemaal oncomfortabel dichtbij nu. Ik heb liever dat er 0,0 connectie is tussen mij en Tailfox
Er is wel een mogelijkheid om die connectie stop te zetten natuurlijk. Moet je even bij je zelf te rade gaan of dit het waard is.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook wel eens jarig, komt allemaal oncomfortabel dichtbij nu. Ik heb liever dat er 0,0 connectie is tussen mij en Tailfox
Wat zou dat nou kosten, een huurmoordenaar?quote:Op donderdag 16 november 2017 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is wel een mogelijkheid om die connectie stop te zetten natuurlijk. Moet je even bij je zelf te rade gaan of dit het waard is.
Meer dan een ritje naar de lokale kluswinkel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat zou dat nou kosten, een huurmoordenaar?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Meer dan een ritje naar de lokale kluswinkel in ieder geval.
450 euroquote:Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat zou dat nou kosten, een huurmoordenaar?
Voor een paar knaken heb je alles wat je nodig hebt en een huurmoordenaar zal toch op zijn minst een barkie kosten.quote:
Zal es informeren dan want je lijkt me niet iemand die veel verstand heeft van dat soort zaken, nofi he.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor een paar knaken heb je alles wat je nodig hebt en een huurmoordenaar zal toch op zijn minst een barkie kosten.
Ik heb vet veel films gekeken met huurmoordenaars erin, die waren vet duurquote:Op donderdag 16 november 2017 16:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zal es informeren dan want je lijkt me niet iemand die veel verstand heeft van dat soort zaken, nofi he.
Zou je geen kwantumkorting kunnen krijgen?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor een paar knaken heb je alles wat je nodig hebt en een huurmoordenaar zal toch op zijn minst een barkie kosten.
Heb serieus wel eens verhaal gelezen dat daar over ging, misschien van Roald Dahl?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zou je geen kwantumkorting kunnen krijgen?
quote:Op donderdag 16 november 2017 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
ONZ / tailfox is jarig!
Gefeliciteerd, staartvosje
danku dankuquote:Op donderdag 16 november 2017 20:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Wie?
Maar aangezien ik altijd in ben voor een feestje; HIEP HOI! en proficiat!
jaquote:Op donderdag 16 november 2017 22:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
YW!
22..Heb je de zolder ook versierd?
Dat mag je vriendin opruimen. Tis tenslotte jouw verjaardag!quote:Op donderdag 16 november 2017 23:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
kamer is wel echt een tyfus zooi
nee voor mijn verjaardag doe ik het zelf een keer.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat mag je vriendin opruimen. Tis tenslotte jouw verjaardag!
Homo.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee voor mijn verjaardag doe ik het zelf een keer.![]()
slechte webcamquote:Op donderdag 16 november 2017 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Homo.
Maar wat een rook op de zolder..of zie ik dat verkeerd?
ik woon wel naast de koffieshopquote:Op donderdag 16 november 2017 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Goed excuus. Zeg ik ook altijd
Interesse in woningruil?quote:Op donderdag 16 november 2017 23:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik woon wel naast de koffieshop
quote:Op donderdag 16 november 2017 23:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
WONINGruil, geen ZOLDERruil, he.
ja.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? Stratumseind?
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bestaat Dynamo nog? Heb ik nog gewerkt een korte tijd![]()
Tuurlijk! Ik spring over 5 min op mijn fiets. Even een correctieslip aantrekken..quote:
5 minuten zo snel ben ik niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik spring over 5 min op mijn fiets. Even een correctieslip aantrekken..![]()
Have fun alvast!
Ga je helemaal los?quote:Op donderdag 16 november 2017 23:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
5 minuten zo snel ben ik niet.
ben nu bij willemina
thankssquote:Op donderdag 16 november 2017 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
veel plezier alvast
[ afbeelding ]
sambucaaaquote:Op donderdag 16 november 2017 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
leuke dansjes doen en bier drinkenklinkt als een goede avond in de wording
[ afbeelding ]
Hou op zeg, ik ben ook zo jarig 🤤quote:Op donderdag 16 november 2017 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
niceequote:Op vrijdag 17 november 2017 00:09 schreef Homijn het volgende:
Firefox heeft de verjaardag van Tailfox aangegrepen om een nieuwe browser te lanceren:
[ afbeelding ]
waar was jequote:Op vrijdag 17 november 2017 01:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben 4 keer beschoten, maar was mis.![]()
Ik ben nu In Sevenum
thanks.quote:Op vrijdag 17 november 2017 03:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje laat maar gefeliciteerd ouwe lockpikker.
Pikpicks?quote:Op vrijdag 17 november 2017 03:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
thanks.
heb gisteren nieuwe picksgekregen
Cool ga je het filmen?quote:
Cool ben benieuwd.quote:
Ben je nog steeds jarig?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |